• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

Leora schreef:
    (...)

Wauw ik schrijf dus nooit liefdesbrieven dus ik kan me er niet in herkennen :8

Ik ook niet maar ik zie dat vaak op tv :Y)

Campbell Saunders

Zijn gelach vulde mijn hart. Het liet me vooral veilig voelen; onkwetsbaar. Alsof we in een cocon zaten ver van de boze buitenwereld. ‘Is ook wederzijds hoor. Je hoeft niets moeilijk of makkelijk te vinden, bij mij heb je een vrije wereld.’ Zwoel bleef ik naar zijn nek kijken waar ik een ader zag kloppen. Zachtjes wilde ik weer een kus in zijn nek drukken maar George hield mijn schouder en drukte daarbij mij tegen de muur. Voor slechts een seconde staarde ik hem aan terwijl mijn ademhaling sneller leek te gaan voordat George zijn lippen weer met die van mij samen te smelten en zijn hand mijn heup omvangt. Het was haast alsof zijn hand ervoor gemaakt was terwijl zijn hand eigenwijs naar mijn rug gleed. Eigenlijk maakte hen niet uit waar zijn hand lag. Zolang ik hem maar voelde en met een duwtje van Georges hand gleed mijn hand van zijn buik af omdat ik pal tegen George aan stond. Iets waar ik enorm van genoot. Vooral van Georges lippen. Het leek net vuurwerk tot hij ze van de mijne afhield en ze de weg naar mijn nek leken te zoeken waardoor ik steeds meer bewust werd van het feit hoe dicht ik op George stond. Voor een seconde keek ik omlaag waar ik niet eens een scheidingslijn van onze lichamen zag tot ik Georges adem over mijn nek voelde strijken wat kippenvel naliet en George zachtjes in mijn nek beet. Hij wist dat dat mijn zwakke plek was en dat werd bevestigd toen hij aan mijn nek zoog om een zuigzoen te plaatsen. Ik hapte naar adem terwijl mijn hand zachtjes in zijn arm kneep tot hij stopte en er een zachte kreun over mijn lippen gleed en mijn andere hand zachtjes in zijn nek kneep. ‘Je bent perfect, Campbell Saunders. Ik wil je niet kwijtraken. Ik wil niet meer denken dat ik je kwijtraak.’ Ik kon zijn gezicht niet zien doordat hij in mijn nek lag dus streelde ik maar over zijn haar.
    ‘Ik ben net onkruid; George; en onkruid vergaat niet.’ ik lachte zachtjes en beet zachtjes in zijn oorlel om vervolgens zachtjes over zijn oor te likken terwijl mijn hand af en toe stevig zijn haar greep om daarna weer te verslappen.

t zou awkward zijn als Ralf naar binnen komt ('x

[ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 11:10 ]

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Echt, zal ik ralf naar binnen laten lopen? Kunnen campbell en george weer in het sneeuw spelen of zo iets xq

Echt, zal ik ralf naar binnen laten lopen? Kunnen campbell en george weer in het sneeuw spelen of zo iets xq

SphinxX schreef:

Haha :P het gaat awkward worden als Ralf naar binnen komt; Top dus ^^

Omg; Yep I <3 Snape ('x

Ik wist wel dat het ooit zou gebeuren. Ik postte het per ongeluk in die andere topic. Gelukkig maar is niemand obline xq

George weasley

‘Ik ben net onkruid; George; en onkruid vergaat niet.’
    Hij lachte zachtjes en gaf me een kleine beet in mijn oorlel en er vervolgend zachtjes over heen gingen waardoor ik onbewust op mijn lippem begon te bijten.
    'Je zult je verbazen als je ziet op wat voor manieren onkruid juist wel kan vergaan. Fatale manieren, maar ook zachte. Tijdens hele onverwachtsre momenten. Ik wil niet dat je door een van die manieren voor mijn ogen vergaat.' Zei ik zachtjes en haalde een aantal een aantal plokken haren weg dir voor zijn ogen hingen waardoor ik automatisch zijn wang begon te strelen.
    'Net als door vuur. Wat bijna ook gebeurde.' Ik keek hem weer voor even aan voordat ik mijn lippen weer op die van hem drukte. Mijn armen liet ik rondom zijn heup glijden en onbewust drukte ik hem wat meer tegen de muur achter hem aan.
    'H-heei.' Hoorde ik plotseling. Ik hield Campbell nog voor even bij me voordat ik de stem herkende als die van Ralf. Licht geschrokken liet ik Campbell los en draaide me om. Ralf zat onder de blaren en wonden, maar hij leek wol dolgelukkig te zijn. Ondanks dat hij stotterde. Ik wierp Campbell even een blik toe die nog steeds tegen het muur aan stond waar ik hem tegen drukte.
    's-sorry dat ik jullie stoor maar.. maar daar staat mijn kist.' Ik keek naar de plek waar Camlbell stond en naast hem op de grond was er inderdaad een kist met de sierlijke letters 'Ralf Auron' op staan.
    'Ik heb de ei!' Riep Ralf plotseling blij en keek mij en Campbell twijfelend aan waarna hij naar zijn kist toe liep en die opende.
    'En ik ben niet eens gewond geraakt..'

Oh Ralf x'D

Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

SphinxX schreef:
    Ik wist wel dat het ooit zou gebeuren. Ik postte het per ongeluk in die andere topic. Gelukkig maar is niemand obline xq

George weasley

‘Ik ben net onkruid; George; en onkruid vergaat niet.’
    Hij lachte zachtjes en gaf me een kleine beet in mijn oorlel en er vervolgend zachtjes over heen gingen waardoor ik onbewust op mijn lippem begon te bijten.
    'Je zult je verbazen als je ziet op wat voor manieren onkruid juist wel kan vergaan. Fatale manieren, maar ook zachte. Tijdens hele onverwachtsre momenten. Ik wil niet dat je door een van die manieren voor mijn ogen vergaat.' Zei ik zachtjes en haalde een aantal een aantal plokken haren weg dir voor zijn ogen hingen waardoor ik automatisch zijn wang begon te strelen.
    'Net als door vuur. Wat bijna ook gebeurde.' Ik keek hem weer voor even aan voordat ik mijn lippen weer op die van hem drukte. Mijn armen liet ik rondom zijn heup glijden en onbewust drukte ik hem wat meer tegen de muur achter hem aan.
    'H-heei.' Hoorde ik plotseling. Ik hield Campbell nog voor even bij me voordat ik de stem herkende als die van Ralf. Licht geschrokken liet ik Campbell los en draaide me om. Ralf zat onder de blaren en wonden, maar hij leek wol dolgelukkig te zijn. Ondanks dat hij stotterde. Ik wierp Campbell even een blik toe die nog steeds tegen het muur aan stond waar ik hem tegen drukte.
    's-sorry dat ik jullie stoor maar.. maar daar staat mijn kist.' Ik keek naar de plek waar Camlbell stond en naast hem op de grond was er inderdaad een kist met de sierlijke letters 'Ralf Auron' op staan.
    'Ik heb de ei!' Riep Ralf plotseling blij en keek mij en Campbell twijfelend aan waarna hij naar zijn kist toe liep en die opende.
    'En ik ben niet eens gewond geraakt..'

Oh Ralf x'D

Haha ik had je betrapt want ik had een comment geplaatst in andere topic ('x haha... och D: maar och; Ralf Bad timing X') och ik moet nu echt hard denken wat ik ga verzinnnen ;P

[ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 12:12 ]

Campbell Saunders

‘Je zult je verbazen als je ziet op wta voor manieren onkruid juist wel kan vergaan. Fatale manieren, maar ook zachte tijdens hele onverwachte momenten. Ik wil niet dat je door een van die manieren voor mijn ogen vergaat.’ Ik hield mijn adem in terwijl hij een paar plukjes haar wegveegde en over mijn wang streelde. Ik kon slechts in een soort trance naar zijn ogen staren terwijl de tijd stil leek te staan. ‘Net als door vuur. Wat bijna ook gebeurde.’ Ik knikte afwezig terwijl ik enkel van zijn ogen naar zijn lippen kon staren en niet eens merkte hoe zijn hand van mijn wang weg ging om naar mijn heupen te glijden om me weer tegen de muur aan te drukken. Ik genoot van zijn dominante gedrag en sloeg direct allebei mijn armen om zijn nek terwijl hij zijn lippen tegen de mijne plantte die ik vurig beantwoorden terwijl mijn handen speels door zijn nekharen gingen. Met een ruk liet George me los en verbaasd keek ik hem aan. Ik volgde zijn blik naar een jongen die ik herkende als Ralf ondanks hij onder de blaren en wonden zat. Mijn hoofd werd vuurrood en ik had geen flauw idee wat hij allemaal gezien had of hoe lang hij er gestaan had. Ik weet wel dat ik het ontzettend warm had en dat kwam niet meer door het duel met de draak maar door George. Een ander duel maar die ik liever voerde.
’S-Sorry dat ik jullie stoor maar… maar daar staat mijn kist.’ Ik volgde zijn blik naar de kist en ik had hem niet eens opgemerkt. Noch iets anders. Ik had alleen maar George opgemerkt. Van zijn haar tot zijn ogen en zijn borstkast die aantrekkelijk op en neer bewoog. ‘Ik heb de ei! En ik ben niet eens gewond geraakt..’ dat laatste betwijfelde ik omdat hij onder de wonden en blaren stond maar ik besloot dat maar niet te vermelden terwijl ik langzamerhand mijn stem weer terug leek te krijgen. ‘Ik zei toch dat je het kon; Ralf. We zijn tenminste beide door.’ Ik glimlachte vriendelijk naar hem terwijl ik wist dat mijn hoofd nog vuurrood was door het feit dat Ralf mij en George betrapt had. Ergens vroeg ik nu af hoe hij van me dacht. Misschien was het enkel slecht. Hij had middels met Fred verkering maar ik had vrij weinig met hem gepraat- maar ik had ook vrij weinig met George gepraat door Karkarov en de trainingslessen van Zwerkbal en daarnaast nog huiswerk. Ik had in een soort sociaal isolement gezeten en ik verbaas me er eigenlijk over dat George me nog accepteerde na zo’n tijd. Ik had waarschijnlijk al mijzelf al opgegeven.

Campbrl lis zo zacht net een knuffelbare tomaat of een rode konijntje <3

SphinxX schreef:
Campbrl lis zo zacht net een knuffelbare tomaat of een rode konijntje <3

GHaha omfg XD ik vind Campbell veel leuker dan ginny :3. xD

Wacht maar in Meet Generations is hij alles behalve een knuffelbare tomaat of een rode konijntje; dan is hij een ijskonijn met een giga pokerface :D

oh ja je had hier ook gepost he :'D vergeten (flower) sorry ik was de hele tijd bezig om een cover in elkaar te zetten voor een story van mijn nicht xq

SphinxX schreef:
oh ja je had hier ook gepost he :'D vergeten (flower) sorry ik was de hele tijd bezig om een cover in elkaar te zetten voor een story van mijn nicht xq

Geeft niet ik ben 19 years later aan het teruglezen met Campius ('x Campbell is daar echt een hork :p
‘Als je wint, laat ik mijn vriendin het wel voor je kopen.

George Weasley

Ik zag Campbell rood worden waardoor ik hard mijn best deed om niet te gaan grijnzen. Hij zag er best wel erg leuk uit zo.
‘Ik zei toch dat je het kon; Ralf. We zijn tenminste beide door.’ Zei Campbell vriendelijk en glimlachte naar Ralf toe. Ik glimlachte ook, meer om de houding van Campbell.
Ik volgde Ralf die zijn gewaad uit zijn kist haalde en ergens zag ik in zijn gewaad de miniatuur draakje bewegen. Met zijn gewaad liep Ralf weer richting het uitgang en keek ons nog even aan.
‘da-ankjewel Campbell. Ik laat jullie nu wel.. alleen.’ Zei hij en ik kon zweren dat ik een grijns op zijn gezicht zag toen hij weer terug naar buiten liep, met zijn ei en gewaad in zijn armen. Ik richtte me weer tot Campbell en begon wat te lachen.
‘dus.. moet je hier nog wachten of mogen we weg?’

geen inspiratie :(

[ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 14:20 ]

Staan Camp en Ralf samen op nr1? van de kampioenene?