• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jammer dat george volgens j.k later trouwt met haar :') maar dat is niet zo in dexe rpg hoor, alles is anders hier

    Maar alsnog, ik haat haar ook ookal heb ik haar nu zelf zo gecreëerd


    Ik denk laat ik campbell dronken voeren :x.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik denk laat ik campbell dronken voeren :x.


    Als je het maar waagt D: dat is niet goed voor je lijf campie (N)

    Een vraag: als je weer wakker word na een liefdesdrank, herriner je nog wat je hebt gedaan toen je onder invloed was door de drank? Anders ga ik zelf die keuze wel maken xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Als je het maar waagt D: dat is niet goed voor je lijf campie (N)

    Een vraag: als je weer wakker word na een liefdesdrank, herriner je nog wat je hebt gedaan toen je onder invloed was door de drank? Anders ga ik zelf die keuze wel maken xq


    Ik weet het eigenlijk niet? Ik weet dat Ron dat natuurlijk heeft gehad in deel 6 maar ik weet niet meer of hij zichzelf nog werkelijk er iets van herinnerde behalve dat hij bijna dood ging door de vergiftiging in de fles van professor Slakhoorn die officieel bedoeld was geweest voor professor Perkamentus..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik weet het eigenlijk niet? Ik weet dat Ron dat natuurlijk heeft gehad in deel 6 maar ik weet niet meer of hij zichzelf nog werkelijk er iets van herinnerde behalve dat hij bijna dood ging door de vergiftiging in de fles van professor Slakhoorn die officieel bedoeld was geweest voor professor Perkamentus..


    Oh.. Misschien moet snape hem dan tegengif geven of hij moetwachten tot hij vanzelf weer de ouden word xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik heb nu een stukje geschreven. en nu is hij in de boot van Klammfels... maar ik wil dan het stukje na jouw stukje posten dat hij weer in de zaal komt.. want er zit mss iets van een uur tussen.. weet jij iets te posten of moet ik het gewoon in een keer doen?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 12:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maakt niets uit. Ik kan wel proveren iets te verzinnen, maar je mag het ook wel ib een keer doen. Wat jou dan hrt makkelijkste lijkt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik kon George niet meer vinden in de zaal wat me nogal frustreerde. Ik kon er niet tegen dat hij met haar alleen was- ver van mij. Ik wenste dat iemand mijn gedachtes kon afnemen maar Alison leek ze alleen maar te versterken toen ze haar hoofd op mijn borstkast legde waardoor ik allemaal jongens naar ons zag kijken. Als ze haar wilde konden ze haar gewoon krijgen. Ik voelde niks voor haar- oke ik voelde me akelig door haar.
    Een enorm gejoel stond op uit de zaal maar ik kon niet zien wat er aan de hand was tot er een ruimte ontstond tussen de menigte en ik- George zag zoenen met háár. Ik beet op mijn lip en ik voelde tranen steken achter mijn ogen terwijl de hele wereld stil leek te staan. ‘Ik hou van jou dan niemand anders op de wereld.’ Hoorde ik zijn bekende stem zeggen ik voelde mensen tegen mij opbotsten wat mij deed beseffen dat ik stil stond met Alison die mij verbaasd aan keek met haar bruine ogen die haast zwart waren. Voordat ik wist of ik wel het juiste deed liet ik haar los en rende de zaal uit om vervolgens het kasteel uit te rennen terwijl mijn handen door mijn haar gingen. Hoe kon ik zo stom zijn- denken dat hij van míj kon houden als dat in zijn buurt stond. Met een ruk gooide ik de deur van de boot achter mij dicht terwijl ik begon te ijsberen in het vertrek. Met moeite maakte ik niet het hele vertrek kapot- of de hele boot zelfs. George was de enige die ik dacht dat me begreep. De enige die me niet alleen zou laten; maar ik had het mis. Net zoals ik het altijd mis had. Met een doffe dreun zakte ik neer tegen de muur terwijl de leegte en verdriet zich langzaam meester van mij maakte. Mijn hart ging steeds harder bonzen van paniek wat mijn keel langzaam leek dicht te knijpen. Iets wat ik altijd kreeg als ik ergens niet mee overweg kon of bang was- of ongemakkelijk voelde. Het was toen gestopt tot een zekere maten toen ik George leerde kennen.
    Alleen zijn naam al waar ik automatisch zijn gelaat voor mij zag deed de tranen al van mijn wangen stromen. Ik vouwde mijn armen om mijn benen en begroef mijn hoofd tegen mijn benen aan terwijl er ongecontroleerde tranen over mijn wangen gleden terwijl mijn adem onregelmatig door mijn mond stroomde.


    niet belangerijke informatie voor jou wat er in staat maar dan kan jij nu gwn posten en dan komt mijn stukje er na dat hij weer terug komt ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg ik haaaaaat mezelf en angelina zo erg nu D': campbell is zo saaaad en denkt nu dat george maar een spel speelde met hem.neeuuh )':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Omg ik haaaaaat mezelf en angelina zo erg nu D': campbell is zo saaaad en denkt nu dat george maar een spel speelde met hem.neeuuh )':


    haha ik ben hard aan het schrijven voor Broken part II


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik hrb even lee jordan erin gegooid voor mijn volgende post, je weet wel, beste vriend van fred en george zodat hij hem een tegengif kan geven xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik hrb even lee jordan erin gegooid voor mijn volgende post, je weet wel, beste vriend van fred en george zodat hij hem een tegengif kan geven xq


    Ja I know. Degene met de leuke Zwerkbal commentaar :D God wat mis ik hem in de andere delen met zwerkbalwedstrijden. Hoewel ik Draco ook wel grappig vondtoen hij het moest doen :D ik ben benieuwd XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ben je overigens klaar met je drama dtuk :') de mijne is bijna klaar, nog even geduld xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ben je overigens klaar met je drama dtuk :') de mijne is bijna klaar, nog even geduld xq


    Ik kan hem pas afmaken als ik jouw stuk heb :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Twee handen grepen me bij mijn beiden schouders en rukte me los van Angelina.
    'JORDAN!' Riep Angelina met haar zoetsappige stem.
    'Angie, wat zie je er prachtig uit als je woedend bent. Laat me die woedende oogjes van jou kussen..'
    'George!'
    Ik draai me om en zag Jordan achter me staan.
    'Nu niet, moet je niet oefenen met je zwerkbal-commentaar?' siste ik en draaide me weer om zodat ik mijn lippen weer op die van Angelina kon plaatsen. Maar weer rukte hij me van haar af.
    'Dude!'
    'Angelina, wat heb je hem gegeven?'
    'Niets!' Zei ze.
    'Wat is er gebeurd met die Campbell?' Vroeg hij. Verward tilde ik mijn schouders op en ging verder met het zoenen van Angelina, toen hij me weer wegduwde en tussen ons in kwam staan.
    'Hij liep net huilend terug naar zijn klamffels boot. Waarom weet jij dat niet?'
    Ik rolde met mijn ogen en probeerde bij Angelina te komen maar Jordan hield me tegen.
    'Het boeit me niet wat die jongen gaat doen daar, Jordan, ik wil bij mijn Angie zijn!'
    'Oke jij hebt iets in zijn drank gestopt.' Verklaarde Jordan en wierp zich naar Angelina toe. Ik hoorde niet wat ze zeiden, ik staarde maar naar de bloedmooie schoonheid van zijn lichaam, die mooie vormen ook toch..
    'Liefdesdrank? Echt waar Angelina? Voelde jij niets voor Fred?'
    'Voelde je iets voor Fred?!'
    'Nee, George, ik..'
    'HEB JE liefdesdrank aan hem gevoerd?'
    '- ja maar..'
    Lee Jordan ging met zijn handen door zijn haren en ik begreep echt niet waarom hij zich zo druk maakte om de liefde tussen mij en de prachtigste meid van de hele..
    '- ik kom zo terug.' En Jordan verliet ons. Ik keek Agieangie even aan en streelde over haar wangen.
    'Waarom kijk je zo gespannen, lieveling?'
    Angelina diensten achteruit en hield haar eigen pols vast terwijl ze schuldig naar de grond staarde.
    'Het spijt me George. Hopelijk ben je niet boos?'
    'Boos waarvooor?'
    Voordat ze kon antwoorden kwam Jordan weer aanrennen met een kleine flesje in zijn hand.
    'Even snel van een.. "studievriend" geleend. Drink dit op.' Zei hij en overhandigde me de flesje.
    'Alleen als het er voor zorgt dat ik zo aantrekkelijk word dat Angie me weer leuk vind.'
    'Jup,' antwoorde hij en met vol plezier dronk ik de fles leeg en gooide het met een glimlach op de grond. Even bleven we stil staan en de twee personen keken me maar aan, tot mijn lach verdween. Ik voelde me wat meer misselijk worden en vreemde herrineringen doemden op.
    '..waar ben ik?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ze zijn overigens niet in het zaal maar net er buiten inde gangpad


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••