• Hoi,

    Oké de naam van mijn topic is nog al 'stom',
    maar ik heb besloten een tattoeage te laten zetten,
    ik heb nog al een moeilijke periode achter de rug, die ik wil 'afronden' dus.

    Nu merk ik dat er een heleboel mensen ervaring hebben met tattoeages hier,
    maar hoe komen/kwamen jullie nu bij jullie tatoeëerder terecht?
    Is het het beste dat ik gewoon langs verschillende zaken ga, om over de prijs etc te spreken of
    op basis van wat kwamen jullie bij jullie tatoeëerder terecht?

    Sorry als dit een raar, onnuttig topic zou zijn

    Alvast bedankt x x x

    Bij heel veel zaken langs gaan. Kijken of ze schoon zijn, hoe de werkjes zijn van de artiesten, en of je een klik hebt met diegene(je loopt er tenslotte de rest van je leven mee rond). Recenties op internet bekijken over een shop in de buurt, of ergens in het land, wil ook nog wel eens helpen. Daarna komt eigenlijk het bespreken van het ontwerp en het prijskaartje.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 18:54 ]

    Fawkes schreef:
    Bij heel veel zaken langs gaan. Kijken of ze schoon zijn, hoe de werkjes zijn van de artiesten, en of je een klik hebt met diegene(je loopt er tenslotte de rest van je leven mee rond). Recenties op internet bekijken over een shop in de buurt, of ergens in het land, wil ook nog wel eens helpen. Daarna komt eigenlijk het bespreken van het ontwerp en het prijskaartje.


    Dankjewel, ben ik al wat verder mee ;D

    Gewoon kijken bij verschillende zaken, hun werk bekijken, prijzen/ideeën bespreken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als je een zaak hebt gevonden, kijk of je iemand kent die er ooit een tatoeage heeft gehaald en wat zijn/haar ervaring was.


    26 - 02 - '16

    Mijn ouders zijn bij hun huidige tatoeëerder terecht gekomen door de ervaringen van een goede kennis. Als je zelf geen connecties hebt, lijkt het me inderdaad het beste om overal een beetje rond te kijken. Als je graag een heel goede tatoeage wil, moet je je wel beseffen dat je die waarschijnlijk niet krijgt bij de goedkoopste shop.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik weet niet of je het al hebt laten doen, maar heb zelf met Hanky panky in Amsterdam goede ervaringen, die hebben mijne laatste gezet..

    Weet niet waar je woont natuurlijk.


    Tonight is the night.. (Dexter)

    De buurvrouw van mijn oma heeft een eigen shop en ik laat mijn nagels ook altijd door haar verzorgen. Mijn vader heeft al een tatoeage bij haar laten zetten, ik heb portfolio's bekeken en ik heb de meningen van anderen gehoord. Ook let ik op hygiëne en of de regels wel goed worden opgevolgd in de shop.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."