• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    Het blijft grappig :')


    I dress to kill, but tastefully

    Houd alsjeblieft je kop.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik mis mijn kat :c


    26 - 02 - '16

    Makaveli schreef:
    Houd alsjeblieft je kop.


    Morgen.....


    Spinning around, I'm weightless.

    Sorry.. Als ik de tijd om kon draaien had ik het echt gedaan, maar sorry. Sorry sorry sorry. Sorry als ik je vertrouwen schaadde, sorry als ik je beledigde, sorry voor alles. :c Ik haat mijzelf en mijn kutleven, nu huil ik weer, voor en om jou.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja, ja. Je bent geweldig. Je hoeft echt niet naar complimentjes te gaan vissen, hoor. We weten nu wel dat je fantastisch bent, en dat wil jij alleen maar horen. Verder ben ik als vriendin zijnde onbelangrijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oops, daar zit ik dan met een kop hete thee terwijl ik over een paar minuten weg moet...


    Stenenlikker

    Eeef :c

    Zo cijfers halen. Help.


    Spinning around, I'm weightless.

    Dan is het nu misschien tijd om de cd te verwisselen met die van Nirvana of Imagine Dragons, het te vergeten en weer lekker normaal te gaan doen.


    :)

    zo pissig, zo zo zo oneerlijk dit.


    Spinning around, I'm weightless.

    Awh, het was leuk met je in de ochtend <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Het nieuws van tegenwoordig, echt wauw
    Waar the fuck is het respect gebleven tegenwoordig? :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Q is zo dood.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jezus christus, ik word echt zo gek van jou. Volgens mij doe je het er gewoon om.


    Don't walk. Run, you sheep, run.