• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

Im back! Naomi heeft nog niet gepost D;
    En George is nog steeds dronken...

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Hemwin schreef:

hij is niet dronken D: hij heeft twee kleine slokjes genomen ^^

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

Campbell Saunders

Met een ruk werd ik overeind getrokken wat alles extra om mij heen deed draaien. Ik word meegetrokken terwijl ik gefascineerd naar alle schilderijen keek. ‘Zo magisch…’ murmelde ik. Hij trok me een kamer in waar ik tegen dingen werd neergelegd. ‘Ik beloofde je dat ik je na de bal naar deze kamer zou brengen. En kijk, we zijn er.’ Hij nam tegenover mij plaats waardoor ik zachtjes giechelde tot de wijnfles in beeld kwam die George pakte. Ik slikte terwijl er een monster in mij riep voor meer. Ik deed mijn mond open en dicht.
    ‘Ik hou van je Campbell Saunders, en ik blijf hier zo zitten drinken tot jij weer de ouden word en tot je me eindelijk begrijpt. Dat beloof ik.’ Hij zette de fles aan zijn lippen wat mij zenuwachtig maakte ook al wist ik niet waarom. Hij kuchte voordat hij de fles van zijn lippen afhaalde. Ik likte afwezig mijn lippen en schoof wat naar hem toe en haalde de fles van zijn lippen. Ik giechelde zachtjes. ‘Je houd van me?’ Ik boog langs zijn hoofd en drukte mijn lippen tegen zijn oor waar ik zachtjes aan zijn oorlel zoog terwijl mijn handen zochten naar zijn huid. Ze streken van zijn borstkast naar zijn buik en terwijl mijn mond via zijn oor naar zijn kaak streek probeerde ik de knopen los te frunniken van zijn colbert en blouse die eronder zat. Toen ik ze eenmaal open wist te maken drukte ik mijn lippen tegen de zijne en trok hem mee op me tegen de grond. Mijn handen streken over zijn blote borstkast die warm aanvoelde. Tranen staken achter mijn ogen en voordat ik ze tegen kon houden gleden ze uit mijn ogen terwijl de tranen zich leken te vermenigvuldigen.

Bám ('x

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Hemwin schreef:

jawell jouw post is bijna klaar maar ik kom niet uit met Robert :<

Noa had het over andere rpgs but okay.

En dan is t sterke drank XD

Leora schreef:
    (...)

jawell jouw post is bijna klaar maar ik kom niet uit met Robert :<

Laat de leerkracht de klas een opdracht geven x)

Leora schreef:
    Campbell Saunders

Met een ruk werd ik overeind getrokken wat alles extra om mij heen deed draaien. Ik word meegetrokken terwijl ik gefascineerd naar alle schilderijen keek. ‘Zo magisch…’ murmelde ik. Hij trok me een kamer in waar ik tegen dingen werd neergelegd. ‘Ik beloofde je dat ik je na de bal naar deze kamer zou brengen. En kijk, we zijn er.’ Hij nam tegenover mij plaats waardoor ik zachtjes giechelde tot de wijnfles in beeld kwam die George pakte. Ik slikte terwijl er een monster in mij riep voor meer. Ik deed mijn mond open en dicht.
    ‘Ik hou van je Campbell Saunders, en ik blijf hier zo zitten drinken tot jij weer de ouden word en tot je me eindelijk begrijpt. Dat beloof ik.’ Hij zette de fles aan zijn lippen wat mij zenuwachtig maakte ook al wist ik niet waarom. Hij kuchte voordat hij de fles van zijn lippen afhaalde. Ik likte afwezig mijn lippen en schoof wat naar hem toe en haalde de fles van zijn lippen. Ik giechelde zachtjes. ‘Je houd van me?’ Ik boog langs zijn hoofd en drukte mijn lippen tegen zijn oor waar ik zachtjes aan zijn oorlel zoog terwijl mijn handen zochten naar zijn huid. Ze streken van zijn borstkast naar zijn buik en terwijl mijn mond via zijn oor naar zijn kaak streek probeerde ik de knopen los te frunniken van zijn colbert en blouse die eronder zat. Toen ik ze eenmaal open wist te maken drukte ik mijn lippen tegen de zijne en trok hem mee op me tegen de grond. Mijn handen streken over zijn blote borstkast die warm aanvoelde. Tranen staken achter mijn ogen en voordat ik ze tegen kon houden gleden ze uit mijn ogen terwijl de tranen zich leken te vermenigvuldigen.

Bám ('x

Om die reden bond ik hem vast

Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

SphinxX schreef:
    (...)

Om die reden bond ik hem vast

muahahaha nu huilt hij door jou >:) nee dat is een bijverschijnsel ^^

; maar Viktor had je al eens gewaarschuwd.. '..hij word heel aanhankelijk als hij dronken is :p.'

[ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 14:47 ]

George weasley

Mijn blik werd wazig en meteen had ik spijt van de slokken. Mijn buik begon heftig te protesteren en nog even en ik barste in huilen uit. Toch wilde ik nog een slok nemen, alsof ik het toch leuk vond maar Campbell hield me tegen en haalde de fles uit mijn hand vandaan. Even dacht ik dat hij weer normaal was, tot hij weer begon te giechelen. Mijn maag leek wel onder vuur en vlam te zijn wat me behoorlijk irriteerde, maar ik wilde meer. Het voelde opzicht wel fijn, ook. Net toen ik de fles weer terug wilde pakken, begin Campbell al met praten.
    ‘Je houd van me?’ hij boog zig voorover en zoog zachtjes an mijn oorlel wat me een akelige gevoel gaf, puur omdat hij nu dronken is. Zijn hand streek over mijn borstkast heen waarna zijn lippen op mijn kaak landde.
    'Campbell..' siste ik. Maar natuurlijk luisterde hij niet. Ergens wilde ik voorover buigen om de fles van de grond weer te pakken en allrs gewoon te laten gaan en gebeuren, maar dit is geen goed moment om ook dronken te raken.
    Hij opende de knopen van mijn colbert en blouse en voordat ik me kon verzetten drukte hij zijn lippen op doe van mij en trok hij me mee tegen de grond aan. Dit is geen goed teken. Ook al dat, zoende ik heb braaf terug. Kom op George, hij is dronken, jij toch niet..
    Maar de hand van Campbell die over mijn blote borstkast heen streek zette me weer in trance. Tot ik de tranen dir afkomstig was van Campbell op mijn wang voelde druppelen. Weer bij zinnen, duwde ik campbell van me af en stond op.
    'Je bent dronken, dit is fout. Dit gaat niet Campbell.' Murmelde ik haastig, meer tegen mezelf. Ik verlies mezelf. Vol verlagen grabbrlde ik weer naar de fles die op de grond lag en liep een eindje weg van Campbell terwijl ik een hele lange slok nam. De brandende gevoel kwam weer terug en kuchend haalde ik het weer van mijn lippen af. Ik moet bij zinnen blijven.. ik moet mezelf nirt verliezen. Ondank dat, drukte ik de fles weer tegen mijn lippen en gooide het naar een willekeurige kant uit toen het leeg was. Dit is geen Campbell, ik moet dat weten. Ik bedoel, Campbell.. wat heb ik gedaan?

Als we bij hrt nest zijn, Molly en Arthur gaan echt woest worden op hem : hij is verliefd op een dooddoener jongen en dribkt ook nog xq

mmh mss laat ik cam wel coma zuipen heeft hij een reden omdeze kerst in t ziekenhuis te blijven ('x

Leora schreef:
    mmh mss laat ik cam wel coma zuipen heeft hij een reden omdeze kerst in t ziekenhuis te blijven ('x

Neeeeejjj D: Campbell moet meekomen, net als Ralf en Draco. Zo niet dan ontvoerd george je uit die ziekenhuid ;x

SphinxX schreef:
    (...)

Neeeeejjj D: Campbell moet meekomen, net als Ralf en Draco. Zo niet dan ontvoerd george je uit die ziekenhuid ;x

ik weet niet wat ik moet posten D: George is nu weg en cam is alleen x')

Op Noa reageren :Y) EN IK HEB FELICE (Ook dooddoener) VOOR CAMP!

Leora schreef:
    (...)

ik weet niet wat ik moet posten D: George is nu weg en cam is alleen x')

Hij is niet weg, maar een paar meter verderop xD