• Rollentopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Da's waar ja.


    26 - 02 - '16

    Astris schreef:
    Sommige zitten niet meer op school though, wat gebeurd daarmee?

    + zitten er eigenlijk wel wat mensen op Coates?


    Mijn personage zit op Coates maar ze is meer op zichzelf aangewezen. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    (...)

    Mijn personage zit op Coates maar ze is meer op zichzelf aangewezen. :Y)


    Dat zag ik ja :Y)
    Maar er zitten voor de rest wel erg weinig mensen op Coates.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    (...)

    Dat zag ik ja :Y)
    Maar er zitten voor de rest wel erg weinig mensen op Coates.

    Hmm.. Ja, je hebt wel gelijk. Maar ik kan mensen toch ook niet dwingen om op Coates te gaan?


    26 - 02 - '16

    Uiteindelijk moeten ze het allemaal toch samen doen? Dan maakt het voor het begin toch niet uit hoeveel nou waar zitten of heb ik dat nou verkeerd begrepen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Uiteindelijk moeten ze het allemaal toch samen doen? Dan maakt het voor het begin toch niet uit hoeveel nou waar zitten of heb ik dat nou verkeerd begrepen?


    Je hebt het naar mijn weten wel goed begrepen, maar toch zit er een klein beetje rivaliteit tussen Perido Beach en Coates en daar gaat het nu om.


    26 - 02 - '16

    Mijn personage zit op coates.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 12:34 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Diancie schreef:
    (...)
    Hmm.. Ja, je hebt wel gelijk. Maar ik kan mensen toch ook niet dwingen om op Coates te gaan?


    True, maar als er maar drie mensen op Coates zitten, zal er denk ik niet echt iets van rivaliteit tussen, waardoor er denk ik een stuk minder interessante dingen zullen gebeuren. Zonder de rivaliteit tussen Perido Beach en Coates in de boeken, waren de boeken ook een stuk minder interessant geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    (...)

    True, maar als er maar drie mensen op Coates zitten, zal er denk ik niet echt iets van rivaliteit tussen, waardoor er denk ik een stuk minder interessante dingen zullen gebeuren. Zonder de rivaliteit tussen Perido Beach en Coates in de boeken, waren de boeken ook een stuk minder interessant geweest.


    Dat is zeker waar ja


    26 - 02 - '16

    Oh – niet opdringerig bedoelt, maar heb je al een idee wanneer je het speeltopic wilt gaan openen? Dan kan ik daar een beetje rekening mee houden :3.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 12:35 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Lol, kom er net pas achter dat het zusje van mijn personage op Coates zit, terwijl hij van Perido Beach is xD Haha, das pas leuke rivaliteit!

    en tsjah, de rivaliteit word inderdaad lastig met weinig leerlingen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kit schreef:
    Oh – niet opdringerig bedoelt, maar heb je al een idee wanneer je het speeltopic wilt gaan openen? Dan kan ik daar een beetje rekening mee houden :3.


    Eigenlijk wou ik dat pas doen als alle rollen zijn ingevuld, maar het duurt nogal lang. Sommige mensen hebben nog niet eens een begin gemaakt en ik vind het oneerlijk om jullie te laten wachten.


    26 - 02 - '16

    Er moeten nog twee mensen hun personage afmaken. Magnus en ik hebben ze gister -ik vandaag eigenlijk in het rollen topic neergezet. Ik denk dat Choa haar personage ergens vandaag nog neerzet. Maar van Nigmeria nog wat -sorry dat ik de username niet meer weet.- heb ik eigenlijk niks echt gehoord. Of nou ja gezien.

    Mijn personage zit ook op Coates :3

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 12:45 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zal mijn rol om een uur of vier plaatsen, als ik hem krijg zoals ik wil. Hij zal ook van Coates komen (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    NymeriaDorne is ook al iets van twee dagen niet meer online geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered