• Rollentopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Okido. Dan zal ik die persoon van wie we nog niets hebben gehoord, een berichtje sturen.


    26 - 02 - '16

    Als het snel begint vind ik dat sowieso leuk, ik hoef toch vanavond pas te werken :3, morgen ben ik wel de hele dag aan het werk en daarna pas ben ik weer een dagje vrij. Dus in princiepe maakt het me niet zo veel uit. Ik ben tot een uur of 4/5 online. en morgen pas weer vanaf een uur of 5/6 en dan kan ik daarna weer dusja.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb er in ieder geval heel veel zin in :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb even alle ingevulde rollen in het rollentopic neergezet. Nu is volgens mij het rollentopic weer up to date.


    26 - 02 - '16

    Ik was eigenlijk al aan het wachten op een Gone RPG, hehe :3.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb er zoveel zin in! Hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben blij dat jullie zo enthousiast zijn :3


    26 - 02 - '16

    ExpectoPatronum schreef:
    Ik heb er zoveel zin in! Hahaha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb al tijden niet meer meegedaan aan een actieve RPG en ik denk dat deze RPG wel zich langer stand ga houden aangezien hier de wat 'actievere en betere' rpg'ers in mijn opinion zitten. Ik wil niet zeggen dat andere RPG'ers slecht zijn. Maar ik bedoel dat dit een groep is van RPG'ers die duidelijk actief proberen te blijven en een RPG niet zo snel dood laten gaan, tot sommige andere :3.

    Daarom ben ik zo enthausiast (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 13:46 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ^Dat, en ik vind het een heel leuk concept :p en vind mijn rol gewoon heel leuk en kan niet wachten er iets mee te doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha ^.^ Ik vind het ook een heel leuk concept en ik vind het geweldig dat Evina eigenlijk mijn OC is :3 Owja mog bedankt voor het compliment nog. Ik had eigenlijk niet echt verwacht dat mensen Evina leuk zouden vinden :'D Ze is nou niet echt het typische karakter waar iedereen van houdt :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind haar gewoon leuk. Mijn personage is ook eigenlijk niets anders dan een arrogante klootzak xD tenzij je op de een of andere manier zijn goede kant geprikkeld hebt. Of je moet gewoon een vrouw zijn dan flirt ie met je xD. Daarom vind ik de personages die nou niet bepaald een leuk karakter hebben, juist leuk xD omdat die van mij dat ook niet is haha,

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 14:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anomia schreef:
    Ik heb al tijden niet meer meegedaan aan een actieve RPG en ik denk dat deze RPG wel zich langer stand ga houden aangezien hier de wat 'actievere en betere' rpg'ers in mijn opinion zitten. Ik wil niet zeggen dat andere RPG'ers slecht zijn. Maar ik bedoel dat dit een groep is van RPG'ers die duidelijk actief proberen te blijven en een RPG niet zo snel dood laten gaan, tot sommige andere :3.

    Daarom ben ik zo enthousiast (:


    Dit dus. ^^ Niet dat ik iedereen ken ofzo, maar jullie lijken mij wel mensen die actief RPG’en :3.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hmm, ik had tbh ook niet verwacht dat het mij zou lukken om na een writersblock zo'n uitgebreid karakter te schrijven :W


    26 - 02 - '16

    Ik moet toegeven dat ik een ongemotiveerde RPG-periode heb gehad waarin ik snel stopte met schrijven, maar daar zat ook wel wat meer achter. Daarom wil ik nu weer in het actieve RPG'en stappen met een goed concept als deze (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.