• Rollentopic

Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

[ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]

26 - 02 - '16

Sigil schreef:
    Ondanks dat ik mijn personage al af heb en daar heel tevreden over ben, heb ik toch nog een vraag over die gaves; is dat iets dat sterk aanwezig is en ze dus dagelijks heel vaak doen. Of iets wat ze eerder af en toe moeten gebruiken?

Ik ben niet de topicmaakster maar in de boeken doen ze het vaak alleen als het nodig is -- of als ze indruk willen maken. c:

" icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

Sigil schreef:
    Ondanks dat ik mijn personage al af heb en daar heel tevreden over ben, heb ik toch nog een vraag over die gaves; is dat iets dat sterk aanwezig is en ze dus dagelijks heel vaak doen. Of iets wat ze eerder af en toe moeten gebruiken?

Ik denk dat het ook verschillend kan zijn per gave. Mijn personage heeft bijvoorbeeld bovenontwikkelde zintuigen –– en dit gebruikt hij om zijn blindheid te compenseren, waardoor hij het dus eigenlijk heel vaak gebruikt.

•

Paracosm schreef:
    (...)

Ik denk dat het ook verschillend kan zijn per gave. Mijn personage heeft bijvoorbeeld bovenontwikkelde zintuigen –– en dit gebruikt hij om zijn blindheid te compenseren, waardoor hij het dus eigenlijk heel vaak gebruikt.

yeah die van mij heeft telekinese.. soo idunnow

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Sigil schreef:

Dat hangt van je personage af denk ik. Hij zou het ook.kunnen gebruiken om.dingen voor zichzel.makkelijker te maken.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

I need some more relationships for Deirdre. Anyone?

Astris schreef:
    I need some more relationships for Deirdre. Anyone?

Ze zou een vriendin van vroeger of zoiets van mijn personage kunnen zijn :3

26 - 02 - '16

Diancie schreef:
    (...)

Ze zou een vriendin van vroeger of zoiets van mijn personage kunnen zijn :3

Is goed! Waar kennen ze elkaar dan van?

Astris schreef:
    (...)

Is goed! Waar kennen ze elkaar dan van?

De kleuterschool misschien? :3
    Ik weet ook niet echt iets origineels..

26 - 02 - '16

Tsja, ik weet niet echt wat handig is, gezien Deirdre wel twee jaar ouder is.

Astris schreef:
    Tsja, ik weet niet echt wat handig is, gezien Deirdre wel twee jaar ouder is.

Of ze botsten een keer tegen elkaar op in een supermarkt, waarna ze contact bleven houden of zo iets?

26 - 02 - '16

Oh mijn god, ik kom er net achter dat ik de gone serie heb voor me e-reader xD. zet ze er maar snel op dan.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Duuus, relaties voor de asociale Alice beschikbaar? :p

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Ik vind het gewoon vervelend als mijn rol te veel op die van een ander lijkt, maar ik moet er vaak even op gewezen worden. En ik vind Zara ook erg leuk (:

En haha, Jane is gewoon een goed karakter, dus ik heb haar ietwat gebruikt hierin.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Ik dacht beroep sloeg op welk beroep ze.deden voordat alle 21+ mensen verdwenen. Maar veel mensen hebben dus al het beroep er in staan dat ze in de RPG worden, maar persoonlijk lijkt het mij leuker als dat in de RPG zelf pas aangewezen wordt en dat niet iedereen nu al weet wat voor rol zijn/haar personage in de RPG gaat vervullen. Wat er Allemaal gaat gebeuren in een RPG spreek je niet van te voren af, dus waarom dit wel?

Astris schreef:
    Ik dacht beroep sloeg op welk beroep ze.deden voordat alle 21+ mensen verdwenen. Maar veel mensen hebben dus al het beroep er in staan dat ze in de RPG worden, maar persoonlijk lijkt het mij leuker als dat in de RPG zelf pas aangewezen wordt en dat niet iedereen nu al weet wat voor rol zijn/haar personage in de RPG gaat vervullen. Wat er Allemaal gaat gebeuren in een RPG spreek je niet van te voren af, dus waarom dit wel?

Dat was eigenlijk wel een beetje de bedoeling, dat het op bijbaantjes zou slaan die ze deden of een soort hobby waar ze dan een zakcentje voor krijgen. Dat had ik duidelijker aan moeten geven. Excuses.

26 - 02 - '16