• 4995 —— In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.
    RollentopicSpeeltopic


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Florentina schreef:
    Oke, niet een bijzondere post maar hoop dat we zo verder kunnen.
    Btw Andrew was ook gevangenisbewaker of niet?


    Hij is helemaal prima hoor! Dankjewel dat je eerst wilde posten, anders hadden we voor altijd vast gezeten haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Shimekukuri schreef:
    (...)

    Yes yes he is ;3


    Allrighty. Dan kan i Nicolas ook n keertje meeten.
    @ above: No problem! Iedereen heeft wel ns zo'n vastzit momentje.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 18:43 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik probeer morgen te reageren. (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 3:59 ]


    A girl who wonders.

    Madden en florentina, hebben jullie eef nog voor iets nodig? Anders stuur ik haar weer verder (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TessaGray schreef:
    Madden en florentina, hebben jullie eef nog voor iets nodig? Anders stuur ik haar weer verder (:

    Asami, je hebt je username verandert!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeah (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Madden is nu Archeress, btw.

    TessaGray schreef:
    Madden en florentina, hebben jullie eef nog voor iets nodig? Anders stuur ik haar weer verder (:


    Arabella niet nee, dus je kan haar ergens anders heen sturen als Florentina dat goed vind. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nee, voel je vrij om haar ergens anders heen te sturen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Haha mooi, anders had ik niet geweten wat ik haar had, moeten laten doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is weer eens questiontime for me, een aantal dingen zal al wel ergens staan maar ik kan zo snel niet vinden waar;

    - In welke provincie ligt Aelley?
    - Door wie wordt het kasteel bewoond?
    - Zijn er meer grote steden anders dan Aelley?
    - Er staat best wel wat informatie in de praattopics, zou dat misschien in de beginpost kunnen komen staan, wat mij betreft onder een spoiler? Zodat het voor iedereen gemakkelijk vindbaar is. Ik ben bereid alle informatie wel te verzamelen, mocht dat op prijs worden gesteld.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Het is weer eens questiontime for me, een aantal dingen zal al wel ergens staan maar ik kan zo snel niet vinden waar;

    - In welke provincie ligt Aelley?
    - Door wie wordt het kasteel bewoond?
    - Zijn er meer grote steden anders dan Aelley?
    - Er staat best wel wat informatie in de praattopics, zou dat misschien in de beginpost kunnen komen staan, wat mij betreft onder een spoiler? Zodat het voor iedereen gemakkelijk vindbaar is. Ik ben bereid alle informatie wel te verzamelen, mocht dat op prijs worden gesteld.


    Hier stond ook nog wat dat ik verzameld had toen ik de beginpost per ongeluk verwijderd had. :x, maar die geeft niet echt antwoord op je vragen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=163290&page=14


    help

    @ Goldenwing: Ik zal zo meteen op je vragen reageren, ik moet eerst echt even wat uitwerken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    @ Goldenwing: Ik zal zo meteen op je vragen reageren, ik moet eerst echt even wat uitwerken.


    Dat is prima. (:

    @ Tolkien, bedankt, dat is in ieder geval al iets.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:15 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Het is weer eens questiontime for me, een aantal dingen zal al wel ergens staan maar ik kan zo snel niet vinden waar;

    - In welke provincie ligt Aelley?
    - Door wie wordt het kasteel bewoond?
    - Zijn er meer grote steden anders dan Aelley?
    - Er staat best wel wat informatie in de praattopics, zou dat misschien in de beginpost kunnen komen staan, wat mij betreft onder een spoiler? Zodat het voor iedereen gemakkelijk vindbaar is. Ik ben bereid alle informatie wel te verzamelen, mocht dat op prijs worden gesteld.

    > Aelley is geen provincie, maar een koninkrijk.
    > Het kasteel wordt bewoond door de Rueri, en de werkers (aanhangers van de Rueri).
    > Ik begrijp, als ik geheel eerlijk ben, niet bepaald wat je hiermee bedoelt. Bedoel je wie er ook onderduikers "welkom heten"?
    > Dat had ik eerst gedaan, waarna het (per ongeluk) misging. Ik heb best een trage laptop en heb alles bij elkaar proberen te rapen, maar het is best wat en met de traagheid ervan is het echt een kutwerk. En dat is nog zacht uitgedrukt. Dus ik zou alle hulp wel op prijs stellen haha, het is heel lief dat je zoiets voorstelt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh my, haha, ik kreeg ineens een idee toen ik me bedacht dat eev super naïef is. Ik dacht eraan dat ze vet blij is weer buite te zijn en dat ze Andrew uitnodigt voor het avondeten, gezellig me zandelf rusty en aerion haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.