• 4995 —— In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.
    RollentopicSpeeltopic


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    > Aelley is geen provincie, maar een koninkrijk.
    > Het kasteel wordt bewoond door de Rueri, en de werkers (aanhangers van de Rueri).
    > Ik begrijp, als ik geheel eerlijk ben, niet bepaald wat je hiermee bedoelt. Bedoel je wie er ook onderduikers "welkom heten"?
    > Dat had ik eerst gedaan, waarna het (per ongeluk) misging. Ik heb best een trage laptop en heb alles bij elkaar proberen te rapen, maar het is best wat en met de traagheid ervan is het echt een kutwerk. En dat is nog zacht uitgedrukt. Dus ik zou alle hulp wel op prijs stellen haha, het is heel lief dat je zoiets voorstelt.


    Die vage vraag is niet meer van belang.
    Oké, dat schept duidelijkheid.
    Ik ga van het weekend dan eens kijken of ik alles kan verzamelen. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Die vage vraag is niet meer van belang.
    Oké, dat schept duidelijkheid.
    Ik ga van het weekend dan eens kijken of ik alles kan verzamelen. (:

    Dat is lief, dank je! Hopelijk heb ik je geholpen met de vragen.
    Oh, wacht even. Azmar is het koninkrijk, en Aelley is één van de provincies. Het ligt een beetje in het midden. Sorry, ik werd even helemaal afgeleid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat is lief, dank je! Hopelijk heb ik je geholpen met de vragen.
    Oh, wacht even. Azmar is het koninkrijk, en Aelley is één van de provincies. Het ligt een beetje in het midden. Sorry, ik werd even helemaal afgeleid.


    Ik dacht al, maar in welke stad staat het kasteel dan?


    Stand up when it's all crashing down.

    Het spijt me echt heel erg, maar ik meld me bij deze af voor deze RPG, ik heb het nu al erg druk met school en dat zal alleen nog maar erger worden.
    Ook heb ik niet meer zoveel inspiratie voor deze RPG, ondanks dat ik het een erg leuk idee vindt.
    Ik vind het erg jammer om me af te moeten melden maar het is even niet anders.
    Veel plezier verder!


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Hmm ik had al een tijd geleden gereageerd met Aerion.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Hmm ik had al een tijd geleden gereageerd met Aerion.

    Ik weet 't, ik ga proberen vanavond te reageren met Sekani.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben op een soort intro-kamp t/m vrijdag.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Ik dacht al, maar in welke stad staat het kasteel dan?

    OHGOD - helemaal vergeten te beantwoorden, I'm sorry. Van wat ik mij kan herinneren (ik probeerde het op te zoeken, maar niet gevonden), staat het aan de rand van het woud. Wel nog binnen Aelley in ieder geval, en laten we zeggen - niet ver van het dorp af.

    @ MissMills: Wat jammer zeg! Weet je zeker dat ik je niet op inactief kan zetten, zodat je elk moment weer mee kunt doen?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 16:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    OHGOD - helemaal vergeten te beantwoorden, I'm sorry. Van wat ik mij kan herinneren (ik probeerde het op te zoeken, maar niet gevonden), staat het aan de rand van het woud. Wel nog binnen Aelley in ieder geval, en laten we zeggen - niet ver van het dorp af.



    Oké, dat maakt het een stuk duidelijker, dankjewel.


    Stand up when it's all crashing down.

    Morticia schreef:
    (...)
    OHGOD - helemaal vergeten te beantwoorden, I'm sorry. Van wat ik mij kan herinneren (ik probeerde het op te zoeken, maar niet gevonden), staat het aan de rand van het woud. Wel nog binnen Aelley in ieder geval, en laten we zeggen - niet ver van het dorp af.

    @ MissMills: Wat jammer zeg! Weet je zeker dat ik je niet op inactief kan zetten, zodat je elk moment weer mee kunt doen?


    Ik vind het goed, maar ik garandeer niet dat ik binnenkort weer mee zal doen.


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    MissMills schreef:
    (...)
    Ik vind het goed, maar ik garandeer niet dat ik binnenkort weer mee zal doen.

    Well - ik kon het in elk geval beter vragen dan het niet proberen. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Well - ik kon het in elk geval beter vragen dan het niet proberen. (:


    Haha, ja dat is ook weer waar (:


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik ben bezig met een reactie, Sigil. Verwacht m vanavond (:


    † Love? I want to sleep.

    Okido.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben weer thuis hoor, maar ben letterlijk ziek geworden van dat kut kamp. Twee ergste dagen en nachten, damn! Ik weet dus nog niet per wanneer ik hier ga posten, ook omdat school begint, maar hopelijk wordt het wel deze week nog.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.