Je kan ook simpelweg je wekker om vijf voor vijf zetten. . . Slimpie.
I know right ^^
Vannacht slaapt hij bij mij though.
Sst- nu heb ik een goeie reden om HTTYD1 & 2 te kijken. En ROTG. Terwijl ik door mijn Hijack tag scroll en mijn OTP ship. -droomt weg-
Morgen slaap hij bij mij.
| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial
Ik mag jou. Serieus, ik dacht dat je een grapje maakte omdat ik niemand ken die het net zoals mij verschrikkelijk vind. Maar ik ben ook deels allergisch dus haha ^.^
En ik ga met Cheryl mee. Alles in pizza veranderen ^.^ -ik ga me zo stom voelen als ik Astris voornaam fout heb-
En een pizza salami ^.^
[ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 0:54 ]
| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial
Ik mag jou. Serieus, ik dacht dat je een grapje maakte omdat ik niemand ken die het net zoals mij verschrikkelijk vind. Maar ik ben ook deels allergisch dus haha ^.^
En ik ga met Cheryl mee. Alles in pizza veranderen ^.^ -ik ga me zo stom voelen als ik Astris voornaam fout heb-
Ik mag jou ook. Het is gewoon vreselijke bruine troep xd. En ik ben niet allergies. Het smaakt gewoon vreselijk.
Ondanks dat ik mijn personage al af heb en daar heel tevreden over ben, heb ik toch nog een vraag over die gaves; is dat iets dat sterk aanwezig is en ze dus dagelijks heel vaak doen. Of iets wat ze eerder af en toe moeten gebruiken?
[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]