• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Speeltopic 1
    Praattopic

    Personages;

    Cliënten; (max 8)
    - Ruedi Rutsaert - 19 - Avena -
    - Barney Ian Moss - Bourne -
    - Gereserveerd - MaIfoy - 30-6
    - Caleb Hunter Sullivan - 19 - Tigresse -
    - Taylor Smith - 19 - MoonEye
    - Christen Maria North - 20 - Hemwin -
    - Ombré Rose Carver - 18 - Descent -
    - Sarah Katharina Rosanna Westfield - 20 - Foreverx -

    - Lijst voor cliënten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang verslaafd;
    Extra's;


    Oprichter van de kliniek;
    John Michiels

    Psychologen/onderzoekers; (max 6)
    - Bogatyr Rasskazov - 34- Avena -
    - John Michiels - 60 - Debbaut -
    - William Harrison Chandler - 32 - Tigresse -
    - Gereserveerd - Mutatio - 30-6
    - Rose June Hamilton - 31 - Promisess
    - Gwen Sarah Timberland - 23 - GrandeGirl -

    - Lijst voor psychologen/onderzoekers;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang in dienst;
    Extra's;



    Algemene regels;
    - Houd jongens en meiden gelijk!
    - Leeftijden graag variëren. Het gaat hier om jongvolwassene, dus we maken de personages niet jonger dan 18 jaar
    - Maximaal 2 personages p.p. Bespeel ze we beiden en verwaarloos ze niet
    - Minimaal 200 woorden per post. Twee personages minimaal 450 woorden
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan, na deze drie dagen krijg je nog één bericht en anders vervalt je reservatie
    - Ik wil uiterlijk volgende week maandag het RPG openen
    - OOC tussen haakjes
    - Let op je ABN, spelfouten etc.
    - Wees beleefd tegen elkaar, ik heb geen zin in ruzies buiten het RPG om
    - Alleen ik open nieuwe topics tenzij anders aangegeven


    Regels voor de kliniek komen nog, net als foto's etc.

    De Drugaway Clinic;
    - Administratie
    - Zitruimte voor cliënten << Hier kunnen ze met elkaar praten, tv kijken, spelletjes spelen etc.
    2
    - Gangen << Alle gangen zien er vrijwel uit als deze
    - Eetzaal << Elke morgen, middag en avond is hier een lopend buffet
    - Slaapruimtes << Deze zijn voor iedere cliënt hetzelfde
    - Badkamers << Deze zijn te vinden aan/in elke slaapruimte
    - Onderzoekruimte << In de onderzoekruimtes worden de onderzoeken me drugs gedaan
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    - Buiten << Om het terrein zit een hek, dus de cliënten kunnen niet weg. Dit pad loopt om de hele kliniek heen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GrandeGirl schreef:
    Oke, ik denk dat ik het snap alleen hoe weet je wanneer je aan de beurt ben met een stukje?

    Uhm, wanneer jij iemand naar een ander hebt gestuurd en je praat er tegen, en de maker van dat persoon praat terug of doet handelingen, dan weet jij dat je kunt reageren. En zo speel je dus een rollenspel. Als je personage vast zit (dus niet verder komt met wat hij/zij doet) kun je altijd gewoon een stukje aanmaken dat je persoon wat aan het doen is, of je stuurt je persoon naar een ander toe. Het wijst zichzelf wel. En anders moet je even tussen andere RPG's gaan snuffelen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 22:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oh god, ik denk dat ik nog veel moet leren, hahah


    "Katy Perry told me i look like the little mermaid" - Ariana Grande

    Jovantos schreef:
    (...)

    Das cool! XD


    Das oud.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Das oud.:Y)


    Jarne sst!! xd

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 23:04 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    (...)

    Jacco sst!! xd


    Jarne* :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik faal in namen, laat me. Mijn excuses mensen!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    ''I'll be drunk again, to feel a little love.''


    Naam: Christen Maria North.
    Leeftijd: Ze is 20 jaar oud.
    Geboren op 27 augustus. Dit is tevens de dag dat haar grootvader overleed toen zij 10 jaar was.
    Innerlijk: Ze heeft een redelijk moeilijke jeugd achter de rug gehad. Op school werd ze uitgescholden voor dik en lelijk. Hierdoor is ze minder gaan eten, en doet dit nog steeds. Toch probeerde ze sterk te blijven en door haar beste vriendin Doniah, wie geboren is in Engeland en is verhuist naar Australië, is ze boven het gepest gekomen. Maar goed. Christen heeft een redelijk sterke geest. En ze is ook heel erg zelfstandig. Doordat ze christelijk is opgevoed, heeft ze een paar regels die ze niet wilt overtreden. Ondanks dat ze dat met 2 al heeft gedaan; alcohol en drugs. Ze is nog redelijk onzeker, en dit was ook de reden van de drugs, met het feit dat ze vrij wilde zijn.Alias XTC. Maar meestal was Christen al een vrolijke meid, die veel lachte. Nu zie je dat niet meer. Ondanks dat haar ouders zeggen dat God haar niet meer bij staat, gelooft ze nog heel erg. Ze zal ook iedere avond bidden om vergiffenis. Christen is erg koud en kil, en toont haar emoties niet. Toen ze 16 was ging ze veel feesten en zo kwam ze aan de drug, maar what ever.
    Het lijkt nu dus niet meer of ze gevoel heeft, maar vanbinnen huilt ze. Gilt ze, schreeuwt ze. Was ze maar zich zelf, maar dat gaat niet meer. Dat weet ze ook wel. Door de drug wordt ze snel boos en is ze dus ook agressief. Maar hierdoor drinkt ze ook weer. En drugs en alcohol gaan niet goed samen, en hierdoor is haar maag al 2 keer leeg gepompt en heeft ze 2 keer een half jaar in de gevangen is gezeten. Christen heeft vaak sarcastische opmerkingen, tegen domme mensen of die ze niet mag. Meestal gebruikt en drinkt ze ook om een beetje liefde te voelen, wat ze weinig heeft gehad. Hierdoor heeft ze dus een verbitterd karakter.
    Uiterlijk met foto: Christen heeft lange donker blonde lokken, die ergens ook weer lichtbruin lijken. Meestal zitten deze lokken los, en vaak zijn ze niet goed door gekamd waardoor het heel warrig zit. Haar huid is olijfkleurig, en haar lippen zijn erg vol en zacht roze. De ogen van Christen zijn moeilijk te beschrijven. Ze hebben iets lichtgroens met bruin erin. En ze zijn redelijk groot-xd- Christen haar wimpers zijn redelijk lang en ook lichtbruin. Vaak doet ze hier wat mascara op, waardoor ze ijzig uit haar ogen kijkt. Ze is ongeveer 1 meter en 74 centimeter lang en draagt vaak hakken. Haar huid is ook trouwens een beetje grauw door de drugs, net zoals haar wangen ook iets ingezakt zijn door het weinige eten. Ze heeft ook een korte tijd zich zelf gesneden, en nu heeft ze over de littekens een vlinder staan als tatoeage. Bij die vlinder staat de letter D, van haar beste vriendin. En ook heeft ze een christenen teken op haar nek als tatoeage.
    Hoe lang verslaafd: Al ongeveer 2,5 jaar. Iemand bood haar een pilletje aan bij een feest, en Christen wilde leven. En niet alleen Gods wil volgen.
    Extra's: Christen is van Australische afkomst. En zoals je aan haar voornaam ziet is ze Christelijk op gevoed, en daardoor is ze er ook naar vernoemd omdat haar ouders het waren. Daarom is het ook een schande voor de hele familie dat ze aan de drugs zit.


    Ik hoop dat ze goed is.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 23:38 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het is officieel, ik ben veel te kieskeurig. Ik vind geen enkele, leuke faceclaim voor mijn psycholoog. :c
    Heeft iemand ideeën?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:17 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Het is officieel, ik ben veel te kieskeurig. Ik vind geen enkele, leuke faceclaim voor mijn psycholoog. :c
    Heeft iemand ideeën?


    Het ligt eraan hoe oud je je personage wilt..
    Zelf weet ik het ook nog niet helemaal.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Tigresse schreef:
    Het is officieel, ik ben veel te kieskeurig. Ik vind geen enkele, leuke faceclaim voor mijn psycholoog. :c
    Heeft iemand ideeën?


    Hoe oud wordt je personage plusminus?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    ^ Rond de dertig jaar oud.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 0:25 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    ^ Rond de dertig jaar oud.


    Haarkleur? Ik heb Noa ook geholpen met een persoontje hahah, die was bij de eerste al meteen blij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Praattopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk, alle leuke RPG's en ik ben te laat -_- And I would've loved a male character in this one :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Natuurlijk, alle leuke RPG's en ik ben te laat -_- And I would've loved a male character in this one :c

    Er komt vast wel uitval, je staat reserve. Als er een jongen uitvalt roep ik jou meteen (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 1:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.