• 4995 —— In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.
    RollentopicSpeeltopic


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fallen Crowns was daar één van. Volgens mij was jij dat met Micah. (:


    help

    Iemand voor Meghan??


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Tolkien schreef:
    Fallen Crowns was daar één van. Volgens mij was jij dat met Micah. (:

    Eh, daar kan ik me niets meer van herinneren. . . Ik heb wel een vrouwelijk personage van me gevonden, maar geen man.

    @ MissMills: Misschien iemand GB'en? Dat heeft vaker effect. Alleen ik dacht dat jij nog een conversatie met een tegenspeler had?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MissMills schreef:
    Iemand voor Meghan??


    Aerion kan wel?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MissMills schreef:
    Ik wacht nog op Rusty...


    En dan je personage zo wegsturen? Is dat niet wat lullig, of heb je het haar gemeld?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Murdock schreef:
    (...)
    Eh, daar kan ik me niets meer van herinneren. . . Ik heb wel een vrouwelijk personage van me gevonden, maar geen man.

    @ MissMills: Misschien iemand GB'en? Dat heeft vaker effect. Alleen ik dacht dat jij nog een conversatie met een tegenspeler had?


    Oh well, het is al lang geleden. Het kan ook zijn dat ik je met iemand anders verwar, maar ik denk van niet, haha. :')


    help

    Asami schreef:
    (...)
    En dan je personage zo wegsturen? Is dat niet wat lullig, of heb je het haar gemeld?

    Dan is het inderdaad wel lullig, tenzij jullie het netjes besproken hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    (...)

    Aerion kan wel?


    Owh sorry, maar ik denk niet dat het nu nog zin heeft aangezien ik vrijdag op vakantie ga :$


    Dan meld ik hierbij ook dat ik van 1 tot 17 augustus op vakantie ga en dus waarschijnlijk niet kan schrijven.


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Hihi, ik heb Evanjalin in sims gemaakt. Ze heeft een eigen zaak en een luie, arrogante man en dochter :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik ben terug thuis! ^^ Man, ik kan amper typen, zo lang geleden lijkt het wel, haha. :'D

    Het is Marthe trouwens, en ik vind hem wel leuk. :3 Ik zal in mijn bed even bedenken wat Henry's visie op hem zou kunnen zijn - inspiratie komt bij mij in mijn bed yup - en laat het je dan morgen weten.

    @Saarie: Ik reageer morgen als het goed gaat met Henry.

    En wat zou Henry's visie op hem zijn? Heh, nothin' wrong with that. Komt bij mij ook vaak genoeg in bed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal morgen weer eens berichtjes rondsturen voor de zekerheid.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Arme aerion :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat is er met Aerion?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik sta vast xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik sta vast xD

    Hopelijk werkt het morgen ook! Zal ik in het berichtje vragen of degene nog vrij is?


    Quiet the mind, and the soul will speak.