• Beginpost komt nog, lekkere kippetjes van me.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Gosh, net Titanic gekeken.

Zo hard gehuild :')

[ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 16:45 ]

wat was dit ookalweer

SmeerKeessie schreef:
    (...)

Whahahaha xD
    Nu krijg ik een hele weirdo gedachte xD

You need to have them.
    I am a weirdo.

Weuw, weer goed Engels :')

wat was dit ookalweer

Tenace schreef:
    Gosh, net Titanic gekeken.

Zo hard geluid :')

:'D

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Ik heb serieus nog nooit gehuild bij een film. Ook niet bij de titantic of the notebook of finding nemo of bambi. Hahaha

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Tenace schreef:
    (...)

You need to have them.
    I am a weirdo.

Weuw, weer goed Engels :')

LOL xD

Prachtig mooi :P

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

JamesPotter schreef:
    Ik heb serieus nog nooit gehuild bij een film. Ook niet bij de titantic of the notebook of finding nemo of bambi. Hahaha

Ik wel xD
    Bij de film "Hatchi"
    Damn, i love that movie, is een aanrader als je van honden houd, misschien dat je dan toch nog een traantje wegpinkt :p

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Today, my husband came clean to having an affair with my sister. I later found out my other sister encouraged the affair because she thought they'd be a cute couple.

OMFG xD
    Loooolll

AIterego schreef:
    (...)
    :'D

Oke laat mij en mijn typaids :c

wat was dit ookalweer

JamesPotter schreef:

Ik huil echt bij alles :c
    Maar srsly, leer mij :')

wat was dit ookalweer

Kliksels.

Tenace schreef:
    (...)

Ik huil echt bij alles :c
    Maar srsly, leer mij :')

Ik huil ook bij niets :P

"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

JamesPotter schreef:

Ik heb alleen gehuild bij anime xp En dat is getekend, maar gewoon zooooo zielig! Maar verder niet bij speelfilms, hoewel ik best wat zielige heb gezien.

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

AIterego schreef:
    Kliksels.

Hihi

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

AIterego schreef:
    Kliksels.

Leuk idee!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

AIterego schreef:
    Kliksels.

I like ^^

wat was dit ookalweer