• Rollentopic

    Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Ja, maar... :c
    Dan, als mensen een relatie willen met elkaar, is het gewoon niet kloppend enzo. Daarom wil ik een gelijk aantal.


    Dan moet er maar een threesome komen :')

    @Chao, ik wil je wel helpen anders?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 16:26 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Begrijp me niet verkeerd, maar waarom is het zo dat er altijd perse relaties moeten komen? Voor hetzelfde geld besluiten twee mensen lesbisch te worden, of is er iemand die helemaal niets van relaties wil weten. RPG'en draait toch om het verhaal, en niet om de relaties?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Astris schreef:
    (...)

    Dan moet er maar een threesome komen :')?

    @Chao, ik wil je wel helpen anders?


    Er zit een tweeling in (wbw)

    Lol, nee. Ik zie mijn personage er niet voor aan om met zijn broer en iemand anders een relatie te hebben :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Diancie schreef:
    Ja, maar... :c
    Dan, als mensen een relatie willen met elkaar, is het gewoon niet kloppend enzo. Daarom wil ik een gelijk aantal.


    Mij maakt het echt niet uit als mijn personage niemand heeft. Ik denk toch al dat ik weet wie er met elkaar eindigen, en voor mijn part gaat Evina terug naar Haiden op een of andere manier als het niet uitkomt ^.^ een relatie hebben vind ik nou nooit echt super belangrijk als het om mijn personages gaat. Ze kan zich best uithouden zonder relatie. Als ik maar heerlijk met popcorn in mijn hand kan kijken naar alle drama die jullie je personages geven kan kijken :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wie gaan er met elkaar eindigen dan? :p nu heb je me nieuwschierig gemaakt! :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anomia schreef:
    (...)

    Mij maakt het echt niet uit als mijn personage niemand heeft. Ik denk toch al dat ik weet wie er met elkaar eindigen, en voor mijn part gaat Evina terug naar Haiden op een of andere manier als het niet uitkomt ^.^ een relatie hebben vind ik nou nooit echt super belangrijk als het om mijn personages gaat. Ze kan zich best uithouden zonder relatie. Als ik maar heerlijk met popcorn in mijn hand kan kijken naar alle drama die jullie je personages geven kan kijken :Y)

    Ik vraag me dan echt af met wie jij Alice ziet eindigen :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik kan niet kiezen D;

    1.





    2.




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga naar mijn werk tot god mag weten hoelaat. Dus zal waarschijnlijk pas vannacht of morgen na werk (in de avond dus) pas alles zien en kunnen reageren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    @ astris 1 is pwetty

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 16:41 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Astris schreef:
    Ik kan niet kiezen D;

    1.





    2.





    1.


    26 - 02 - '16

    Sigil schreef:
    Wie gaan er met elkaar eindigen dan? :p nu heb je me nieuwsgierig gemaakt! :p


    Dat weet ik niet, maar dat blijkt wel uit de rpg I guess :3


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet, maar dat blijkt wel uit de rpg I guess :3


    i know maar omdat anomia zei dat ze wist wie met elkaar zouden eindigen :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chao schreef:
    (...)
    Ik vraag me dan echt af met wie jij Alice ziet eindigen :'D


    Dit soort informatie is prive. Ik mag mijn toekomst voorspellingen niet zomaar gratis weg geven (cat)
    Nee ik heb niet iedereen bij elkaar gezet ondanks ik er al 2 koppels heb in mijn hoofd die met elkaar gaan eindige. :3
    Of nou ja, aangezien ik weet hoe 2 rpg'ers altijd hun personages bij elkaar proberen te laten eindigen heb ik dus een vermoeden van: Die komen bij elkaar.:3

    Cheryl, ik vind 1 het leukste ondanks ze mij beide heel erg laten denken aan Deidre :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    (...)

    Dit soort informatie is prive. Ik mag mijn toekomst voorspellingen niet zomaar gratis weg geven (cat)
    Nee ik heb niet iedereen bij elkaar gezet ondanks ik er al 2 koppels heb in mijn hoofd die met elkaar gaan eindige. :3
    Of nou ja, aangezien ik weet hoe 2 rpg'ers altijd hun personages bij elkaar proberen te laten eindigen heb ik dus een vermoeden van: Die komen bij elkaar.:3

    Cheryl, ik vind 1 het leukste ondanks ze mij beide heel erg laten denken aan Deidre :'D


    Wie heb jij dan in je hoofd? Zeg het, alsjeblieft? :3


    26 - 02 - '16

    Anomia schreef:
    (...)

    Dit soort informatie is prive. Ik mag mijn toekomst voorspellingen niet zomaar gratis weg geven (cat)
    Nee ik heb niet iedereen bij elkaar gezet ondanks ik er al 2 koppels heb in mijn hoofd die met elkaar gaan eindige. :3
    Of nou ja, aangezien ik weet hoe 2 rpg'ers altijd hun personages bij elkaar proberen te laten eindigen heb ik dus een vermoeden van: Die komen bij elkaar.:3

    Cheryl, ik vind 1 het leukste ondanks ze mij beide heel erg laten denken aan Deidre :'D


    Hoe lijken ze ooit op Deidre o.o



    Ik zie het echt niet xd.

    Ik ben benieuwd wie je bij elkaar ziet komen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered