• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Speeltopic 1
    Praattopic

    Personages;

    Cliënten; (max 8)
    - Ruedi Rutsaert - 19 - Avena -
    - Barney Ian Moss - Bourne -
    - Gereserveerd - MaIfoy - 30-6
    - Caleb Hunter Sullivan - 19 - Tigresse -
    - Taylor Smith - 19 - MoonEye
    - Christen Maria North - 20 - Hemwin -
    - Ombré Rose Carver - 18 - Descent -
    - Sarah Katharina Rosanna Westfield - 20 - Foreverx -

    - Lijst voor cliënten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang verslaafd;
    Extra's;


    Oprichter van de kliniek;
    John Michiels

    Psychologen/onderzoekers; (max 6)
    - Bogatyr Rasskazov - 34- Avena -
    - John Michiels - 60 - Debbaut -
    - William Harrison Chandler - 32 - Tigresse -
    - Gereserveerd - Mutatio - 30-6
    - Rose June Hamilton - 31 - Promisess
    - Gwen Sarah Timberland - 23 - GrandeGirl -

    - Lijst voor psychologen/onderzoekers;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang in dienst;
    Extra's;



    Algemene regels;
    - Houd jongens en meiden gelijk!
    - Leeftijden graag variëren. Het gaat hier om jongvolwassene, dus we maken de personages niet jonger dan 18 jaar
    - Maximaal 2 personages p.p. Bespeel ze we beiden en verwaarloos ze niet
    - Minimaal 200 woorden per post. Twee personages minimaal 450 woorden
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan, na deze drie dagen krijg je nog één bericht en anders vervalt je reservatie
    - Ik wil uiterlijk volgende week maandag het RPG openen
    - OOC tussen haakjes
    - Let op je ABN, spelfouten etc.
    - Wees beleefd tegen elkaar, ik heb geen zin in ruzies buiten het RPG om
    - Alleen ik open nieuwe topics tenzij anders aangegeven


    Regels voor de kliniek komen nog, net als foto's etc.

    De Drugaway Clinic;
    - Administratie
    - Zitruimte voor cliënten << Hier kunnen ze met elkaar praten, tv kijken, spelletjes spelen etc.
    2
    - Gangen << Alle gangen zien er vrijwel uit als deze
    - Eetzaal << Elke morgen, middag en avond is hier een lopend buffet
    - Slaapruimtes << Deze zijn voor iedere cliënt hetzelfde
    - Badkamers << Deze zijn te vinden aan/in elke slaapruimte
    - Onderzoekruimte << In de onderzoekruimtes worden de onderzoeken me drugs gedaan
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    - Buiten << Om het terrein zit een hek, dus de cliënten kunnen niet weg. Dit pad loopt om de hele kliniek heen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)
    Er komt vast wel uitval, je staat reserve. Als er een jongen uitvalt roep ik jou meteen (:
    Okay thank you ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque




    • Naam: William Harrison Chandler, maar hij stelt zichzelf altijd voor als Will. Er is ook niemand die hem aanspreekt met William, behalve zijn familie en dan voornamelijk zijn moeder.

    • Leeftijd: Tweeëndertig jaar, geboren op vijfentwintig december.

    • Innerlijk: Mensen beschrijven William graag als een ietwat vreemde man. De serene kalmte die altijd om hem heen lijkt te hangen, wordt gedeeltelijk overschaduwd door een duister aura.
    Will is inderdaad een geduldig persoon, maar hij is een tikkeltje kortaf en misschien wat koelbloedig. Hij maakt altijd snelle, kortbondige beslissingen en is nooit van zijn stuk te brengen, waardoor het lastig is om tot hem door te dringen. Hij denkt namelijk erg realistisch na en gaat uit van zijn eigen gevoel, hoewel hij dit vaker combineert met de theorieën die door zijn hoofd spoken.
    Will wordt tevens beschreven als intimiderend, aangezien hij altijd vastberaden is om zijn eigen zin door te drijven. Hij is een goede leugenaar en hij is tevens een geweldige luisteraar, waardoor mensen vaak hun vertrouwen in zijn onbetrouwbare handen leggen. Dit maakt hem tot een gevaarlijk iemand, aangezien hij geheimen vaak gebruikt om zijn eigen doelen mee te behalen.
    Dit alles betekent echter niet dat William geen positieve kanten heeft. Hij is namelijk erg loyaal aan degene die hem dierbaar is, en hij kan erg beschermend uit de hoek komen als diegene zijn hulp nodig heeft. Daarnaast is hij erg dapper en streeft hij naar zijn doelen, wat hem een ambitieus persoon maakt dat hard voor zijn dromen wilt werken. Het kost je misschien wat tijd om tot zijn gouden hartje door te dringen, en je moet erg goed je best doen om langs zijn duistere masker te kijken, maar Will is heus niet zo slecht als hij lijkt. Hij mag misschien de verkeerde doelen voor ogen hebben en een tikkeltje kortaf zijn, maar al met al is hij een lief en geduldig iemand. En misschien, héél misschien, zal hij je een glimp van emotie laten zien, mits je er je uiterste best voor doet.

    • Uiterlijk: [FC: Josh Henderson] Will heeft donkerblonde haren die in het donker naar lichtbruin neigen. Zijn haren zijn altijd netjes verzorgd en gekamd, en een zoetige geur die lijkt op meloen heeft zich in zijn lokken gevestigd. Zijn irissen zijn opvallend, aangezien zijn linkeroog blauw van kleur is en zijn rechteroog een bosgroene kleur bevat. Will lijdt namelijk aan Heterochromie, maar deze aandoening is geheel onschuldig. Het heeft er enkel voor gezorgd dat de pigmentkleuring in zijn irissen is misgegaan.
    Zijn wimpers zijn donkerbruin en niet bepaald opvallend, hoewel zijn donkerbruine, getekende wenkbrauwen een groot deel van zijn gezicht tekenen. Ze zijn lang en vol, maar ze zijn niet zo dik en borstelig. Vooral zijn scherpe jukbeenderen en afgewerkte kaaklijn sieren zijn ovaalvormige gezicht, en Will is van mening dat zijn kaaklijn zijn beste kenmerk is.
    Hij heeft een gemiddelde neusbrug en vrij grote neusvleugels, waardoor het puntje van zijn neus een tikkeltje wipt. Zijn lippen zijn van gemiddelde grootte en rozig van kleur.
    Will laat zijn gezichtsbeharing altijd staan, maar hij zorgt ervoor dat het altijd netjes en verzorgd uitziet. Meestal laat hij enkel zijn stoppels staan. Zijn huid is geheel egaal en blank van kleur, hoewel een aantal oneffenheden - moedervlekjes - zijn huid aanvullen en misschien een tikkeltje ontsieren.
    Zijn lichaamsbouw neigt naar de atletische kant, maar breed is hij echter niet. Zijn schouders steken af tegen zijn borst- en buikspieren, en zijn armspieren zijn ook maar van gemiddelde grootte. Will is ongeveer één meter tachtig lang, waardoor hij af en toe een beetje slungelig kan lijken, hoewel hij dat absoluut niet is.
    Qua kledingstijl draagt Will het liefste een wit, nonchalant shirt, gecombineerd met een skinny jeans en zijn favoriete gympen. De meeste cliënten zien hem vaak in een doktersjas rondlopen, aangezien dit zijn favoriete kledingstuk is. Soms draagt hij wel eens een blouse of een nette broek, maar Will geeft zijn voorkeur aan zijn alledaagse, luchtige kledij.

    • Hoe lang in dienst: Will werkt nu ongeveer twee jaar bij de kliniek. Hij heeft genoeg werkervaring opgebouwd en kan nu met heftige patiënten omgaan, maar hij vindt geen ander werk, waardoor hij genoodzaakt is geweest om zijn contract te verlengen.

    • Extra's: William is enigs kind. Hij heeft geen contact meer met zijn vader, aangezien hij nooit een sterke band met hem heeft gehad, vooral niet in zijn kindertijd.
    Hij is psychologisch arts, waardoor hij vaak met de patiënten zal praten, maar ze ook medicijnen of andere middelen mag toedienen.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 21:30 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hoi! Uhm ik denk eigenlijk dat ik me moet uitschrijven voor deze RPG, volgende week maandag ben ik namelijk in Turkije en ik weet niet of ik daar wifi heb. Ik vind het altijd lastig om in te springen. Ook doe ik mee aan meer RPG's en die wil ik ook niet verwaarlozen. Dus ehm, sorry ik achrijf me uit


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Descent schreef:


    Naam:
    Ombré Rose Carver
    Leeftijd:
    18, ze verjaart op de 7e van December
    Innerlijk:
    Ombré lijkt een lieve meid, maar laat je niet verleiden door haar mooie lach. Ze heeft namelijk heeft twee persoonlijkheden. Als ze niet onder de indruk is van drugs is ze een tamelijk verlegen, rustig meisje. Zonder waarschuwing kan dit echter omslaan. Waneer haar gedachten enigszins naar drugs afdwalen zal ze bijna krankzinnig lijken. Ombré zal enorm hunkeren naar de drug en het volgens haar nódig hebben. Ze is op zulke momenten opvliegend en kwaad op alles en iedereen. Ombré wordt onvoorspelbaar en kan om de meest kleine dingen uit zijn vel springen. Als de drug zich in haar lichaam bevind zal ze een drukke, sociale meid zijn, die hunkert naar seks. Op die momenten is ze een echte flirt.
    Ombré vrij muziekaal, ze bespeelt namelijk de piano en zingt. Verder is ze echt een chaoot, ze laat overal dingen slingeren en is alles kwijt. Door Ombré's zware verleden zal ze niet gauw iemand vertrouwen, maar als je door haar beschermende muur weet heen te breken zal je je in haar hart bevinden.
    Uiterlijk:
    Ombré heeft chocolade bruin haar en groene ogen. Op haar linker- en rechterarm zijn verschillende tatoeages te vinden, wat meestal uit een impulsieve actie voortkomt. Ombré's lichte huid verraad dat ze niet graag in de zon zit. Met haar 1,60 is ze erg klein voor haar leeftijd. Ze heeft een ovaal gezicht en scherpe jukbeenderen. Als Ombré lacht krijgt ze kuitjes in haar wangen.
    Hoe lang verslaafd:
    Ongeveer 3 jaar. Ombré heeft een zwaar verleden achter de rug. Ze is haar vader verloren op haar 13e maar omdat haar moeder zo alleen was en geld nodig had trouwde ze 2 jaar later met een andere man. Eerst leek hij heel erg aardig maar uiteindelijk mishandelde hij ze. Op haar 16e moest Ombré werken als prostituee van haar stiefvader. Omdat ze verschrikkelijk opstandig was, werd vaak haar lichaam verkocht terwijl ze onder invloed van drugs was (vaak GHB). Toen het lukte om te ontsnappen kon ze niet meer van de GHB verslaving af komen.
    Extra:


    Ombré zit nu in een afkickkliniek voor haar drugs- en seksverslaving.
    Ze is van half Italiaans en kan de taal voluit spreken.


    Heb hem nog iets meer uitgebreid (krul)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Jovantos -> Hemwin


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    JamesPotter schreef:
    Hoi! Uhm ik denk eigenlijk dat ik me moet uitschrijven voor deze RPG, volgende week maandag ben ik namelijk in Turkije en ik weet niet of ik daar wifi heb. Ik vind het altijd lastig om in te springen. Ook doe ik mee aan meer RPG's en die wil ik ook niet verwaarlozen. Dus ehm, sorry ik achrijf me uit

    Oké is goed (: veel plezier met andere RPG's en natuurlijk de vakantie!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ow ja tuurlijk. Kyle? *Puppyeyes* Zaterdag vertrek ik naar Turkije, ik zal nu onderzoeken of ik wifi heb. Maar dan zouden mijn posts laat kunnen komen, en met spelfouten. Hopelijk is dit geen probleem?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Ow ja tuurlijk. Kyle? *Puppyeyes* Zaterdag vertrek ik naar Turkije, ik zal nu onderzoeken of ik wifi heb. Maar dan zouden mijn posts laat kunnen komen, en met spelfouten. Hopelijk is dit geen probleem?

    Nee hoor, ik open sowieso het topic pas maandag (al denk ik dat je dan nog in Turkije zit) omdat ik die avond pas thuis ben van mijn vriend (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Faciliteiten
    Receptie met huurkluisjes, tv-ruimte, gezellige bar, gratis wifi en restaurant. Kleine tuin met zwembad en zonneterras met ligbedden.


    Ik heb er gratis wifi! Dus ik kan reageren!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Avena schreef:
    (...)
    Nee hoor, ik open sowieso het topic pas maandag (al denk ik dat je dan nog in Turkije zit) omdat ik die avond pas thuis ben van mijn vriend (:


    Voor iedereen: 5 juli tot 20 juli ben ik weg ^-^ en anders zorg ik dat ik s'avonds reageer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)


    Ik heb er gratis wifi! Dus ik kan reageren!

    Awesome (:

    Ik ga niet op vakantie dit jaar, nouja, alleen een aantal daagjes naar Duinhorst in Wassenaar, met mijn vriend :3 in un tentjuuuh!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Awhh cute!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Foreverx schreef:
    Naam: Sarah Katharina Rosanna Westfield.
    Leeftijd: 20 jaar.
    Innerlijk: Sarah is geboren in een rijk gezin, haar ouders werkten veel. Daardoor was ze vaak alleen. Toen ze 16 jaar was dacht ze dat ze alles had: populaire vrienden, rijke ouders, een geweldig vriendje en goede cijfers. Haar vriendje Dave bleek later fout te zijn en bracht haar op een pad vol leugens, bedrog, alchohol en drugs. Hij liet haar alleen en ze raakte depressief. Het meisje wat ze vroeger was lijkt helemaal verdwenen. Sarah was vroeger een lief en vrolijk meisje, ze stond goed in haar schoenen en was gelukkig. De Sarah van nu is luidruchtig en onzeker. Ze laat niemand haar gevoelens zien en verstopt zichzelf onder een gemeen bitchy meisje. Ze is zo onzeker dat ze zichzelf is beginnen te snijden. Sarah kan nogal bot uit de hoek komen en zal wanneer ze je niet kent, nooit de moeite doen om je te leren kennen. Ze raakte drugsverslaafd door vrienden die ze kende van Dave. Dave zelf was weg maar ze ging nog om met hen, ze lieten haar zien hoe je drugs moest gebruiken, hoe je moest stelen en voordat ze het besefte was ze standaard dronken of high. Toen haar ouders achter haar verslaving kwamen zetten ze haar uit het huis, ze mocht pas terugkomen als ze helemaal clean was. Dat maakte het alleen maar erger voor Sarah, ze mocht logeren bij de beste vriend van Dave. Die haar op een dronken avond samen met de rest van zijn vrienden verkrachtten. Sarah besloot dat het tijd was om opnieuw te beginnen en ze vond de kliniek. Ze hoopt dat ze wanneer ze uit de kliniek komt een nieuwe kans bij haar ouders heeft.
    Uiterlijk met foto: Sarah was vroeger een knap, daar is geen woord over te twijfelen. Maar nu wordt ze bedekt met een aura van pijn. Heeft ze littekens over haar hele lijf en heeft ze permanente wallen onder haar ogen hangen. De schittering die haar ogen vroeger hadden lijkt nu helemaal verdwenen.
    Hoe lang verslaafd: Twee jaar.
    Extra's:



    Ik heb haar innerlijk aangepast :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Naam: John Michiels

    Leeftijd: 60

    Innerlijk: John ziet er intimiderend n bazig uit, maar eigenlijk is hij dit niet. Je moet hem alleen niet boos maken. Hij is erg kalm en behulpzaam, hij heeft eigenlijk onneindig veel geduld. Hij kan trouwens ook goed manipuleren omdat hij zo zelfverzekerd is. Dit helpt hem bij wat hij doet in de kliniek. In zijn kindertijd was John gelukkig, maar erg op zichzelf, hij wou niet echt vrienden hebben. Hij had twee andere broers die nu allebei voor een bank werken. John heeft vroeger voor dokter gestudeerd. Zo kwam hij voor het eerst in aanraking met drugs. Hij heeft eigenlijk het grootste deel van zijn leven in het ziekenhuis gewerkt, maar daar is hij ontslagen omdat hij patiënten ''verboden medicijnen'' toedienden. Sindsdien werkt hij in het Drugaway waar hij de patiënten drugs toedient en nieuwe mee helpt te ontwikkelen. Niemand in zijn familie weet dit. Dit is een geheim dat hij liever voor zichzelf houdt.

    Uiterlijk met foto:


    John heeft grijs haar en een grijze snor. Hij heeft ook een bril. John heeft een normale lengte voor zijn leeftijd. Hij ziet er redelijk intimiderend en bazig uit maar eigenlijk is hij dat niet. (Zie innerlijk)

    Hoe lang in dienst: 8 jaar
    Extra's: John is getrouwd met Marianne.

    Is het zo voldoende?


    Queer zijn is gewoon alles

    Tot welke leeftijd zie je 'jongvolwassene' ?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque