• 4995 —— In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.
    RollentopicSpeeltopic


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Wat zijn je twijfels?


    Ik vind dit echt een tof rpg, maar zit nu niet lekker in mijn vel en heb daardoor even geen puf om te posten, en ik weet ook niet wanneer dat weer terug gaat komen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)
    Ik vind dit echt een tof rpg, maar zit nu niet lekker in mijn vel en heb daardoor even geen puf om te posten, en ik weet ook niet wanneer dat weer terug gaat komen.

    Dat is vervelend, Florentina. Wanneer je - je werkelijk niet zo lekker in je vel voelt, is het tevens een mogelijkheid om je personage op "inactief" te zetten voor onbepaalde tijd. Je kunt dan sowieso altijd terugkomen, dat is geen probleem. Ik raad je dan wel even aan om met je tegenspeler te praten erover, zodat ze naar een ander kan gaan en niet vast staat. Verder wens ik voor jou veel geluk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Dat is vervelend, Florentina. Wanneer je - je werkelijk niet zo lekker in je vel voelt, is het tevens een mogelijkheid om je personage op "inactief" te zetten voor onbepaalde tijd. Je kunt dan sowieso altijd terugkomen, dat is geen probleem. Ik raad je dan wel even aan om met je tegenspeler te praten erover, zodat ze naar een ander kan gaan en niet vast staat. Verder wens ik voor jou veel geluk.


    Dat lijkt me het beste, ik wil wel echt nog wel verder met dit rpg.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind 't behoorlijk sneu/jammer dat mensen zich in hebben geschreven voor deze RPG maar vervolgens niet meer posten na een aantal pagina's (niet bedoeld voor de personen die wachten op iemand).


    Ik vind het ook wel jammer. ._.


    help

    Mijn personage is nu bij niemand, waar ik al wel voor gevraagd had. Dus sowieso, als iemand een personage vrij heeft waar Jasmine naartoe kan, dan zou ik dat graag willen weten.
    Ik zit er namelijk ook niet op te wachten dat mijn RPG langzaamaan doodbloed, dat wil ik eveneens niet laten gebeuren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn tegenspeler heeft zich geloof ik uitgeschreven. Dus ik ben vrij denk ik ..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik wacht nog steeds op Florentina, maar zou het prima vinden als Arabella ergens anders heen kan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wacht op de persoon die Ravi speelt. ^^


    A girl who wonders.

    Yuimaru schreef:
    Mijn tegenspeler heeft zich geloof ik uitgeschreven. Dus ik ben vrij denk ik ..

    Wie was jou tegenspeler? Dan weet ik verder wel uit mijn hoofd of degene zich inderdaad uitgeschreven heeft.

    Dashner schreef:
    Ik wacht nog steeds op Florentina, maar zou het prima vinden als Arabella ergens anders heen kan.

    Mijn excuses, Florentina had haar personage op een tijdelijke pauze gezet. Ik had het nogmaals moeten vermelden, maar het is er totaal bij ingeschoten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wacht geloof ik op Braulio, als ik het goed heb, maar die wacht nog op Aurea. ^^


    help

    Goldenwing mag anders wel alvast reageren en naar Henry gaan, heb momenteel niet veel inspiratie hiervoor


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yuimaru schreef:
    Mijn tegenspeler heeft zich geloof ik uitgeschreven. Dus ik ben vrij denk ik ..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Ah, jouw tegenspeler is mijn zus, dus dat klopt wel. Misschien zou je dan die van Dashner kunnen meeten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moet de laatste tijd mezelf er heel erg toe zetten om dingen te doen en dan niet alleen dingen die te maken hebben met quizlet, maar ook thuis en met school. Mijn motivatie voor vrijwel alles staat op een laag pitje en ik weet niet hoe ik er weer een grote vlam van kan maken. :c
    Vandaar dat ik zeer weinig op quizlet kom de laatste tijd. Iets wat ik niet wil is Ravi en Vaillé uitschrijven, want ik hou van deze personages en wil graag verder met ze schrijven, maar daar moet ik eerst de tijd en motivatie voor vinden. Ik hoop dat ik hier de herfstvakantie voor heb.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'