• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ze zijn overigens niet in het zaal maar net er buiten inde gangpad


    haha dit gaat vreselijk worden ('x na jouw post op de mijne bijna klaar :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik had geen idee hoe lang ik er gezeten heb. Ik wist alleen dat iemand een arm om me heen sloeg en ik met een schrok mijn hoofd ophief. Viktor was naast mij komen zitten en argwanend keek ik hem aan terwijl ik ruw de tranen van mijn gezicht afveegde.
    ‘Je houd van hem hé.’ Ik slikte en keek gauw weg. Ja; ik hield van hem. Meer dan zwerkbal zelfs maar het was niet wederzijds. Hij hield van dat meisje en waarom ook niet? Ze was super knap. Iets waar ik niet tegen kon concurreren. Ik zou mijzelf ook gedumpt hebben voor haar.
    ‘Niet verdrietig zijn, Camp, rustig maar.’ Hij kneep zachtjes in mijn schouder en ik liet hem maar zijn gang gaan. Het is niet alsof ik de kracht had om tegen te werken; ik had eigenlijk nergens meer de kracht voor. Niet eens om op te staan. Er was niks meer van mij over. Ik was gebroken en om weer intact te komen vulde enkel leegte en verdriet me. Ik had nooit geweten dat zoiets zo pijn kon doen. Meer pijn dan welke straf dan ook. Viktor drukte mij dichter tegen hem aan waardoor mijn hoofd op zijn borstkast viel en hij die daar stevig hield met de arm die hij rond mij heen had. Ik voelde me er akelig door. Alsof ik vreemd ging maar het deed me ook denken aan de oude tijden met Viktor. Ooit waren wij vrienden geweest tot hij in het nare wereldje betrokken werd. Toen was alles veranderd. Ik wist niet welke reden het was. Waarschijnlijk een combinatie van die twee maar de tranen gleden weer over mijn gezicht terwijl er een on-charmant geluid uit mijn keel geproduceerd werd. Ik greep met een hand zijn gala-gewaad alsof dat nog het enige was waar ik mijzelf aan kon vastklampen terwijl het doordrenkt werd door tranen. Viktor zelf streelde zachtjes door mijn haar terwijl hij sussende geluidjes maakte. Iets wat me aan George deed denken. De enige persoon die me alle ellende leek kunnen vergeten. De enige jongen waar ik mijzelf leek kunnen zijn. Maar nu is alles weg. Alles is verdwenen; hij ging gelukkig verder terwijl ik gebroken was.
    ‘Je weet dat er een uitweg tegen deze emoties zijn hé; Campbell.’ Het was slechts een fluistering wat uit Viktors mond kwam maar het klonk hard in mijn oren. Ik wist wat hij bedoelde en ik snakte ernaar maar George wilde niet dat ik dronk. Meteen trilde mijn lip weer. Alsof het George nog wat kon uitmaken. Waarschijnlijk zou hij het niet eens erg vinden als ik op slag dood was. Hij had wel veel betere dingen om zijn tijd aan te verdoen dan mij.
    Ik voelde hoe Viktor mijn hand los trok van zijn galagewaad en mijn hoofd van zijn borstkast afhaalde om tegenover mij te gaan zitten met het vertrouwde goedje.
    ‘Je weet net zo goed als ik dat je het nodig hebt; Campbell.’ Hij streek voorzichtig met zijn duim de tranen van mijn wangen.
    ‘I-ik k-kan n-niet m-mag n-niet.’ stotterde ik terwijl ik hem met grote ogen aanstaarde waar slechts nog een enkele traan zich over mijn gezicht durfde te wagen.
    ‘Je hebt geen verplichtingen. Luister naar je gevoel; Camp.’ Hij haalde de dop van het flesje af en propte het in mijn hand terwijl de alcoholische geur mijn neus ontmoette. Het was net een oude vriend die ik weer tegenkwam. Die mij wilde komen omhelzen maar slechts nog een paar meters tussen ons stonden die we moesten overbruggen. In een trance zette ik de fles op mijn lippen en kneep mijn ogen dicht terwijl de alcoholische vloeistof over mijn tong door mijn keel schroeide. Ik haalde het flesje van mijn lippen af terwijl ik me nog steeds leeg aan voelde. ‘Zo ken ik je weer.’ Hoorde ik Viktor nog mompelen. ‘Hoewel het flesje nog niet leeg is.’ murmelde hij erachter aan. ik keek naar het fles. Hij was al halfleeg. Beteuterd keek ik ernaar terwijl ik het weer aan mijn lippen zetten. Ik had het nodig.
    Het leek mijn hele keel kapot te schroeien maar het belette me niet om door te drinken. Niks maakte me toch meer uit. Ook al ging ik hier kapot aan. ik haalde het middels legen fles van mijn lippen af waar Viktor al een nieuwe tevoorschijn had gehaald. Mijn hoofd werd langzaam lichter terwijl hij tegen de muur bonkte. Viktor deed het flesje open en voor ik wat kon doen goot hij het al naar binnen terwijl ik het gevoel had alsof ik ging stikken. ‘Slik door.’ Hoorde ik hem zeggen. Met moeite deed ik wat hij zei terwijl er te veel in een keer naar binnen kwam. De fles verdween van mijn lippen en ik voelde Viktors hand mijn kin omklauwen. ‘mooi.’ Hoorde ik hem murmelen.
    Het leek alsof het van ver kwam en ik voelde hoe hij me omhoog trok. Ik zette mijn hand stevig om Viktors pols omdat ik de vermoedde had dat ik ging vallen. Alles duizelde en ik voelde me misselijk. ‘kom.’ Bromde hij. Hij trok me mee de boot uit richting Zweinstein.
    Mijn mond viel open bij het zicht van het kasteel. ‘Het is zo mooi daar binnen, Viktor. Heb je het ooit gezien; ik wel. Ik ben er inmiddels al duizend keer in verdwaald geraakt maar ik vond altijd George of Draco die me terug konden brengen niet dat ik daar zin in had. Ik had geen zin om op de Klammfels boot te zitten; iedereen haat mij daar.’ Ratelde ik terwijl Zweinstein steeds dichterbij kwam. Ik wist dat ik dit soort dingen niet moest zeggen maar er zat geen rem meer op. Er waren geen grenzen meer. We liepen de gangpad in van Zweinstein en ik kon enkel en alleen met open mond naar het dak staren. ‘Ongelofelijk, vind je niet, Viktor…’ alles leek te draaien terwijl mijn knieën het begaven en de grond steeds dichterbij kwam maar Viktor ving me nog net op. ‘Oeps.’ Giechelde ik. ‘Ik ben ook soms zo enorme kluns; ik bedoel ik snap niet hoe ik het op een bezem uithou….’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Iemand btw voor Defelicé? Of Matt? IK VERVEEL ME DOOD!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    [Iemand btw voor Defelicé? Of Matt? IK VERVEEL ME DOOD!]


    ohja ik moet nog reageren @ 19 :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell ;_;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    JA NAOMI! XD
    Maarr is er iemand voor 1 van hun x) Ik wil oowk spammer worden ^_^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    JA NAOMI! XD
    Maarr is er iemand voor 1 van hun x) Ik wil oowk spammer worden ^_^


    Kunnen we niet bij 19years later skippen anar toverdrank les ofzo want ik ben inspiratieloos met rob xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Campbell ;_;


    wat?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Kunnen we niet bij 19years later skippen anar toverdrank les ofzo want ik ben inspiratieloos met rob xd


    Doe maar. Wij 3e reageren met Linde daar alleen nog geloof ik. XD XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Doe maar. Wij 3e reageren met Linde daar alleen nog geloof ik. XD XD


    Maak jij AUB beginpost voor toverdranken :p pleaseeh? :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    wat?


    Hij is nu bij Viktor die hem aanraakt en omamrd, iets wat george zou moeten doen :'( en nu loopt hij drobken door zweinstein D':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Maak jij AUB beginpost voor toverdranken :p pleaseeh? :D


    Neujj....ik ben lui. En jij moet antwoorden x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Neujj....ik ben lui. En jij moet antwoorden x)


    Ach ik haat je D: serieus. Maar dan skip ik gewoon wantg ik weet echt niet wat ik tegen Isabel moet zeggen >:'( dus het is gewoon de volgende dag x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij is nu bij Viktor die hem aanraakt en omamrd, iets wat george zou moeten doen :'( en nu loopt hij drobken door zweinstein D':


    ja waar jij bent ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ach ik haat je D: serieus. Maar dan skip ik gewoon wantg ik weet echt niet wat ik tegen Isabel moet zeggen >:'( dus het is gewoon de volgende dag x.o'


    Hou ook van jou :X xd En doe maarr gewoon bij toverdrankjes x)
    EN IK WIL HIER OOK RP'en SOO ANYBODY?!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 13:15 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded