• 4995 —— In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.
    RollentopicSpeeltopic


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I feel so bad to have written that omg.

    Doesn't mean I didn't enjoy it. Maar ik heb het misschien een beetje té gedaan, nu ben ik verdrietig, haha. :')


    help

    Raava schreef:
    I feel so bad to have written that omg.

    Doesn't mean I didn't enjoy it. Maar ik heb het misschien een beetje té gedaan, nu ben ik verdrietig, haha. :')

    Dit berichtje ziet er heel vaag uit, omdat ik geen flauw idee heb wat je geschreven hebt (nog).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dit berichtje ziet er heel vaag uit, omdat ik geen flauw idee heb wat je geschreven hebt (nog).


    Hahaha. :'D

    Oh well, het is lang geleden dat ik zoiets heb geschreven. Waarom behandel ik mijn personages altijd zo slecht? D:


    help

    Raava schreef:
    (...)
    Hahaha. :'D

    Oh well, het is lang geleden dat ik zoiets heb geschreven. Waarom behandel ik mijn personages altijd zo slecht? D:

    Nu ik het gelezen heb, snap ik het.
    Hoogstwaarschijnlijk is het spannend om meer drama te hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Nu ik het gelezen heb, snap ik het.
    Hoogstwaarschijnlijk is het spannend om meer drama te hebben.


    Yup, ik weet alleen niet wat ik over die post moet denken. :') First I liked it and then I didn't.

    Maar ik ga nu slapen.


    help

    Shimekukuri ---> Yuimaru


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Goldenwing als zowel Hawkins zijn de personen die in mijn onbepaalde tijd dat ik van Q. weg ben mijn RPG in de gaten zullen houden. Voor vragen kan je dus naar hen toekomen, welke ze zullen beantwoorden.
    De redenen waarom ik zo plots verdwijn, houd ik liever voor mezelf, aangezien deze tevens met mijn privé (thuis)situatie te maken hebben. Ik houd mijn personage –– Jasmine Al'Ghamdi –– natuurlijk wel en ik zal er nog steeds van alles aandoen zodat Insanity niet dood loopt. Wanneer ik "terug ben", zal ik eens alle informatie bij elkaar schrapen om het wat overzichtelijker te maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke (':


    Zelf denk ik niet dat ik nog lang op Quizlet blijf, dus ik kan er ook niet echt altijd op letten. Het is dat ik zelf nog een RPG heb geopend, dat ik even blijf, maar ik weet niet hoelang ik nog op Quizlet ben voordat ik weg ga.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avus --> NefeIibata
    l --> hoofdletter i

    Diegene met deze username is al een jaar niet acties, so jeah...


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Is er iemand die hierna met Henry wilt meeten? ^^


    help

    Raava schreef:
    Is er iemand die hierna met Henry wilt meeten? ^^


    Braulio is straks vrij. ^^


    Stand up when it's all crashing down.

    Is goed. (:


    help

    Ik schrijf me uit. I'm sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I am sorry as well


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.