• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

ik ga Ralf nu even posten en dan komen de speakers die te lang hebben geduurd om te gaan overleggen of zo iets xq

ja maar wat doen we als top 4 dan kan ik dat posten bij karkarov xd

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

1. Campbell natuurlijk
    2. Ralfiee
    3. Brooke?
    4. die ene andere meisje wiens naam ik heb vergeten

zo goed? of Ralf kan ook de eerste plaats delen samen met Campbell, en dat gebeurd ook zo bij de tweede opdracht en als ze bij de derde aankomen en ze komen elkaar bv. tegen en ze staan beiden voor de trofee, net als in de hp boek en dan rennen ze dramatish naar de trofee toe, waarna Ralf struikeld en Campbell hem dood laat gaan voor de trofee. heeft Campbell iets verpest zoals je het wou, Ralf is dood zoals ik het wou, en er is een grote drama :'D

1. Campbell en Ralf
    2. Brooke
    3. die ene andere meisje wiens naam ik heb vergeten alweer

[ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 15:15 ]

Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

Met mijn ei in mijn handen werd ik begeleid tot aan de winnaars hutje waar ik mijn normale gewaad aan kon doen. Met een korte ‘dankjewel’ liep ik de hutje in en zag al dat het bezet was door George en Campbell die bezig waren met.. liefde uit wisselen. Ik perste mijn lippen op elkaar en met een kleine grijns sloop ik naar ze toe.
    'H-Heei.' Begroete ik, nog steeds stotterend doordat ik nog steeds onder invloed ben door de angst van daarnet.
    's-sorry dat ik jullie stoor maar.. maar daar staat mijn kist.' Zei ik grijnzend en wees naar de kist die links van Campbell stond.
    'Ik heb de ei!' riep ik dan van blijdschap uit en hield de zware ei trots boven mijn hoofd. Campbell keek me met een rode hoofd aan en George leek zijn lach in te houden. Ik liep terug naar mijn kist toe en haalde mijn miniatuur draakje en gewaad eruit.
    'En ik ben niet eens gewond geraakt..'
    ‘Ik zei toch dat je het kon; Ralf. We zijn tenminste beide door.’ Zei Campbell glimlachend en met een arm vol spullen liep ik weer terug naar het deur.
    ‘da-dankjewel Campbell. Ik laat jullie nu wel.. alleen.’ Murmelde ik en liep de hutje weer uit. Met een zucht plaatste ik alles neer in het gras en leunde ik tegen de hut aan terwijl ik mijn gewaad gewoon over de uniform heen gooide, want het is toch koud. De miniatuur draakje die me speels aan staarde stopte ik in mijn zak en ik nam tegen de hut aan plaats met het ei nog naast me.
    ‘dat was een interessante ronde van Ralf Auron, echt waar, hij was niet eens bang voor de draak, de draak was bang voor hem!’
    Ik voelde me slecht bij die woorden. Is het vals spel om als een halve weerwolf te komen?

SphinxX schreef:
    1. Campbell natuurlijk
    2. Ralfiee
    3. Brooke?
    4. die ene andere meisje wiens naam ik heb vergeten

zo goed? of Ralf kan ook de eerste plaats delen samen met Campbell, en dat gebeurd ook zo bij de tweede opdracht en als ze bij de derde aankomen en ze komen elkaar bv. tegen en ze staan beiden voor de trofee, net als in de hp boek en dan rennen ze dramatish naar de trofee toe, waarna Ralf struikeld en Campbell hem dood laat gaan voor de trofee. heeft Campbell iets verpest zoals je het wou, Ralf is dood zoals ik het wou, en er is een grote drama :'D

1. Campbell en Ralf
    2. Brooke
    3. die ene andere meisje wiens naam ik heb vergeten alweer
    `

Jij kiest welke lijstje we doen

Maar Campbell zou nooit Ralf dood laten gaan..

[ bericht aangepast op 22 juli 2014 - 23:44 ]

Leora schreef:
    (...)`

Jij kiest welke lijstje we doen

Maar Campbell zou nooit Ralf dood laten gaan..

Jij kiest ):

Misschien kan hrt net als Iib de boekrn zijn dat zijn ligaam juiet bestuurd word door karkarov of zo iets? NNet as wat rt met viktor wad gebeurd. het is joue personagr xq

Ik zoek gewoob een goed moment om ralf dood te latrn gaan oke x')

SphinxX schreef:
    (...)

Jij kiest ):

Misschien kan hrt net als Iib de boekrn zijn dat zijn ligaam juiet bestuurd word door karkarov of zo iets? NNet as wat rt met viktor wad gebeurd. het is joue personagr xq

Ik zoek gewoob een goed moment om ralf dood te latrn gaan oke x')

Anders doen we dat Ralf & Campbell samen eindigen op nr 1 waardoor George en Campbell helemaal gescheiden gaan worden :'D

Leora schreef:
    (...)

Anders doen we dat Ralf & Campbell samen eindigen op nr 1 waardoor George en Campbell helemaal gescheiden gaan worden :'D

Waarom zoudrn ze daardoor gescheiden worden x)

Urgh heb zo een erge kopcpijn en nee ik imiteer jou nirt. Ik zat letterlijk de hele dag achter de computer omdat mijn nicht perse mijn hulp nodig had omdat ze"Iibspirqtieloos" was..

SphinxX schreef:
    (...)

Waarom zoudrn ze daardoor gescheiden worden x)

Urgh heb zo een erge kopcpijn en nee ik imiteer jou nirt. Ik zat letterlijk de hele dag achter de computer omdat mijn nicht perse mijn hulp nodig had omdat ze"Iibspirqtieloos" was..

Haha :'D hoofdpijn komt met de jaren. Leer er maar alvast aan wennen :Y)

Waarom ze daardoor gescheiden worden;

Karkarov wilt dat Klammfels de beste is en wint.
    George is Zweinstein dus hij is :@ op hem; vooral omdat de jury dus ook Perkamentus Ralf even goed vond als Campbell wat naar zijn idee onzin is. Hij vind dat Campbell niet goed zijn best gedaan heeft; anders was hij wel hoger gekomen dus hij mag geen enkele afleiding meer hebben. Geen zweinstein-les. Puur Zwerkbal en het Toernooi :p dus ja dan worden ze gescheiden want dan ziet Campbell George helemaal noooit meer ('x

Leora schreef:
    (...)

Haha :'D hoofdpijn komt met de jaren. Leer er maar alvast aan wennen :Y)

Waarom ze daardoor gescheiden worden;

Karkarov wilt dat Klammfels de beste is en wint.
    George is Zweinstein dus hij is :@ op hem; vooral omdat de jury dus ook Perkamentus Ralf even goed vond als Campbell wat naar zijn idee onzin is. Hij vind dat Campbell niet goed zijn best gedaan heeft; anders was hij wel hoger gekomen dus hij mag geen enkele afleiding meer hebben. Geen zweinstein-les. Puur Zwerkbal en het Toernooi :p dus ja dan worden ze gescheiden want dan ziet Campbell George helemaal noooit meer ('x

D:

Maar jij gaat alsnog kiezen :Y)

SphinxX schreef:
    (...)

D:

Maar jij gaat alsnog kiezen :Y)

Ik denk kies ik voor Ralf & Camp op nr1 xD haha gewoon om George te pesten :'D

Campbell Saunders

Hij pakte zijn gewaad en automatisch keek ik naar mijn kleding. Ik had nog steeds hetgeen aan wat ik moest dragen in de Arena. ‘Da-ankjewel Campbell. Ik laat jullie nu wel..alleen.’ Ik keek verbaasd op waar ik een soort glimlach- of grijns op zijn gezicht zag. Verslagen liet hij me achter bij George die lachte.
    ‘Dus.. moet je hier nog wachten of mogen we weg?’ voordat ik wat kon zeggen hoorde ik iemand al aan komen lopen. Ze klonken als de veels te bekende voetstappen van Karkarov- wacht waren de andere kampioenen al geweest? Karkarov bleef stil staan bij de opening en zijn blik gleed van mij naar George. Waarschijnlijk interpreteerde hij het helemaal fout omdat ik tegen de muur stond en George haast in het middelpunt van het hutje. ‘Een beetje de kampioen van Klammfels vervloeken he? Maar goed dat ik net aan kom.’ Hij greep me bij mijn schouder en ik kon merken dat hij boos was. ‘En jij; jij bent samen met die snertjoch van een Auron op nummer één geëindigd. Je kan er ook helemaal niks van; anders was je wel als enige op nummer één; je laat je zelfs in een hoekje drijven door een bloedverrader. Er gaat een hoop voor je veranderen de komende tijd en misschien moet ik je broer er maar bijhalen zodat hij je een stukje discipline bij kan brengen.’ Het leek alsof Karkarov nu pas besefte dat George er nog stond en trok me met een ruk mee en ik kon haast zweren dat mijn arm haast uit de kom getrokken werd. Ik was ergens blij dat Karkarov niet wist wat ik en George echt gedaan hadden. Iets wat nooit meer zal gebeuren. Karkarov had gelijk; ik was niet goed genoeg en nu zag George dat ook. Ik was geen nummer één in mijn eentje. Ik had gefaald. Ik sloeg mijn ogen neer terwijl ik Karkarov hoorde doorratelen over vanalles; van wat ik op het eerste toernooi gedaan had tot Alison het glamorgana meisje die ik nu ten schande maak. Hij trok me mee naar mijn kamer van de boot op Klammfels en legde allemaal kleding voor mij neer. Fijn ik moest wel gewoon naar de bal. Iets waar ik helemaal tegen op zag. Wat zou George wel niet zeggen of wel liefst denken? De deur werd met een knal dichtgegooid waardoor ik in de kamer bleef met allemaal setjes kleding die ik niet wilde dragen. Ik wilde het liefst in deze kamer blijven. Zo klein mogelijk in een hoekje verbergen. Ver weg van de wereld; ver weg van alles. Ik wilde niks meer onder ogen hoeven te komen; ik wilde niet meer voelen; maar met deze gedachtes bereikte ik niks. Ik maakte het allemaal alleen maar moeilijker. Ik slikte en keek naar allemaal setjes galakleding. Geen een leek mooi genoeg te zijn voor George. Voor Alison maakte het me niet uit. Misschien als ik er nog een beetje mooi uit zag dat George me kon vergeven en als ik beloofde beter te zijn bij de tweede opdracht. Ik beet op mijn lip terwijl ik koortsachtig naar de pakken keek en uiteindelijk koos ik er een en trok hem aan waarna ik aan mijn haar begon. Ik zuchtte toen ik naar het eind resultaat leek. Wat als George het niks vond- of überhaupt me alleen liet? Ik wist niet eens hoe ik bij hem moest komen deze avond. Reken er maar op dat Karkarov helemaal in mijn nek zal hijgen nadat ik de eerste opdracht gefaald heb.
    Karkarov gooide de deur open en ik zag dat zijn ogen mij helemaal in hem opnam wat mij ongemakkelijk liet voelen. Hij knikte en ik volgde hem naar de uitgang van de boot waar iedereen al klaar stond in pak voor de gala. Met lood in mijn schoenen liep ik er naar toe en Karkarov deed meteen ook de deur open en gebaarde dat we naar Zweinstein moesten lopen. Ik zag al aantal meisjes staan wat waarschijnlijk onze gala-dates moesten wezen en Karkarov trok me naar een meisje toe. ‘Alison.’ Zei Karkarov joviaal. ‘Monsieur Karkarove.. lang niet kezien!’ zei ze slijmerig. Ik zuchtte onhoorbaar maar toch was het hoorbaar geweest voor Karkarov die me pookte en het meisje die Alison heette dat als tegen zag om haar arm in die van mij te haken. We moesten voorop lopen van alle Klammfels leerlingen die wél hun partner hebben mogen kiezen van Beauxbatons en Zweinstein terwijl haast bij ieder jongen hun tong uit hun mond vielen omdat ze Alison zagen. Iets waar ik totaal geen last van leek te hebben aangezien ik de zaal afspeurde naar George. Waar kon hij zijn? Ik wist zeker dat hij er geweldig uit zou zien zoals altijd.

Yay <3 XD oke niet zo'n top stukje I know :p

Campbell is schattig <3

Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

George weasley

Voordat Campbell wat kon zeggen viel hij stil neer door een aantal voetstappen die we hoorden. Ik draaide me om en tot mijn verschrikkelijke ellende zag ik Karkarov bij de ingang zien staan. Ook al dat, mijn benen bewogen niet en bleven eigenwijs vlak tegen over Campbell staan die nog tegen de muur aan stond.
    ‘Een beetje de kampioen van Klammfels vervloeken he? Maar goed dat ik net aan kom.’ zei hij tegen mij en greep Campbell bij zijn schouder beet vast.
    ‘En jij; jij bent samen met die snertjoch van een Auron op nummer één geëindigd. Je kan er ook helemaal niks van; anders was je wel als enige op nummer één; je laat je zelfs in een hoekje drijven door een bloedverrader. Er gaat een hoop voor je veranderen de komende tijd en misschien moet ik je broer er maar bijhalen zodat hij je een stukje discipline bij kan brengen.’ ik wilde iets zeggen maar dat deed ik niet want ik wist dat ik het juist erger zou maken. Met dat trok Karkarov hem mee de hut uit terwijl ik ook maar hulpeloos toekeek. Natuurlijk, vergeten. Er is ook altijd weer een Karkarov in onze verhaal. Verdomme..
    'Wacht..' hoorde ik Ralf zijn stem weer en hij kwam de hoek om gelopen.
    'Ben ik ook op nummer 1 ?!'

Ik ging terug naar het Gryffindor leerlingen kamer zonder Fred, Ginny, Ralf, Draco, Campbell of wie dan ook. Jup, nu was ik alleen. Zuchtend nam ik plaats op de sofa en even had ik geen idee wat ik moest doen. Normaal gesproken zouden Fred en ik aan een grap of plan werken voor iets heel doms en onnodigs, wat verbazingwekkend leuk kan zijn. Maar deze keer niet nee. Ik had ook geen idee wat Karkie met Camp aan het doen was. Ik wil het niet eens meer weten. Of het nou martelen is of wat dan ook. Ik zat maar op de bank te zuchten en wat te mompelen, tot Angelina de leerlingen kamer in kwam lopen. Oh ja, we hadden nog de bal straks. Ze keek even de kamer rond tot ze me zag, en liep richting mijn kant toe waardoor ik wel een zucht liet. Ik heb nu echt geen zin in haar..
    'George?' Jup. Daar begon ze.
    'Angelina..' en daar begon ik. Ik durf te wedden dat ze over het bal gaat beginnen.
    'Ik weet dat we naar het bal gaan als gewone "vrienden" of hoe jij het wou, en ik weet dat ik nog die belofte had gemaakt maar..' natuurlijk, er is altijd wel een "maar" bij meisjes. Zo niet, altijd bij Angelina.
    'Sinds die hele "fred" gedoe en sinds ik hoorde dat hij.. iets met die Auron jongen had, was ik heel erg blij dat hij nog een tweeling had.'
    'Oh, kom op Angelina, je had het me beloofd! Zei je niet dat je iets voelde voor Fred?' Vroeg ik en draaide mijn hoofd om van haar de schaakbord te kijken waar al twee jongens aan het spelen waren. De ene schaakstuk doorboorde de anderen met een soort samurai zwaart.. Wat heel cool leek te zijn. Tenminste beter dan deze gesprek.
    'Ik wil gewoon zeggen dat ik niet "als vrienden" wil komen. Sorry.'
    Ik stond op en nam een aantal stappen richting het slaapkamers toe waarna ik me weer terug naar Angelina om draaide.
    'Mag jij weten, maar weet dat ik op jongens val.' En met dat, liep ik de slaapkamers in en achter me hoorde ik een plotselinge stilte vallen die ik negeerde.

Ik moet een pak hebben, ik moet mijn haren doen. Oh god mijn haren..liever laat ik het zo maar hrt is Campbell.. en alleen voor Campbell. Niet voor Angelina of wie dan ook. Ik moet er goed uit zien voor Campbell..
    Ik gooide mijn hutkoffer open en haalde maar al de dagelijkse kleding eruit die ik kon vinden. Ergens onderaan moet de pak liggen die mam voor me had klaar gelegd. Ik heb zo een geluk dat ik niet de pak van Ron heb gekregen. De mijne moest hetzelfde zijn net als die van Fred, en Fred had er voor zorgt dat we een van de beste pakken kregen. Tenminste... ik pakte mijn outfit op en staarde er eventjes aan voordat ik die aan deed. Het was wel.. goed.. hoop ik. Ik wil niet voor schut staan voor Campbell. Eigenlijk Angelina, maar het is Campbell.
    Haastig begon ik ook mijn haren te doen, eigenlijk valt er ook niets aan te doen aangezien de pluk haar voor mijn linker ook niet mee wilde werken, kreeg ik de neiging om mijn stok uit te steken en 'incendio' op af te vuren. Maar nee. Met een speelse glimlach ging ik naar het raam toe en wachtte af tot de besorg uil zou komen, die na enkele minuten aan kwam vliegen met twee rozen in haar snavel die ik vast pakte. En eindelijk rende ik de leerligen kamer uit, op naar de grote zaal toe. En deze keer probeerde ik de plukje haar voor mijn ogen extra-Georgieër eruit te laten zien.

Met nog de twee rozen in mijn hand, liep ik de grote zaal in en zag al meteen allemaal studenten in gala- gewaden rondlopen. Nergens zag ik Campbell of Angelina ik liep naar de midden toe en toen pas merkte ik Campbell op die binnen kwam lopen met zijn pak en op dit moment kon ik even geen onderscheiding maken tussen schattig en knap. Hij zag er perfect uit. Terwijl ik in trance leek te zijn, merkte ik Angelina die ergens verderop achter Campbell stond. En wat meer verderop zag ik Karkarov. Dit moest ik sneaky doen. Ik liep naar Angelina haar richting toe maar zachtjes liet ik de kleinste roosje in Campbell zijn zak glijden.
    'Je ziet er fantastisch uit.' Fluisterde ik voordat ik verder liep naar Angelina toe en gaf haar de andere roos.
    'Dankjewel, George! Dat is erg charmant van je.' Zei ze maar wierp Campbell een smerige blik toe waardoor ik weer voor haar blik kwam staan.

precies 1000 woorden :'D

[ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 9:11 ]

Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

Dáww <3 ohgod ik ben benieuwd wat je allemaal voor me in petto heb:p