• 4995 —— In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.
    RollentopicSpeeltopic


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar:

    Een rebellengroep hield / houdt zich koest bij een herberg (Aelley), en Jade als zowel Jace - welke bij de Rueri horen - kwamen binnen. Enkel om aan te merken dat er zich magische wezens bevonden, wat een deuk in hun vriendschap heeft achtergelaten. Gezien ze Ravi en Vaillé al kennen sinds hun jeugd.
    Jasmine is ondertussen bij Jace aangekomen, omdat hij weg was gelopen en Jade dwaalt nog ergens door het dorp.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    + Henry is weg uit de gevangenis en klaar met Nicolas te bedreigen, waarna hij naar zijn huis ging om zijn wonde te verzorgen en Vaillé is nu momenteel bij hem nadat ze overstuur weg liep uit de herberg en besloot even duidelijkheid te gaan scheppen in hun relatie. Nu hebben ze overigens ruzie. :W

    That's all I know. Volgens mij ging Ravi nog achter Jade aan.


    help

    Tolkien schreef:
    + Henry is weg uit de gevangenis en klaar met Nicolas te bedreigen, waarna hij naar zijn huis ging om zijn wonde te verzorgen en Vaillé is nu momenteel bij hem nadat ze overstuur weg liep uit de herberg en besloot even duidelijkheid te gaan scheppen in hun relatie. Nu hebben ze overigens ruzie. :W

    That's all I know. Volgens mij ging Ravi nog achter Jade aan.


    True. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    En ik heb garret vrij en evanjalin is bij Nicolas in de gevangenis met arabella (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Braulio & Aurea zijn in zijn appartement bijna aan het ontbijten.


    Stand up when it's all crashing down.

    Tolkien => Raava


    help

    Oke oke, bedankt allemaal voor deze update. Volgende vraag; Iemand voor Andrew?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb Garrett vrij, maar dat is een rebel en ik denk ook niet dat Evanjalin nog veel langer blijft rondhangen in het Rueri hol, aangezien ze enkel een zwaard kwam afleveren voor Nicolas, maar ik wacht atm wel op posts van tegenspelers. Dus ik weet niet of je haast hebt, maar als ik Evanjalin weer vrij hebt en je hebt nog steeds niemand is ze helemaal voor jou als je dan wil :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vandaag zal ik een post maken.


    Aan niets denken is ook denken.

    Asami schreef:
    Ik heb Garrett vrij, maar dat is een rebel en ik denk ook niet dat Evanjalin nog veel langer blijft rondhangen in het Rueri hol, aangezien ze enkel een zwaard kwam afleveren voor Nicolas, maar ik wacht atm wel op posts van tegenspelers. Dus ik weet niet of je haast hebt, maar als ik Evanjalin weer vrij hebt en je hebt nog steeds niemand is ze helemaal voor jou als je dan wil :')


    Heb geen haast hoor, eigenlijk helemaal niet zelfs haha. Als ze vrij is kun je haar anders naar mij toe sturen. Zo ver ik weet is Andrew nog steeds een beetje aan het rond dwalen in het Rueri hol.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke, niet een bijzondere post maar hoop dat we zo verder kunnen.
    Btw Andrew was ook gevangenisbewaker of niet?


    Aan niets denken is ook denken.

    Tssk, ik vond hem leuk om te lezen en niet elke post kan super boeiend of spannend zijn (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn personage, Sekani, is bij de personage van Sigil in Aelley.


    † Love? I want to sleep.

    Asami schreef:
    Tssk, ik vond hem leuk om te lezen en niet elke post kan super boeiend of spannend zijn (:


    That's true.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Oke, niet een bijzondere post maar hoop dat we zo verder kunnen.
    Btw Andrew was ook gevangenisbewaker of niet?


    Yes yes he is ;3


    The duty of youth, is to challenge corruption.