• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Speeltopic 1
    Praattopic

    Personages;

    Cliënten; (max 8)
    - Ruedi Rutsaert - 19 - Avena -
    - Barney Ian Moss - Bourne -
    - Gereserveerd - MaIfoy - 30-6
    - Caleb Hunter Sullivan - 19 - Tigresse -
    - Taylor Smith - 19 - MoonEye
    - Christen Maria North - 20 - Hemwin -
    - Ombré Rose Carver - 18 - Descent -
    - Sarah Katharina Rosanna Westfield - 20 - Foreverx -

    - Lijst voor cliënten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang verslaafd;
    Extra's;


    Oprichter van de kliniek;
    John Michiels

    Psychologen/onderzoekers; (max 6)
    - Bogatyr Rasskazov - 34- Avena -
    - John Michiels - 60 - Debbaut -
    - William Harrison Chandler - 32 - Tigresse -
    - Gereserveerd - Mutatio - 30-6
    - Rose June Hamilton - 31 - Promisess
    - Gwen Sarah Timberland - 23 - GrandeGirl -

    - Lijst voor psychologen/onderzoekers;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang in dienst;
    Extra's;



    Algemene regels;
    - Houd jongens en meiden gelijk!
    - Leeftijden graag variëren. Het gaat hier om jongvolwassene, dus we maken de personages niet jonger dan 18 jaar
    - Maximaal 2 personages p.p. Bespeel ze we beiden en verwaarloos ze niet
    - Minimaal 200 woorden per post. Twee personages minimaal 450 woorden
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan, na deze drie dagen krijg je nog één bericht en anders vervalt je reservatie
    - Ik wil uiterlijk volgende week maandag het RPG openen
    - OOC tussen haakjes
    - Let op je ABN, spelfouten etc.
    - Wees beleefd tegen elkaar, ik heb geen zin in ruzies buiten het RPG om
    - Alleen ik open nieuwe topics tenzij anders aangegeven


    Regels voor de kliniek komen nog, net als foto's etc.

    De Drugaway Clinic;
    - Administratie
    - Zitruimte voor cliënten << Hier kunnen ze met elkaar praten, tv kijken, spelletjes spelen etc.
    2
    - Gangen << Alle gangen zien er vrijwel uit als deze
    - Eetzaal << Elke morgen, middag en avond is hier een lopend buffet
    - Slaapruimtes << Deze zijn voor iedere cliënt hetzelfde
    - Badkamers << Deze zijn te vinden aan/in elke slaapruimte
    - Onderzoekruimte << In de onderzoekruimtes worden de onderzoeken me drugs gedaan
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    - Buiten << Om het terrein zit een hek, dus de cliënten kunnen niet weg. Dit pad loopt om de hele kliniek heen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Mutatio, is goed (:

    Natuurlijk! Ik zet je erbij! Mannelijk neem ik aan :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    @ Mutatio, is goed (:

    Natuurlijk! Ik zet je erbij! Mannelijk neem ik aan :Y)


    Neih, onzijdig graag.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Neih, onzijdig graag.:Y)


    Hahah, dat zet je er maar bij :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh trouwens, de kliniek bestaat bijna 8 jaar (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Scarlett Joanna Meadows.
    Leeftijd:
    Op 16 december wordt Scarlett 23, wat maakt dat zij nu 22 is.
    Innerlijk:
    Misleiding. Ze vindt het heerlijk. Jongens op het verkeerde been zetten en hen uitdagen was vroeger haar vak en momenteel is dat nog steeds iets waar ze van kan genieten. Ze laat weinig van haarzelf zien en zal mensen enkel oppervlakkige informatie geven. Mensen komen zelden mentaal bij haar binnen en dat is iets dat ze graag zo wilt houden. Scarlett kan ervan genieten anderen te zijn lijden en dat is iets wat ervoor zorgt dat ze hier op de juiste plek zit. Ze wil mensen tonen wat het leven inhoud en op wie kan je dat beter testen dan kwetsbare mensen onder invloed van drugs? Althans, zo kijkt zij ertegen aan.
    Uiterlijk met foto:
    Zie foto's onderin.
    Met haar 1,77 meter is Scarlett vrij lang voor een meisje. Ze heeft een fragiel lichaam dat haar ook een zwakker uiterlijk geeft, iets waar ze graag gebruik van maakt en die mensen ook totaal op het verkeerde been kan zetten.
    Hoe lang in dienst:
    Scarlett is niet erg lang in dienst met haar drie maanden en één jaar, maar toch voelt ze zich er al op haar plek.
    Extra's:
    Op jonge leeftijd was Scarlett zelf ook een verslaafde.



    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 20:02 ]

    Kun je twee van de plaatjes spoilen en wat schrijffoutjes weghalen? ^^ Dan zet ik je erbij. Weet je echt niets meer bij het innerlijk op het moment? Een klein stukje van vier regeltjes?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Kun je twee van de plaatjes spoilen en wat schrijffoutjes weghalen? ^^ Dan zet ik je erbij. Weet je echt niets meer bij het innerlijk op het moment? Een klein stukje van vier regeltjes?


    Spoilen? Sorry, maar ik ben hier pas net en heb geen idee wat dat is. xD En ik snap niet zo goed waarom het innerlijk direct zo uitgebreid moet zijn?

    Mutatio schreef:
    (...)

    Spoilen? Sorry, maar ik ben hier pas net en heb geen idee wat dat is. xD En ik snap niet zo goed waarom het innerlijk direct zo uitgebreid moet zijn?

    Dan kunnen we een beetje zien hoe je personage in elkaar steekt. En spoilen doe je zo; [ spoiler] bericht [ /spoiler] En dan zonder spaties


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)
    Dan kunnen we een beetje zien hoe je personage in elkaar steekt. En spoilen doe je zo; [ spoiler] bericht [ /spoiler] En dan zonder spaties


    Dat weet ik, maar ik ben daar gewoon niet zo goed in en vind het altijd wel leuk om personages later beter te leren kennen. Maar oké, als je echt graag wilt dat het wat langer wordt zal ik het wel aanpassen. c:

    Zou ik een mannelijke cliënt mogen reserveren?
    Edit: Ik wil ook nog wel een psycholoog erbij nemen als tweede rol, mocht je hier behoefte aan hebben. c:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 20:05 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mutatio schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar ik ben daar gewoon niet zo goed in en vind het altijd wel leuk om personages later beter te leren kennen. Maar oké, als je echt graag wilt dat het wat langer wordt zal ik het wel aanpassen. c:


    Ik vind dit eigenlijk ook wel, mijn rollen zijn ook nooit zo uitgebreidt. Maar als jij liever iets uitgebreid wilt, hou're the boss!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Tigresse schreef:
    Zou ik een mannelijke cliënt mogen reserveren?
    Edit: Ik wil ook nog wel een psycholoog erbij nemen als tweede rol, mocht je hier behoefte aan hebben. c:

    Als je twee rollen redt zou ik er heel blij mee zijn als je een psycholoog erbij neemt (: Wil je dan een mannelijke of een vrouwelijke?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)
    Als je twee rollen redt zou ik er heel blij mee zijn als je een psycholoog erbij neemt (: Wil je dan een mannelijke of een vrouwelijke?


    Mannelijk, als dat kan. Ik speel liever geen vrouw. ;x


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Vrouwelijke psycholoog, alsjeblieft! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jullie gaan er bij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.