• [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:12 ]

    Nee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *Besluit om weg te gaan uit dit topic.*

    Me --> m'n/mijn.

    OT: ik heb geen YouTube-account (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je zei dat je graag met 'n schone lei wilde beginnen, ik neem aan dat je daarmee ook bedoelt dat je geen ruzie meer wilt. Daarom raad ik je aan niet meer zulke liedjes te plaatsen, omdat de meeste mensen hier die niet leuk vinden. Jij mag ze wel leuk vinden, hoor, dat zeg ik niet en dat moet je ook vooral blijven doen, alleen post ze maar niet meer. Komt alleen maar ruzie van.:W


    everything, in time

    1: ik vind de muziek niks en net zoals alle andere topic's


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wist dat dit niet lang ging duren.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    *kijkt naar het topic*
    *drukt op het kruisje in de linkerbovenhoek*
    *zucht*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Humble schreef:
    Je zei dat je graag met 'n schone lei wilde beginnen, ik neem aan dat je daarmee ook bedoelt dat je geen ruzie meer wilt. Daarom raad ik je aan niet meer zulke liedjes te plaatsen, omdat de meeste mensen hier die niet leuk vinden. Jij mag ze wel leuk vinden, hoor, dat zeg ik niet en dat moet je ook vooral blijven doen, alleen post ze maar niet meer. Komt alleen maar ruzie van.:W



    Ik doe niks.

    ik ga lekker mijn eigen gang.

    Ik wil niet lullig doen, maar mensen hebben toch echt duidelijk aangegeven dat ze dit soort topics nogal irritant vinden...


    Happy Birthday my Potter!

    En het zijn vrienden van me dusja.

    Met schone lei bedoelde je zeker alleen ons? Kijk wij willen wel veranderen, maar jij veranderd ook niet. Ik had mezelf voorgenomen om normaal te doen als jij ook normale topics maakte, gewoon zonder enig vooroordeel reageren. Maar je verpest het voor jezelf, ik weet niet waarom je toch bent terug gekomen.


    Your make-up is terrible

    Me boys?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    Met schone lei bedoelde je zeker alleen ons? Kijk wij willen wel veranderen, maar jij veranderd ook niet. Ik had mezelf voorgenomen om normaal te doen als jij ook normale topics maakte, gewoon zonder enig vooroordeel reageren. Maar je verpest het voor jezelf, ik weet niet waarom je toch bent terug gekomen.


    Everything in this comment is true.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Humble schreef:
    Je zei dat je graag met 'n schone lei wilde beginnen, ik neem aan dat je daarmee ook bedoelt dat je geen ruzie meer wilt. Daarom raad ik je aan niet meer zulke liedjes te plaatsen, omdat de meeste mensen hier die niet leuk vinden. Jij mag ze wel leuk vinden, hoor, dat zeg ik niet en dat moet je ook vooral blijven doen, alleen post ze maar niet meer. Komt alleen maar ruzie van.:W


    Ex astris, sciencia

    Princesparis schreef:
    (...)


    Ik doe niks.

    ik ga lekker mijn eigen gang.


    dat moet je ook vooral doen
    geen probleem
    maar die liedjes komen bij sommigen hun neus uit
    dat bedoeld ze ermee, en dat er alleen maar ruzie van komt