• Rollentopic

Hier kunnen de deelnemers van deze rpg met elkaar praten.

[ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 15:16 ]

26 - 02 - '16

Zijn er wel mensen zonder gave dan?

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Erieka, wat een schattige username heb je tho!

Ich liebe dich 27.12.23

Aia schreef:
    Erieka, wat een schattige username heb je tho!

Thank you :3

@Cheryl, volgens mij zijn er geen mensen zonder gave nee.

26 - 02 - '16

Melissa, ik vind Alices faceclaim awesome.

help

Ik heb het er even met Cheryl over gehad, maar wat vinden jullie van vijf april als datum? :3

26 - 02 - '16

Diancie schreef:
    Ik heb het er even met Cheryl over gehad, maar wat vinden jullie van vijf april als datum? :3

Prima!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Diancie schreef:

Ik ben niet van mening dat een datum per se benodigd is –– maar ik vind het prima.

•

Paracosm schreef:
    (...)

Ik ben niet van mening dat een datum per se benodigd is –– maar ik vind het prima.

Ik dacht dat het misschien wel handig was voor het overzicht ^^

26 - 02 - '16

Diancie schreef:
    Ik vind dat het dan wel allemaal veel wordt, als er ook nog zo'n groep bij moet komen. Dan kan ik me voorstellen dat mensen het overzicht verliezen. Ikzelf zou ook op die manier het overzicht verliezen. Maar ja, als er nog meer mensen zijn die het willen - en die vormen een meerderheid - dan mag het er van mij bij.

Dat begrijp ik.

Tolkien schreef:
    Melissa, ik vind Alices faceclaim awesome.

Danke ^-^
    En 5 april vind ik prima (:

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Diancie schreef:
    (...)

Ik dacht dat het misschien wel handig was voor het overzicht ^^

Ja –– ik begrijp het ook wel.
    Maar het lijkt me niet zo van: 'oh –– nu moet jouw personage de RPG uit want we zijn al zo lang bezig". Dus in mijn ogen voegt het niet heel veel toe.

•

Iets na vijf april, want vijf april is nog iemand jarig, dus gewoon rond 10 april of zoiets :Y)

Het is wel handig, gezien leeftijd wel een rol speel in de RPG.

Paracosm schreef:
    (...)

Ja –– ik begrijp het ook wel.
    Maar het lijkt me niet zo van: 'oh –– nu moet jouw personage de RPG uit want we zijn al zo lang bezig". Dus in mijn ogen voegt het niet heel veel toe.

Hmm.. Daar heb je op zich wel een punt. Maar dan zou de betreffende persoon een nieuwe karakter kunnen maken, als diegene dat wil en dan behouden we ook variatie. Ik weet trouwens niet eens of de rpg het wel zo lang vol zal gaan houden. We doen allemaal ons best, uiteraard (:

26 - 02 - '16

Ik snap het concept van Coates nog steeds niet zo goed though. :') En leeftijden en shizzle.

help

Diancie schreef:
    (...)

Hmm.. Daar heb je op zich wel een punt. Maar dan zou de betreffende persoon een nieuwe karakter kunnen maken, als diegene dat wil en dan behouden we ook variatie. Ik weet trouwens niet eens of de rpg het wel zo lang vol zal gaan houden. We doen allemaal ons best, uiteraard (:

Dan hebben we gewoon een goede streefdatum waarvoor ze dat boek moeten vinden :Y)

site over de gone serie.
    Weet niet of het de goede is.
    Hier een site met alle info over dr boeken.

[ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 23:17 ]

Vampire + Servant = Servamp