• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Speeltopic 1
    Praattopic

    Personages;

    Cliënten; (max 8)
    - Ruedi Rutsaert - 19 - Avena -
    - Barney Ian Moss - Bourne -
    - Gereserveerd - MaIfoy - 30-6
    - Caleb Hunter Sullivan - 19 - Tigresse -
    - Taylor Smith - 19 - MoonEye
    - Christen Maria North - 20 - Hemwin -
    - Ombré Rose Carver - 18 - Descent -
    - Sarah Katharina Rosanna Westfield - 20 - Foreverx -

    - Lijst voor cliënten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang verslaafd;
    Extra's;


    Oprichter van de kliniek;
    John Michiels

    Psychologen/onderzoekers; (max 6)
    - Bogatyr Rasskazov - 34- Avena -
    - John Michiels - 60 - Debbaut -
    - William Harrison Chandler - 32 - Tigresse -
    - Gereserveerd - Mutatio - 30-6
    - Rose June Hamilton - 31 - Promisess
    - Gwen Sarah Timberland - 23 - GrandeGirl -

    - Lijst voor psychologen/onderzoekers;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang in dienst;
    Extra's;



    Algemene regels;
    - Houd jongens en meiden gelijk!
    - Leeftijden graag variëren. Het gaat hier om jongvolwassene, dus we maken de personages niet jonger dan 18 jaar
    - Maximaal 2 personages p.p. Bespeel ze we beiden en verwaarloos ze niet
    - Minimaal 200 woorden per post. Twee personages minimaal 450 woorden
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan, na deze drie dagen krijg je nog één bericht en anders vervalt je reservatie
    - Ik wil uiterlijk volgende week maandag het RPG openen
    - OOC tussen haakjes
    - Let op je ABN, spelfouten etc.
    - Wees beleefd tegen elkaar, ik heb geen zin in ruzies buiten het RPG om
    - Alleen ik open nieuwe topics tenzij anders aangegeven


    Regels voor de kliniek komen nog, net als foto's etc.

    De Drugaway Clinic;
    - Administratie
    - Zitruimte voor cliënten << Hier kunnen ze met elkaar praten, tv kijken, spelletjes spelen etc.
    2
    - Gangen << Alle gangen zien er vrijwel uit als deze
    - Eetzaal << Elke morgen, middag en avond is hier een lopend buffet
    - Slaapruimtes << Deze zijn voor iedere cliënt hetzelfde
    - Badkamers << Deze zijn te vinden aan/in elke slaapruimte
    - Onderzoekruimte << In de onderzoekruimtes worden de onderzoeken me drugs gedaan
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    - Buiten << Om het terrein zit een hek, dus de cliënten kunnen niet weg. Dit pad loopt om de hele kliniek heen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Foreverx schreef:
    (...)

    Ja ik maak het later af maar ben ook bezig met een rol schrijven voor een andere RPG :P en moet ook nog een beetje leren :(

    Oké is goed


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bogatyr is ook wel af, pagina een staan mijn rollen voor de mensen die interesse hebben deze te lezen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Naam:
    Ombré Rose Carver
    Leeftijd:
    18, ze verjaart op de 7e van December
    Innerlijk:
    Ombré lijkt een lieve meid, maar laat je niet verleiden door haar mooie lach. Ze heeft namelijk heeft twee persoonlijkheden. Als ze niet onder de indruk is van drugs is ze een tamelijk verlegen, rustig meisje. Zonder waarschuwing kan dit echter omslaan. Waneer haar gedachten enigszins naar drugs afdwalen zal ze bijna krankzinnig lijken. Ombré zal enorm hunkeren naar de drug en het volgens haar nódig hebben. Ze is op zulke momenten opvliegend en kwaad op alles en iedereen. Ombré wordt onvoorspelbaar en kan om de meest kleine dingen uit zijn vel springen. Als de drug zich in haar lichaam bevind zal ze een drukke, sociale meid zijn, die hunkert naar seks. Op die momenten is ze een echte flirt.
    Ombré vrij muziekaal, ze bespeelt namelijk de piano en zingt. Verder is ze echt een chaoot, ze laat overal dingen slingeren en is alles kwijt. Door Ombré's zware verleden zal ze niet gauw iemand vertrouwen, maar als je door haar beschermende muur weet heen te breken zal je je in haar hart bevinden.
    Uiterlijk:
    Ombré heeft chocolade bruin haar en groene ogen. Op haar linker- en rechterarm zijn verschillende tatoeages te vinden, wat meestal uit een impulsieve actie voortkomt. Ombré's lichte huid verraad dat ze niet graag in de zon zit. Met haar 1,60 is ze erg klein voor haar leeftijd. Ze heeft een ovaal gezicht en scherpe jukbeenderen. Als Ombré lacht krijgt ze kuitjes in haar wangen.
    Hoe lang verslaafd:
    Ongeveer 3 jaar. Ombré heeft een zwaar verleden achter de rug. Ze is haar vader verloren op haar 13e maar omdat haar moeder zo alleen was en geld nodig had trouwde ze 2 jaar later met een andere man. Eerst leek hij heel erg aardig maar uiteindelijk mishandelde hij ze. Op haar 16e moest Ombré werken als prostituee van haar stiefvader. Omdat ze verschrikkelijk opstandig was, werd vaak haar lichaam verkocht terwijl ze onder invloed van drugs was (vaak GHB). Toen het lukte om te ontsnappen kon ze niet meer van de GHB verslaving af komen.
    Extra:


    Ombré zit nu in een afkickkliniek voor haar drugs- en seksverslaving.
    Ze is van half Italiaans en kan de taal voluit spreken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 9:48 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Nog een GHB'tje? :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Nog een GHB'tje? :Y)


    Hahah, misschien (baby)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:00 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Descent schreef:
    (...)

    Hahah, misschien (baby)


    Jouwe ook een GHB-verslaafde?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Jouwe ook een GHB-verslaafde?


    Jaah :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 18:03 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Descent schreef:
    (...)

    Jaah :Y)


    Hahah, dit wordt leuk :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nicci Olivia Grayson
    "Everything that kills me makes me feel alive."


    Leeftijd: Tweeëntwintig jaar oud.
          Geboren op 1 december in Dublin, Ierland.

    Innerlijk:

    Uiterlijk: [Faceclaim: Giorgia Faggi]
          01 || 02 || 03 || 04


    Hoe lang verslaafd:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 14:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    kan je de mijne erbij zetten?
    x


    "Katy Perry told me i look like the little mermaid" - Ariana Grande

    GrandeGirl schreef:
    kan je de mijne erbij zetten?
    x


    Nee, want ik had wat op jouw rol gezegd. Als je even terug gaat lezen weet je waarom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor ik begin met mijn rol, heb ik wel wat vraagjes. Moeten de psychologen ook een beetje kwaadaardig zijn en willen ze bijvoorbeeld ook testen of ze de drug tegen pijn helpt en dergelijk? En ik had een vraag over het lijstje, moet het innerlijk heel uitgebreid of mag ik dat vrij kort laten zodat niet alles direct open spel is?

    Mutatio schreef:
    Voor ik begin met mijn rol, heb ik wel wat vraagjes. Moeten de psychologen ook een beetje kwaadaardig zijn en willen ze bijvoorbeeld ook testen of ze de drug tegen pijn helpt en dergelijk? En ik had een vraag over het lijstje, moet het innerlijk heel uitgebreid of mag ik dat vrij kort laten zodat niet alles direct open spel is?


    Maak ze zo slecht als dat je wilt, I love that :Y)

    Het liefst een wat uitgebreid innerlijk, maar geheimpjes mogen altijd (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Maak ze zo slecht als dat je wilt, I love that :Y)

    Het liefst een wat uitgebreid innerlijk, maar geheimpjes mogen altijd (:


    Oké, haha, dan weet ik in elk geval al wie ik ga gebruiken. c:

    En dat is goed, al moet ik zeggen dat ik het vrij lastig vind een heel karakter uit te stippelen. Ik zal mijn best doen. :)

    Mag ik een onderzoeker reserveren?


    Queer zijn is gewoon alles