• 4995 —— In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.
    RollentopicSpeeltopic


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand voor Aerion? Hij is in zijn winkel.. kan alleen zelf pas vanavond reageren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Iemand voor Aerion? Hij is in zijn winkel.. kan alleen zelf pas vanavond reageren.

    Jasmine? Ze is wel een zandelf, dus zou dat mogelijk voor jou zijn?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Jasmine? Ze is wel een zandelf, dus zou dat mogelijk voor jou zijn?


    Yeah sure. Hij heeft daar geen problemen mee.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    Yeah sure. Hij heeft daar geen problemen mee.

    Dan schrijf ik vanavond wel een post. Wat is hij aan het doen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Dan schrijf ik vanavond wel een post. Wat is hij aan het doen?


    Hij was met een klant bezig maar aangezien die zich uitgeschreven heeft zal ie met niets specifieks bezig zijn hahah beetje bij de balie rondhangen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    Hij was met een klant bezig maar aangezien die zich uitgeschreven heeft zal ie met niets specifieks bezig zijn hahah beetje bij de balie rondhangen.

    Momenteel ben ik bezig met een post, maar de user waarmee je eerder roleplay'de had nog wel een post voor je geschreven.
    Ga je die erin verwerken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben trouwens ook al begonnen met een post, maar ik zit een beetje vast met wat Henry de afgelopen twee weken heeft uitgespookt. :') Ik zal zo snel mogelijk hem afwerken!


    help

    Ik wil trouwens niet zeikerig overkomen, maar ik volg niet helemaal met de tijdlijn van wanneer Jasmin in de gevangenis van de Rueri zat en wanneer ze dan ontsnapt was en waar Henry haar precies had opgepakt. Dat heb ik geloof ik al een hele tijd geleden gevraagd, maar het is toen een beetje vergeten, geloof ik, haha. :')


    help

    Ik begrijp je vraag niet helemaal. Als het over het gegeven gaat wanneer Henry precies Jasmine had opgepakt, dat hadden we al overlegd in één van de praattopics. Volgens mij was het ongeveer drie weken voor de flash forward kwam.
    We hadden sowieso bedacht dat ze een kleine twee weken in het gevang zat, dat weet ik nog wel. Is het nodig voor je post dan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee, maar ik was gewoon even verward en het schept wat duidelijkheid voor me. (: Bedankt! Ik denk dat het enkel nog niet besproken was wáár hij haar net gevonden had, maar dat maakt niet zo heel erg veel uit. :')


    help

    Ik zal sowieso na de vakantie posten, of als het me lukt in de vakantie. Aangezien ik het nu verschrikkelijk druk heb met inpakken en dingen voorbereiden lukt het niet nu meer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik zal denk ik rond een uurtje of 8 wat posten. Net terug van school, ff douchen en nog wat leren en dan zal ik me pc aanzetten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Doe rustig aan allebei. Als er maar wel een post komt. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga dit topic sluiten. Eerlijk gezegd ben ik het meer dan zat dat ik vraag of jullie überhaupt nog mee willen doen, meerdere malen, maar een paar reageren en vervolgens weer alles opnieuw mag gaan uitvoeren.
    Het is zonde van de RPG, maar het is niet anders. Ik ga er niet aan verder als dit het resultaat blijkt te zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is zeker zonde. Wilde net aan mijn post gaan begonnne :-/ Balen dat er maar een paar reageren.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]