• Ze staan nu nog in de oven te bakken;



    Over ongeveer 5-10 minuten zijn ze klaar! ;3

    Wat doen jullie met verveling? Gaan jullie dan ook creatieve dingen doen? Post het hier! ;3




    Ze zijn net uit de oven, nog eventjes afkoelen en dan zijn ze helemaal klaar om op te eten ;3

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 14:54 ]


    26 - 02 - '16

    Lekkeeeer. ;3


    Your make-up is terrible

    Lekker ^^
    Als ik me verveel kijk ik playthroughs. Meestal van Harry Potter en dan Serpentgameplay.
    Mja x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Handles schreef:
    Lekkeeeer. ;3


    Dat is te hopen. Het recept op het internet klopte niet geheel, want er moest extra bloem bij. ;3


    26 - 02 - '16

    Sigaret roken of gamen

    Klinkt lekker!:9~

    Uuuuhm, een boek lezen, of oude topics op quizlet teruglezen.xp


    Queer zijn is gewoon alles



    Ze zijn net uit de oven, nog eventjes afkoelen en dan zijn ze helemaal klaar om op te eten ;3


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:



    Ze zijn net uit de oven, nog eventjes afkoelen en dan zijn ze helemaal klaar om op te eten ;3


    Oewh ^^ Lekker!!
    Ik heb net een cappuccino gemaakt, ook creatief :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Oewh ^^ Lekker!!
    Ik heb net een cappuccino gemaakt, ook creatief :Y)


    Lekker! (denk ik) ;3


    26 - 02 - '16

    Hmm, achter de pc gaan zitten en met mensen gaan praten of zoveel muziek luisteren dat ze hier gaan klagen. {Volume nogal hard en lang.}
    Of ik ga lezen, schrijven, radio luisteren, dagdromen {dat klonk echt weird}, maar het word over niet al te lange tijd huiswerk maken...
    Meer weet ik niet te bedenken op dit moment...
    Oja, met mijn zusje iets lolligs doen (:
    Ook wel eens lollige momenten delen die hier in huis gebeurden, {bijna alle tijd is dat.}


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dat zijn ook allemaal leuke dingen om te doen. Op gamen ben ik snel uitgekeken trouwens, want dan snak ik er gewoon naar om iets creatiefs te doen (:


    26 - 02 - '16

    Omnomnom!
    Als ik me verveel, ECHT verveel (meestal kijk ik op Quizlet en is mijn verveling voorbij), dan ga ik meestal ook iets creatiefs doen zoals bakken, tekenen, verven, knutselen etc. Maar ik doe ook uit verveling dingen zoals gamen, spelletjes doen, spelletjes bedenken, boeken kaften/versieren, mijn kamer herinrichten/opruimen, naar de stad of ik probeer iets nieuws.


    I solemly swear that I am up to no good

    Awesome! Ik sla ook aan het bakken als ik me verveel, haha. Een hoop van die vormpjes hebben wij ook. :'D
    Ik was nog van plan om zwart-witte koekjes te maken (stukjes chocoladedeeg en stukjes gewoon deeg) en net gisteren heb ik, nou ja, een soort pralines gemaakt, maar dan zonder harde chocoladelaag om de buitenkant. Dat was ook heel grappig om te doen, vooral toen ze in balletjes gerold moesten worden. Ik heb foto's gemaakt, wacht even.


    Edit: Tadaa. De bruine zijn in cacaopoeder gerold en de rest in kokos. Die met kokos smaken eigenlijk beter, want die zijn wat minder overdreven zoet. Dat weet ik nu voor de volgende keer. Ik ga dan ook eens proberen er wat hazelnoten in te verwerken. ^^

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 16:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeehh lekkerrr, well done!(mag ik er eentje? :p)
    Je moet ook een keer havermoutkoekjes bakken, die zijn echt heerlijk! (vooral met het recept van mijn oma :3)
    Een meisje uit mijn klas is helemaal gek van pinatakoekjes, hahaha. Dat zijn dat drie opgestapelde koekjes (met glazuur aan elkaar vastgeplakt). In de middelste zit een gat met daarin een of andere "verassing" zoals smarties of iets dergelijks :p

    Uhhhmm nou ik zit nu allemaal nightcoreliedjes te scoren :3 I love nightcore!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 17:00 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    nomnomomnom (H)_(H)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 17:01 ]


    they come, they go

    Ik las zakdoekjes ..
    Ik heb de hele dag een beetje geschreven en ga vanavond gamen met m'n vriend ^^.


    i put the fun in funeral