• 4995 —— In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.
    RollentopicSpeeltopic


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Glader schreef:
    Goldenwing mag anders wel alvast reageren en naar Henry gaan, heb momenteel niet veel inspiratie hiervoor


    Oké, dan doe ik dat. Ik had alleen nog wel een vraag hoe we de 'missende' reactie nu tijdelijk gaan opvullen? Ik kan wel een kleine flash forward doen en dan eventueel later het missende stukje met een flashback opvullen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Eigenlijk dacht ik eraan, vanwege het bijna doodlopen van de RPG, om een flash forward erin te gooien van een week (of anderhalf). Het is wat jullie willen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou het op zich niet zo heel erg vinden, maar dan moet ik even gaan verzinnen wat Henry in tussentijd aan het doen was. :') Het is nog steeds dag één, per slot van rekening.

    Misschien was hij op zoek naar Jasmine. :Y)


    help

    Jasmine is nog steeds niet gevonden inderdaad hehe. Na een week of wat is ze ook weer aangesterkt en niet zo zwak.
    Er komt sowieso een flash forward, ik twijfel alleen over de tijd. Het is al lang genoeg dag 1 geweest, lijkt mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben voor een flash forward. Jace is hoogstwaarschijnlijk ook die bepaalde tijd op zoek geweest naar Jasmine.


    Flash forward is fine by me. Ik weet niet goed wat Jade in de tussentijd gedaan heeft - waarschijnlijk haar gesprek met Ravi afgerond en de rest van de tijd bij Jace gespendeerd.


    A girl who wonders.

    Een week verspringen is wat mij betreft prima. Braulio zal in de tussentijd wel met zaken voor de Rueri bezig zijn geweest.


    Stand up when it's all crashing down.

    Its okayy, Ik verzin wel wat (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Even 't rollentopic een update gegeven, hoewel ik niet zeker weet wie er nog mee willen doen.
    Het is besloten dat de roleplay een flash forward krijgt van ongeveer anderhalve week. Het is donderdag, rond twaalf uur 's Middags en het is een zonnige, warme dag. Voor de rest mogen jullie geheel zelf weten wat er gebeurt. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Teresa, hebben Braulio en Henry elkaar in de tussentijd gezien? Want het lijkt me namelijk gemakkelijker als dat niet het geval is en Braulio tegen Henry te keer kan gaan omdat hij zich niet direct heeft gemeld. (a)


    Stand up when it's all crashing down.

    ^ Is helemaal goed. (: Zal jij dan als eerste een post maken?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 16:44 ]


    help

    Teresa schreef:
    ^ Is helemaal goed. (: Zal jij dan als eerste een post maken?


    Ja, komt in orde. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik schrijf Jace uit.


    Wil er iemand naar Jasmine?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als het zo dood blijft, sluit ik het topic. Eerlijk gezegd heb ik er een beetje genoeg van dat mensen zich wel aanmelden voor een RPG, maar niet reageren. Ik begrijp heus wel dat ieder z'n eigen ding nog heeft, maar kom op - een reactie schrijven van een paar zinnen is zo gebeurt. Er kan in ieder geval op vragen worden beantwoord.
    Ik kijk het nog wel even aan, maar anders moet ik 'm helaas stopzetten. Dan ga ik wel verder met ORPG, zodat ik zeker weet dat de ander reageert.


    Quiet the mind, and the soul will speak.