• Rollentopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Astris schreef:
    (...)

    Hoe lijken ze ooit op Deidre o.o



    Ik zie het echt niet xd.

    Ik ben benieuwd wie je bij elkaar ziet komen xd


    Ik weet niet. Ze heeft iets dat me er aan haar laat denken? :'D
    En serieus. Waarom wil iedereen weten wie ik denk dat bij elkaar komen? Wist niet dat het van levensbelang was. D:
    Ik hou dit soort dingen voortaan voor mij. Ik wordt aangevallen en ik moet vertellen wie ik denk die bij elkaar komen. Maar als ik dat zeg krijg ik van: Die passen niet bij elkaar. Echt serieus? haha goeie grap. Daarom wil ik het liever niet vertellen en ik wil niet de RPG beinvloeden met mijn ships. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat maakt het uit dat Sam (als ik je zo mag noemen) een theorie heeft betreffende de relaties die waarschijnlijk zullen plaatsvinden? Die heb ik ook. Ik heb absoluut een idee wie zich aan elkaar gaan opdringen en welke personen met wie eindigen. Waarom ik dat voor me houd? Exact om dezelfde reden. Het maakt niets uit: er kan nog altijd wat veranderen en anders krijg je toch alleen maar giechelige of beledigde reacties terug.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik vind 't sowieso niets om dat van te voren al af te spreken en voor ogen te hebben –– dan ga je uiteindelijk toch maar met die persoon RPG'en.


    Paracosm schreef:
    Ik vind 't sowieso niets om dat van te voren al af te spreken en voor ogen te hebben –– dan ga je uiteindelijk toch maar met die persoon RPG'en.

    Dat sowieso. Zorgt er ook vaak voor dat het gauw doodloopt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Paracosm schreef:
    Ik vind 't sowieso niets om dat van te voren al af te spreken en voor ogen te hebben –– dan ga je uiteindelijk toch maar met die persoon RPG'en.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Oké, sorry, ik was ook maar gewoon nieuwsgierig. T-T


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Oké, sorry, ik was ook maar gewoon nieuwsgierig. T-T

    Ik ook hoor :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Resurrect schreef:
    Wat maakt het uit dat Sam (als ik je zo mag noemen) een theorie heeft betreffende de relaties die waarschijnlijk zullen plaatsvinden? Die heb ik ook. Ik heb absoluut een idee wie zich aan elkaar gaan opdringen en welke personen met wie eindigen. Waarom ik dat voor me houd? Exact om dezelfde reden. Het maakt niets uit: er kan nog altijd wat veranderen en anders krijg je toch alleen maar giechelige of beledigde reacties terug.


    Bedankt. En je mag mij zo noemen hoor (:
    Ik ben ook niet van dat je relaties van te voren afspreekt. het maakt een RPG dood en alle aandacht wordt alleen nog maar op de relatie gestort en ze verliezen de verhaallijn uit het oog.
    Ik heb alleen een vermoeden wie bij elkaar eindigen. Maar ik wilde niet een discussie starten. Ik gaf alleen aan dat ik een vermoeden aan, die heeft iedereen.
    En Erieka ik bedoelde het niet als een soort van kwade uitbarsting. Ik wil je best pb'en wie ik in mijn gedachtes heb als je het zo graag wil weten maar ik krijg dan dat iedereen het wil weten. Iets wat ik gewoon niet wil. Ik hoop dat je dit begrijpt (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Diancie schreef:
    Oké, sorry, ik was ook maar gewoon nieuwsgierig. T-T


    Ik ben nog steeds nieuwsgierig –– you are not alone :Y)
    Maar het blijft wel spannend zo, ghehe.


    Trouwens, misschien is het handig om in de RPG zelf wel echt een datum te hebben, gezien degenen die 21 worden verdwijnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    Trouwens, misschien is het handig om in de RPG zelf wel echt een datum te hebben, gezien degenen die 21 worden verdwijnen.


    Hmm, ik weet niet echt een datum ;x


    26 - 02 - '16

    Zoek een datum die voor al twintigjarige nog een beetje ver weg is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ergens begin januari.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik twijfel hoe erg ik mijn persona ga maken. Hij gaat Andreas heten en ziet eruit als Dominic Sherwood. Die ik momenteel teveel gebruik maar whatever.

    En deze keer wordt hij niet shipbaar met een steen. (puh)


    En ik twijfel ook over gaven.

    • Als hij iets of iemand aanraakt, weet hij meteen alles over die persoon of dat voorwerp. Heeft al iemand, lees ik net.
    • Het meer typische mindcontrol, wat inhoudt dat hij mensen kan dwingen iets te doen en hun gedachten en emoties kan lezen, maar volgens mij heeft hier al iemand telepathie, dus dan moet ik eerst zien of die het daarmee eens is. :') En dan voel ik me echt onorigineel, maar in the Gatekeepers was het gewoon zo badass, vandaar dat het in de lijst staat.
    • Aardbevingen veroorzaken. :Y)
    • Schaduwen manipuleren
    • Illusies creëren die er zo echt uitzien dat het je tot waanzin kan drijven, maar als ik dan toch voor die zou gaan, moet ik dat even bespreken met Cheryl.
    • Bloedtemperatuur regelen van anderen.
    • Moleculen beheersen, waardoor hij objecten/vloeistoffen en gassen naar andere materie kan veranderen.
    • Ik ben inspiratieloos.


    help

    Ik vind die met aardbevingen awesome klinken, Marthel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.