• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Speeltopic 1
    Praattopic

    Personages;

    Cliënten; (max 8)
    - Ruedi Rutsaert - 19 - Avena -
    - Barney Ian Moss - Bourne -
    - Gereserveerd - MaIfoy - 30-6
    - Caleb Hunter Sullivan - 19 - Tigresse -
    - Taylor Smith - 19 - MoonEye
    - Christen Maria North - 20 - Hemwin -
    - Ombré Rose Carver - 18 - Descent -
    - Sarah Katharina Rosanna Westfield - 20 - Foreverx -

    - Lijst voor cliënten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang verslaafd;
    Extra's;


    Oprichter van de kliniek;
    John Michiels

    Psychologen/onderzoekers; (max 6)
    - Bogatyr Rasskazov - 34- Avena -
    - John Michiels - 60 - Debbaut -
    - William Harrison Chandler - 32 - Tigresse -
    - Gereserveerd - Mutatio - 30-6
    - Rose June Hamilton - 31 - Promisess
    - Gwen Sarah Timberland - 23 - GrandeGirl -

    - Lijst voor psychologen/onderzoekers;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang in dienst;
    Extra's;



    Algemene regels;
    - Houd jongens en meiden gelijk!
    - Leeftijden graag variëren. Het gaat hier om jongvolwassene, dus we maken de personages niet jonger dan 18 jaar
    - Maximaal 2 personages p.p. Bespeel ze we beiden en verwaarloos ze niet
    - Minimaal 200 woorden per post. Twee personages minimaal 450 woorden
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan, na deze drie dagen krijg je nog één bericht en anders vervalt je reservatie
    - Ik wil uiterlijk volgende week maandag het RPG openen
    - OOC tussen haakjes
    - Let op je ABN, spelfouten etc.
    - Wees beleefd tegen elkaar, ik heb geen zin in ruzies buiten het RPG om
    - Alleen ik open nieuwe topics tenzij anders aangegeven


    Regels voor de kliniek komen nog, net als foto's etc.

    De Drugaway Clinic;
    - Administratie
    - Zitruimte voor cliënten << Hier kunnen ze met elkaar praten, tv kijken, spelletjes spelen etc.
    2
    - Gangen << Alle gangen zien er vrijwel uit als deze
    - Eetzaal << Elke morgen, middag en avond is hier een lopend buffet
    - Slaapruimtes << Deze zijn voor iedere cliënt hetzelfde
    - Badkamers << Deze zijn te vinden aan/in elke slaapruimte
    - Onderzoekruimte << In de onderzoekruimtes worden de onderzoeken me drugs gedaan
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    - Buiten << Om het terrein zit een hek, dus de cliënten kunnen niet weg. Dit pad loopt om de hele kliniek heen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet iemand een goed persoon voor een +/- 30 jarige vrouw?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Emily Bett :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Rose June Hamilton
    Leeftijd: 31 jaar
    Innerlijk: Rose haar moeder is bij de bevalling overleden, haar vader praatte nooit over haar en ze wist niet wat voor persoon ze was maar ze heeft haar altijd gemist. Haar vader raakte depressief en was vaak lange avonden weg, doordat Rose geen broers of zussen had was ze helemaal alleen. Haar vader kwam op het slechte pad en raakte alcohol en drugs verslaafd. Hij sloeg haar wanneer dronken was of hij drugs had gebruikt, daar is ze nooit overheen gekomen. Ze wantrouwt iedereen van nature en je moet veel moeite doen om te zorgen dat ze je vertrouwt. Ze heeft veel opgekropte agressie in zich die ze niet goed kwijt kan. Ze heeft vaak woedeaanvallen en dan wil je niet bij haar in de buurt zijn. Ze is een vechter, ze geeft nooit op en doet alles om haar doel te bereiken, als iemand haar in de weg staat zal diegene een groot probleem hebben. Ze heeft een natuurlijke afkeer voor drugsverslaafden door haar verleden, ze haat ze echt en zal er alles aan doen om hun leven erg te maken. Rose heeft iets in zich wat niemand goed kan plaatsen, ze heeft een uitdrukking in haar ogen die vol haat, afkeer en pijn zit. Ze heeft er geen moeite mee om iemand te gebruiken en is alleen aardig wanneer ze iemand nodig heeft. Rose lijkt niets goeds in zich te hebben maar diep van binnen zit iemand die ze beschermt met haar ondoordringbare schild maar ze schaamt zich een soort van voor dat persoon, ze denkt dat ze zwak is.
    Uiterlijk: Rose heeft een aparte kleur ogen, ze zitten tussen groen en bruin in. Haar ogen zijn groot en omringt door volle wimpers. Haar haar zit tussen slag en krullen in, het is blond en bovenin bij haar haarwortels is het donkerder. Ze heeft volle licht rode lippen en rechte tanden omdat ze vroeger een beugel heeft gehad. Ze heeft een smalle neus waar ze zelf niet zo tevreden over is. Rose is met haar 1,78 blij met haar lengte. Ze is slank en heeft wel rondingen.
    Hoe lang in dienst: Rose is anderhalf jaar in dienst.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 17:50 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam; Taylor Smith
    Leeftijd; 19
    Innerlijk; Taylor een arrogant typ door de drugs ze wil alles zelf doen ze wil geen hulp in niks als ze faalt blijft ze proberen Taylor help ook geen mensen, haar familie denk dat het door de drugs komt want hiervoor was ze: lief, aardig, behulpzaam en ze probeerde alles maar 2x en dan vroeg ze om hulp! Taylors oudere zus was ineens verdwenen (de zus die haar aan de drugs heeft geholpen). Haar zus verdween een dag nadat haar zus haar drugs had gegeven Taylor bewaarde dat pakje tot ze dacht ze komt nooit terug ze werd depressief ze dacht die drugs gaf me een fijn gevoel ze begon het te gebruiken toen wist ze het zeker. Nu weet ze niet meer waarom ze drugs gebruikt alleen dat het een fijn gevoel gaf. Ze weet wel dat ze een zus had en ze weet ook dat die spoorloos is.
    Uiterlijk met foto; Taylor heeft bruin haar, blauwe ogen, een licht getinte huid, mooie volle lippen en lange wimpers. Taylor draagt make-up en draagt vaak een korte broek die aan de bovenkant hoog is daarom draagt ze een naveltruitje. Taylor is 1,68 lang


    Hoe lang verslaafd; 2 jaar aan de drugs! Taylors oudere zus van nu 23 heeft gezorgd dat Taylor aan de drugs begon niemand weet waar die zus nu is, die zus was Taylors lievelings zus.
    Extra's; Taylors familie wou dat ze naar een kliniek ging omdat ze van gedrag veranderde en de drugs op haar kamer verstopte en Taylor was elke nacht weg ze ging altijd stiekem als iedereen sliep toen kwam haar broer erachter dat ze een x weg was en dit was meteen de kans om haar kamer te onderzoeken toen vonden ze de drugs en zochten de volgende ochtend meteen een kliniek op zo kwam Taylor op deze kliniek ze was er eerst tegen maar na heel veel geruzie ging ze toch maar!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 18:47 ]


    A horse of course

    Zeg even als jullie rollen af zijn (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Zeg even als jullie rollen af zijn (:


    Rose is af :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Hmm, heb mijn twijfels, maar goed, ik zet haar erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is Taylor goed?


    A horse of course

    MoonEye schreef:
    Is Taylor goed?


    Wat denk je zelf? Hahah, nee, ik vind het innerlijk echt heel kort, nog korter dan kort. Kun je deze uitbreiden? Plus, de verslaving gaat over drugs, niet drank en sigaretten. Dus als je je wat meer op drugs fixeert dan op die andere twee is het ook al beter. Kun je ook haar uiterlijk beschrijven?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Hmm, heb mijn twijfels, maar goed, ik zet haar erbij


    Ik heb toch genoeg woorden of niet?? Je moet gewoon zeggen als je haar niet goed vind hoor, dan maak ik het uitgebreider enzo


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Oke zal ik doen


    A horse of course

    Promisess schreef:
    (...)

    Ik heb toch genoeg woorden of niet?? Je moet gewoon zeggen als je haar niet goed vind hoor, dan maak ik het uitgebreider enzo


    Ja, dat is wel genoeg. Maar een psycholoog die bang is voor mensen is nogal... vreemd vind ik. Snap je het?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel genoeg. Maar een psycholoog die bang is voor mensen is nogal... vreemd vind ik. Snap je het?


    Ooh ik bedoel niet echt voor mensen, meer gewoon bang... Oke wat ben ik weer duidelijk xD


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Avena schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel genoeg. Maar een psycholoog die bang is voor mensen is nogal... vreemd vind ik. Snap je het?


    Ik heb haar aangepast :S


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Ik heb haar aangepast :S


    Beter (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.