• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Speeltopic 1
    Praattopic

    Personages;

    Cliënten; (max 8)
    - Ruedi Rutsaert - 19 - Avena -
    - Barney Ian Moss - Bourne -
    - Gereserveerd - MaIfoy - 30-6
    - Caleb Hunter Sullivan - 19 - Tigresse -
    - Taylor Smith - 19 - MoonEye
    - Christen Maria North - 20 - Hemwin -
    - Ombré Rose Carver - 18 - Descent -
    - Sarah Katharina Rosanna Westfield - 20 - Foreverx -

    - Lijst voor cliënten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang verslaafd;
    Extra's;


    Oprichter van de kliniek;
    John Michiels

    Psychologen/onderzoekers; (max 6)
    - Bogatyr Rasskazov - 34- Avena -
    - John Michiels - 60 - Debbaut -
    - William Harrison Chandler - 32 - Tigresse -
    - Gereserveerd - Mutatio - 30-6
    - Rose June Hamilton - 31 - Promisess
    - Gwen Sarah Timberland - 23 - GrandeGirl -

    - Lijst voor psychologen/onderzoekers;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang in dienst;
    Extra's;



    Algemene regels;
    - Houd jongens en meiden gelijk!
    - Leeftijden graag variëren. Het gaat hier om jongvolwassene, dus we maken de personages niet jonger dan 18 jaar
    - Maximaal 2 personages p.p. Bespeel ze we beiden en verwaarloos ze niet
    - Minimaal 200 woorden per post. Twee personages minimaal 450 woorden
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan, na deze drie dagen krijg je nog één bericht en anders vervalt je reservatie
    - Ik wil uiterlijk volgende week maandag het RPG openen
    - OOC tussen haakjes
    - Let op je ABN, spelfouten etc.
    - Wees beleefd tegen elkaar, ik heb geen zin in ruzies buiten het RPG om
    - Alleen ik open nieuwe topics tenzij anders aangegeven


    Regels voor de kliniek komen nog, net als foto's etc.

    De Drugaway Clinic;
    - Administratie
    - Zitruimte voor cliënten << Hier kunnen ze met elkaar praten, tv kijken, spelletjes spelen etc.
    2
    - Gangen << Alle gangen zien er vrijwel uit als deze
    - Eetzaal << Elke morgen, middag en avond is hier een lopend buffet
    - Slaapruimtes << Deze zijn voor iedere cliënt hetzelfde
    - Badkamers << Deze zijn te vinden aan/in elke slaapruimte
    - Onderzoekruimte << In de onderzoekruimtes worden de onderzoeken me drugs gedaan
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    - Buiten << Om het terrein zit een hek, dus de cliënten kunnen niet weg. Dit pad loopt om de hele kliniek heen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik meedoen???? Ik wil graag een meisje


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Zo, spam xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik twijfel of ik er nog een mannelijke cliënt bij neem..
    Reserveer maar voor de zekerheid c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Je staat erbij!


    De volgende die een tweede rol erbij wilt, graag een pyycholoog/onderzoeker, want die hebben we nodig om het RPG te laten draaien


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik een vrouwelijke psycholoog kunnen claimen? :)

    Avena schreef:
    Zo, spam xD


    Oh sorry, hij deed het steeds niet dacht ik, want er stond de hele tijd dat er iets was misgegaan :( Sorryy!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Mutatio schreef:
    Zou ik een vrouwelijke psycholoog kunnen claimen? :)


    Je staat er bij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Foreverx schreef:
    (...)

    Oh sorry, hij deed het steeds niet dacht ik, want er stond de hele tijd dat er iets was misgegaan :( Sorryy!


    Hahah, maak niet uit, kan gebeuren! Je staat er bij in ieder geval :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Client
    Naam: Mellisa
    Leeftijd: 19
    Innerlijk:
    Ze is een beetje gestoord en wil niet stoppen met drugs.
    Ze is vaak verliefd en geil.
    Uiterlijk met foto: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130811231816/bigbangtheory/images/b/ba/Rauchmelissa.jpg
    Hoe lang verslaafd: Mellisa is sinds haar 17de verslaafd, ze wouw het proberen om dat ze een vriendje had die haar het aanbood.
    Extra: Mellisa komt uit Los Angeles.



    Ik hoop dat ze bij je verhaal komt
    ;)


    tiptoe through the tulips...



    Naam: Gwen Sarah Timberland

    Leeftijd: 23

    Innerlijk: Gwen is heel erg geïnteresseerd in de wetenschap, en ze doet ook alles om meer te leren. Gwen is bovengemiddeld slim en bestudeerd van jongs af aan al het menselijk lichaam. Je zou kunnen zeggen dat Gwen een beetje eng is. Gwen is gewetenloos met de patiënten. Dit komt door haar gecompliceerde jeugd. Ze is mishandeld door haar ouders en ze zocht een uitweg in haar gecompliceerde maar briljante brein. Toen haar ouders beide overleden aan een auto-ongeluk, kwam Gwen in contact met verschillende dokters en een van hen ontdekte haar talent. Ze adviseerden haar de drugaway kliniek. Gwen vind het geweldig om de macht te hebben en de patiënten op stang te jagen.

    Uiterlijk: Gwen haar eigen kleur haar is donkerbuin, tegen rood aan, maar ze verft het vaak blond. Toch heeft ze die kleur niet altijd. Ze heeft sproetjes en mooie grote lichtgroene ogen. Wanneer je in haar ogen kijkt moet je denken aan de lichte blaadjes van de loofbossen. Gwen is niet bijzonder dun maar dik is ze ook zeker niet. Ze heeft mooie vrouwelijke rondingen maar puntige schouders. Ze heeft een lief uiterlijk maar haar ogen stralen toch iets anders uit. Je zou kunnen zeggen dat ze mensen aankijkt alsof ze haar volgende prooi zijn, met een beetje een spitse vogelblik. Gwen is blank met een ietwat blozend gezicht. Ze draagt altijd make-up om haar wallen en oneffenheden te verbergen.



    Hoe lang in dienst: één jaar en drie maanden

    Extra's: Gwen is zelf bang voor drugs, ze heeft nog nooit gebruikt.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 22:28 ]


    "Katy Perry told me i look like the little mermaid" - Ariana Grande

    Mysterion007 schreef:
    Client
    Naam: Mellisa
    Leeftijd: 19
    Innerlijk:
    Ze is een beetje gestoord en wil niet stoppen met drugs.
    Ze is vaak verliefd en geil.
    Uiterlijk met foto: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130811231816/bigbangtheory/images/b/ba/Rauchmelissa.jpg
    Hoe lang verslaafd: Mellisa is sinds haar 17de verslaafd, ze wouw het proberen om dat ze een vriendje had die haar het aanbood.
    Extra: Mellisa komt uit Los Angeles.



    Ik hoop dat ze bij je verhaal komt
    ;)


    Het is 1, geen verhaal maar een RPG, daar speel je zelf je rol.
    2. Ik vind hem erg kort als je wel besluit mee te doen, en maak even een img van de foto.. Maar aangezien de meiden vol zijn kun je geen meid meer zijn
    3. Ik accepteer rollen niet als ze zo zijn beschreven, je bent denk ik oud genoeg om te weten dat dit niet kan

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 17:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GrandeGirl schreef:
    Naam: Gwen Sarah Timberland
    Leeftijd: 23
    Innerlijk: Gwen is heel erg geinteresseerd in de wetenschap, en ze doet ook alles om meer te leren. Gwen is bovengemiddeld slim en bestudeerd van jongs af aan al het menselijk lichaam. Je zou kunnen zeggen dat Gwen een beetje eng is. Gwen is gewetenloos met de patientn. Dit komt door haar gecompliceerde jeugd.
    Uiterlijk met foto:


    Hoe lang in dienst: één jaae
    Extra's: nvt.


    Sorry ik keek verkeerd. Als je haar uitgebreider maakt zal ik even lezen

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 17:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Sarah Katharina Rosanna Westfield.
    Leeftijd: 20 jaar.
    Innerlijk: Sarah is geboren in een rijk gezin, haar ouders werkten veel. Daardoor was ze vaak alleen. Toen ze 16 jaar was dacht ze dat ze alles had: populaire vrienden, rijke ouders, een geweldig vriendje en goede cijfers. Haar vriendje Dave bleek later fout te zijn en bracht haar op een pad vol leugens, bedrog, alchohol en drugs. Hij liet haar alleen en ze raakte depressief. Het meisje wat ze vroeger was lijkt helemaal verdwenen. Sarah was vroeger een lief en vrolijk meisje, ze stond goed in haar schoenen en was gelukkig. De Sarah van nu is luidruchtig en onzeker. Ze laat niemand haar gevoelens zien en verstopt zichzelf onder een gemeen bitchy meisje. Ze is zo onzeker dat ze zichzelf is beginnen te snijden. Sarah kan nogal bot uit de hoek komen en zal wanneer ze je niet kent, nooit de moeite doen om je te leren kennen. Ze raakte drugsverslaafd door vrienden die ze kende van Dave. Dave zelf was weg maar ze ging nog om met hen, ze lieten haar zien hoe je drugs moest gebruiken, hoe je moest stelen en voordat ze het besefte was ze standaard dronken of high. Toen haar ouders achter haar verslaving kwamen zetten ze haar uit het huis, ze mocht pas terugkomen als ze helemaal clean was. Dat maakte het alleen maar erger voor Sarah, ze mocht logeren bij de beste vriend van Dave. Die haar op een dronken avond samen met de rest van zijn vrienden verkrachtten. Sarah besloot dat het tijd was om opnieuw te beginnen en ze vond de kliniek. Ze hoopt dat ze wanneer ze uit de kliniek komt een nieuwe kans bij haar ouders heeft.
    Uiterlijk met foto: Sarah was vroeger een knap, daar is geen woord over te twijfelen. Maar nu wordt ze bedekt met een aura van pijn. Heeft ze littekens over haar hele lijf en heeft ze permanente wallen onder haar ogen hangen. De schittering die haar ogen vroeger hadden lijkt nu helemaal verdwenen.
    Hoe lang verslaafd: Twee jaar.
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 10:53 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Kun je haar innerlijk nog ietsjes uitbreiden? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Kun je haar innerlijk nog ietsjes uitbreiden? (:


    Ja ik maak het later af maar ben ook bezig met een rol schrijven voor een andere RPG :P en moet ook nog een beetje leren :(


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."