• Aangezien ik veel te vaak veel te veel story ideeën heb, maar ik ook eens een heel verhaal af wil maken en niet telkens een nieuwe wil beginnen. Heb ik besloten een paar van mijn ideeën te veranderen in korte verhalen die ik samen wil schrijven met iemand anders, zodat ik zo hopelijk ook genoeg tijd over heb voor mijn andere verhalen. Ik sta open voor beide OP en fanfictions (One Direction & 5SOS, andere voorstellen zijn mogelijk, maar dan moet ik het wel kennen).

    Als je geïnteresseerd bent in dit idee, vul dan het formulier in en plaats hem hier. Alles tussen de haakjes kan verwijderd worden. De ideeën die ik tot nu toe heb bevinden zich in de spoiler.

    Naam: [of hoe je genoemd wilt worden]
    Leeftijd: [als je die liever niet deelt kan je dit open laten, ik beoordeel niet op leeftijd]
    Ideeën die je interesse hebben: [gebruik het cijfer, EIGEN IDEEËN ZIJN OOK WELKOM]
    Eigen toevoegingen/ideeën: [als je een eigen plot hebt, kan je die hier plaatsen, of als je meer toevoegingen hebt op het al bestaande idee]
    Fanfiction/OP: [laat hier weten wat jouw ideeën zijn op het gebied van fanfictions of OP voor de gekozen story/stories]
    Lengte suggestie van de short: [hoeveel hoofdstukken vind jij dat het verhaal ongeveer moet worden? En hoeveel woorden zou elk hoofdstuk moeten hebben?]
    Schrijfvoorbeeld: [een voorbeeld van jouw schrijfstijl van ongeveer 50 tot 150 woorden]

    Ik heb de ideeën verwijderd omdat ik wil voorkomen dat mensen ze gaan stelen.
    Bedankt iedereen die iets ingestuurd heeft, ik ben nu met 3 ideeën bezig. Dat vind ik zover genoeg.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 12:06 ]


    awake my soul.

    Naam: Danique
    Leeftijd: 21
    Ideeën die je interesse hebben: 2, 3 en 6 lijken me leuk ^^
    Eigen toevoegingen/ideeën: Dat komt nog wel ^^
    Fanfiction/OP: Ik schrijf liever met onbekende personen, dat vind ik prettiger schrijven, aangezien je dan niet vast zit aan een al bestaande personage en vaak ook bestaande wereld. Maar fanfiction vind ik ook erg leuk om te doen. Alleen schrijf ik niet over zangers, daar weet ik veel te weinig van (A)
    Lengte suggestie van de short: Hoeveel hoofdstukken maakt me niet uit. Het hoofdstuk zelf maak ik vaak van 600-800 woorden.
    Schrijfvoorbeeld: Ik schrijf vaak in ik-persoon tegenwoordige tijd, maar heb laatst ook begonnen aan derde persoon, dus doe een stukje van beide (A)

    Zenuwachtig sta ik voor de brug. Nu het zo dichtbij komt, ben ik bang. Ik durf mijn voeten bijna niet meer te verzetten, als ik richting het grote kasteel voor me kijk. Dit is het dan, dit moment. Ik moet dit doen, voor haar. Ik ben haar laatste kans, ik ben de laatste kans van de wereld. Als ik omhoog kijk, zie ik de donderwolken zich te verzamelen boven het grote kasteel. Ik voel duidelijk de dreiging van de wolken komen, alsof ze zeggen dat ik weg moet gaan. Toch, ik kan het niet. Ik kan niet meer terugkeren. Zij, zij betekent alles voor me. Misschien heb ik het nooit laten merken, maar ze is mijn alles


    Verdrietig ging het meisje op haar bed zitten, dat vlak onder haar raam stond. Haar blik ging meteen de lucht in, waar de maan en de sterren zich deze keer achter een dik wolkendek verstopte. Lyhra was nieuwsgierig naar de nacht, dat was ze altijd al geweest. Hoe zou het zijn om buiten de lopen in de donkere sferen van de nacht. Hoe zouden de bos en de dieren eruit zien in het maanlicht? Zou alles echt zo eng zijn als ze haar altijd vertelde? Lyhra geloofde dat niet. De nacht had iets moois, de maan iets magisch. Het was haar favoriete tijd, de nacht. Misschien juist wel om het feit dat deze tijd haar zo ontnomen werd, vanwege het feit dat rare verhalen haar zo nieuwsgierig maakte naar de wereld daarbuiten.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 21:36 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Naam
          Amber.

    Leeftijd:
          Ik ben 14.

    Ideeën die je interesse hebben:
          Idee één, twee en drie spreken me heel erg aan. Ik had zelf ook een idee maar die lijkt heel erg op nummer één. :3

    Eigen toevoegingen/ideeën:
          Meestal komt dat als ik bezig ben met een story.

    Fanfiction/OP:
          Ik sta open voor beiden. Bij idee één en drie vind ik OP beter passen dan fanfiction. Bij idee twee daarentegen zou het allebei kunnen.

    Lengte suggestie van de short:
          Ongeveer tussen de vijftien tot twintig hoofdstukken en zelf schrijf ik hoofdstukken van zo rond de 700/1000 woorden.

    Schrijfvoorbeeld:
          Ik kan in TT, VT, en meestal schrijf ik vanuit het personage zelf maar ik kan het ook in derde persoon.


    Het eerste wat me opviel was dat hij in een totaal verkeerde houding stond. Om eerlijk te zijn had ik een beetje medelijden met hem. Hij was overgestapt, probeerde er bij te horen maar was genadeloos vernederd voor de groep. Het was rechtvaardig, dat wel, maar toch besloot ik om hem te helpen. Ik legde mijn handen op zijn schouders. "Probeer te ontspannen," zei ik. Een beetje geschrokken keek hij achterom om mij daarna een valse blik te werpen. Hij beschuldigde mij duidelijk van zijn vernedering -- hoewel ik daar totaal geen schuld aan had. "Je kan nu wel vals doen maar uiteindelijk moet je toch worden geholpen, anders haal je de inwijding niet. Wij moeten nog steeds voor jou kiezen," herhaalde ik de woorden van Hayden. De blik van de jongen verzachtte een beetje en met opgetrokken wenkbrauwen keek hij mij aan. "Sorry," mompelde hij. Ik knikte als teken dat ik zijn excuses had geaccepteerd.


    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 17:03 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Oh, dit vind ik wel heel tof : D Ik zou het ook fijn vinden als we met een einddatum zouden kunnen werken, want ik ga het na de vakantie heel erg druk krijgen maar wil graag blijven schrijven en dan werkt een 'deadline' wel fijn.

    Naam: Leonie
    Leeftijd: 19
    Ideeën die je interesse hebben: Eén is helemaal mijn ding :3 maar ik vind drie en vier ook heel leuk!
    Eigen toevoegingen/ideeën: Ik ben wel vaak van de tragische gebeurtenissen ergens in het verhaal of personages die mensen niet kunnen handelen of die gekke quirks hebben om ze interessant te maken.
    Fanfiction/OP: Ik schrijf absoluut geen fanfictions (sorry, niet mijn ding) dus alleen OP
    Lengte suggestie van de short: Is 50 een leuk aantal? (: Dat lijkt me haalbaar. Ik schrijf mijn hoofdstukken vaak 2000-3000 woorden en die post ik dan in 5 delen per hoofdstuk dus dat zou 10 complete hoofdstukken zijn.
    Schrijfvoorbeeld:

    “Ja. Ik begin steeds meer te geloven dat er alleen maar mensen op deze wereld zijn die een beetje verknipt zijn. Ik dacht altijd dat mama behoorlijk dicht in de buurt kwam van een normaal persoon, maar ik zat ernaast.” Ik had eigenlijk van te voren besloten dat ik niet wilde uitweiden over dit onderwerp, maar het was alsof de woorden zich zo snel aandeden dat ik niet genoeg tijd had om ze klank en betekenis te kunnen geven. Het was niet dat ik bang was dat hij niet zou luisteren – in tegendeel, hij zou het doen met gesloten ogen en geknik en me daarna knuffelen en zwijgen – maar ik was bang dat hij er juist aan zou willen doen. Zo was Stan nou eenmaal. Kwam je aan mij, dan kwam je aan zijn weldadige inner held op sokken die de wereld wel een lesje zou leren. Op zijn manier dan. Iets wat hoogstwaarschijnlijk de betrokkenheid van rekensommetjes betekende.
    “Je zat er niet naast. Iederéén gaat nu door een moeilijke tijd. Dan is het vrij rationeel om een beetje verknipt te zijn. Ook jij.” Ik had hem een panini in de hand geduwd en hij nam er gretig maar keurig een hap van. Ik weet dat hij vroeger ooit eens verhaal had verteld van iemand die at als een aap en ik hem daarna had doen zweren om nooit zo te worden, hoe studentikoos zijn toekomst dan ook mocht zijn. Het was één van de velen beloftes die ik hem had doen afleggen.

    -

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 21:36 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Bedankt alvast, ik kijk uit naar de toevoegingen. :')


    awake my soul.

    Rhyme schreef:
    Naam: Danique
    Leeftijd: 21
    Ideeën die je interesse hebben: 2, 3 en 6 lijken me leuk ^^
    Eigen toevoegingen/ideeën: Dat komt nog wel ^^
    Fanfiction/OP: Ik schrijf liever met onbekende personen, dat vind ik prettiger schrijven, aangezien je dan niet vast zit aan een al bestaande personage en vaak ook bestaande wereld. Maar fanfiction vind ik ook erg leuk om te doen. Alleen schrijf ik niet over zangers, daar weet ik veel te weinig van (A)
    Lengte suggestie van de short: Hoeveel hoofdstukken maakt me niet uit. Het hoofdstuk zelf maak ik vaak van 600-800 woorden.
    Schrijfvoorbeeld: Ik schrijf vaak in ik-persoon tegenwoordige tijd, maar heb laatst ook begonnen aan derde persoon, dus doe een stukje van beide (A)

    Zenuwachtig sta ik voor de brug. Nu het zo dichtbij komt, ben ik bang. Ik durf mijn voeten bijna niet meer te verzetten, als ik richting het grote kasteel voor me kijk. Dit is het dan, dit moment. Ik moet dit doen, voor haar. Ik ben haar laatste kans, ik ben de laatste kans van de wereld. Als ik omhoog kijk, zie ik de donderwolken zich te verzamelen boven het grote kasteel. Ik voel duidelijk de dreiging van de wolken komen, alsof ze zeggen dat ik weg moet gaan. Toch, ik kan het niet. Ik kan niet meer terugkeren. Zij, zij betekent alles voor me. Misschien heb ik het nooit laten merken, maar ze is mijn alles


    Verdrietig ging het meisje op haar bed zitten, dat vlak onder haar raam stond. Haar blik ging meteen de lucht in, waar de maan en de sterren zich deze keer achter een dik wolkendek verstopte. Lyhra was nieuwsgierig naar de nacht, dat was ze altijd al geweest. Hoe zou het zijn om buiten de lopen in de donkere sferen van de nacht. Hoe zouden de bos en de dieren eruit zien in het maanlicht? Zou alles echt zo eng zijn als ze haar altijd vertelde? Lyhra geloofde dat niet. De nacht had iets moois, de maan iets magisch. Het was haar favoriete tijd, de nacht. Misschien juist wel om het feit dat deze tijd haar zo ontnomen werd, vanwege het feit dat rare verhalen haar zo nieuwsgierig maakte naar de wereld daarbuiten.


    Ik zou graag idee 6 met je willen schrijven yesss. :')


    awake my soul.

    Volgens mij staat nu alles erbij! (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    Volgens mij staat nu alles erbij! (:


    Bedankt hhihi


    awake my soul.

    survivings schreef:
    (...)

    Bedankt hhihi


    Alsje! Ik had ook nog wat toegevoegd bij schrijfvoorbeeld. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    (...)

    Alsje! Ik had ook nog wat toegevoegd bij schrijfvoorbeeld. :')


    Oh ohh, ik wil eigenlijk het liefst in de derde persoon schrijven. Ik ben erachter gekomen dat ik dat fijner vind.

    Maar ik zou graag idee 1 met je willen schrijven!


    awake my soul.

    Naam: Hade
    Leeftijd: 14 (25 september 15)
    Ideeën die je interesse hebben: 4, 5
    Eigen toevoegingen/ideeën: kan nog komen ^^
    Fanfiction/OP: Fanfiction (merk je wel aan mijn profiel :3)
    Lengte suggestie van de short: 15-20 hoofsstukken, ik schrijf meestal hoofsstukken tussen de 500-700 woorden
    Schrijfvoorbeeld:
    Ik neem mijn gedicht achtig dingetje wel e en als voorbeeld:
    De pijn
    De mentale pijn
    Die woorden, die jij zomaar uitspreekt, omdat je me niet moet of gewoon omdat je je verveeld
    Die woorden kunnen zoveel pijn doen
    Mij zoveel verdriet geven
    Die woorden maken het soms zo verleidelijk om de mentale pijn om te zetten in fysieke pijn
    Het begint met één stomme kleine schram
    Maar het stopt niet, bij die ene schram
    Jij blijft me treiteren elke dag weer
    En elke dag komen er meer krassen bij
    Tot op een dag, die ene extra kras, zo groot of klein, teveel wordt. Het bloed stroomt eruit, er is niets meer aan te doen. Alle pijn is weg, maar zo ook mijn laatste adem


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    CalmxSavedMe schreef:
    Naam: Hade
    Leeftijd: 14 (25 september 15)
    Ideeën die je interesse hebben: 4, 5
    Eigen toevoegingen/ideeën: kan nog komen ^^
    Fanfiction/OP: Fanfiction (merk je wel aan mijn profiel :3)
    Lengte suggestie van de short: 15-20 hoofsstukken, ik schrijf meestal hoofsstukken tussen de 500-700 woorden
    Schrijfvoorbeeld:
    Ik neem mijn gedicht achtig dingetje wel e en als voorbeeld:
    De pijn
    De mentale pijn
    Die woorden, die jij zomaar uitspreekt, omdat je me niet moet of gewoon omdat je je verveeld
    Die woorden kunnen zoveel pijn doen
    Mij zoveel verdriet geven
    Die woorden maken het soms zo verleidelijk om de mentale pijn om te zetten in fysieke pijn
    Het begint met één stomme kleine schram
    Maar het stopt niet, bij die ene schram
    Jij blijft me treiteren elke dag weer
    En elke dag komen er meer krassen bij
    Tot op een dag, die ene extra kras, zo groot of klein, teveel wordt. Het bloed stroomt eruit, er is niets meer aan te doen. Alle pijn is weg, maar zo ook mijn laatste adem


    Zou je ook nog een gewoon schrijfvoorbeeld erbij kunnen doen? Met een dialoog enz. het is meer zodat ik kan zien hoe je zoiets schrijft en dan heb ik niet echt veel aan een gedicht sorry.

    En over wie zou je dan het liefst specifiek willen schrijven als je een fanfiction schrijft?


    awake my soul.

    Ohhh, val ik niet in de smaak? : (

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 22:13 ]

    Skrivbar schreef:
    Ohhh, val ik niet in de smaak? : (


    Je schrijfstijl spreekt me niet erg aan, sorry. Ik vraag natuurlijk niet voor niks om het formulier in te vullen, ik kan niet met iedereen een verhaal schrijven. :')


    awake my soul.

    Tremaine schreef:
    (...)

    Je schrijfstijl spreekt me niet erg aan, sorry. Ik vraag natuurlijk niet voor niks om het formulier in te vullen, ik kan niet met iedereen een verhaal schrijven. :')


    Prima, hoor! Ik vroeg me alleen de reden af ^^ Veel plezier met anderen (: