• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    Mijn internet is echt aan het fucken. Niet leuk dit.


    26 - 02 - '16

    Ik begrijp niet wat jij bij ons doet. Ik vind je gedrag echt onuitstaanbaar.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 18:50 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    En nu maar wachten op reacties (:


    26 - 02 - '16

    Ik kwam One Direction net tegen.


    26 - 02 - '16

    Eerst maar die wedstrijd opdracht afmaken en dan lekker met mijn fav RPG personage gaan schrijven :Y)


    Stenenlikker

    Echt weer zo dom voor mij..
    Mijn vriend een uur of drie geleden een berichtje gestuurd via FB met de vraag of ie morgen zou gaan schieten.
    Hij reageerde niet en ik kwam er net achter waarom niet. Hij is met scouting op kamp en maandag komt hij pas terug. Hij gaat morgen dus niét schieten.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 21:37 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Go ahead, rip my heart out.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik haat alles en iedereen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Dinooo's. *O*


    Ik denk dat ik morgen maar gewoon ga vertellen wat ik altijd al aan je heb willen vertellen, en dat is dat ik je zo ontzettend dankbaar ben voor alles wat je voor me hebt gedaan.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb het echt helemaal gehad. Het is zelfs zover gekomen dat ik tot deze groep niet eens meer wil behoren. Alleen maar drama, leugens vertellen en ondertussen niet van anderen af kunnen blijven. Geen wonder dat sommigen mensen een hekel aan jullie hebben.


    Take me to wonderland

    Can't wait to fall asleep next to you again.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik wens dat ik ooit nog naast je kom te liggen..


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Meh.


    help

    Ik hoop dat ik die tatoeage win... Ik wil hem echt graag.


    Your make-up is terrible