• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Speeltopic 1
    Praattopic

    Personages;

    Cliënten; (max 8)
    - Ruedi Rutsaert - 19 - Avena -
    - Barney Ian Moss - Bourne -
    - Gereserveerd - MaIfoy - 30-6
    - Caleb Hunter Sullivan - 19 - Tigresse -
    - Taylor Smith - 19 - MoonEye
    - Christen Maria North - 20 - Hemwin -
    - Ombré Rose Carver - 18 - Descent -
    - Sarah Katharina Rosanna Westfield - 20 - Foreverx -

    - Lijst voor cliënten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang verslaafd;
    Extra's;


    Oprichter van de kliniek;
    John Michiels

    Psychologen/onderzoekers; (max 6)
    - Bogatyr Rasskazov - 34- Avena -
    - John Michiels - 60 - Debbaut -
    - William Harrison Chandler - 32 - Tigresse -
    - Gereserveerd - Mutatio - 30-6
    - Rose June Hamilton - 31 - Promisess
    - Gwen Sarah Timberland - 23 - GrandeGirl -

    - Lijst voor psychologen/onderzoekers;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang in dienst;
    Extra's;



    Algemene regels;
    - Houd jongens en meiden gelijk!
    - Leeftijden graag variëren. Het gaat hier om jongvolwassene, dus we maken de personages niet jonger dan 18 jaar
    - Maximaal 2 personages p.p. Bespeel ze we beiden en verwaarloos ze niet
    - Minimaal 200 woorden per post. Twee personages minimaal 450 woorden
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan, na deze drie dagen krijg je nog één bericht en anders vervalt je reservatie
    - Ik wil uiterlijk volgende week maandag het RPG openen
    - OOC tussen haakjes
    - Let op je ABN, spelfouten etc.
    - Wees beleefd tegen elkaar, ik heb geen zin in ruzies buiten het RPG om
    - Alleen ik open nieuwe topics tenzij anders aangegeven


    Regels voor de kliniek komen nog, net als foto's etc.

    De Drugaway Clinic;
    - Administratie
    - Zitruimte voor cliënten << Hier kunnen ze met elkaar praten, tv kijken, spelletjes spelen etc.
    2
    - Gangen << Alle gangen zien er vrijwel uit als deze
    - Eetzaal << Elke morgen, middag en avond is hier een lopend buffet
    - Slaapruimtes << Deze zijn voor iedere cliënt hetzelfde
    - Badkamers << Deze zijn te vinden aan/in elke slaapruimte
    - Onderzoekruimte << In de onderzoekruimtes worden de onderzoeken me drugs gedaan
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    - Buiten << Om het terrein zit een hek, dus de cliënten kunnen niet weg. Dit pad loopt om de hele kliniek heen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: John Michiels

    Leeftijd: 60

    Innerlijk: John ziet er intimiderend n bazig uit, maar eigenlijk is hij dit niet. Je moet hem alleen niet boos maken. Hij is erg kalm en behulpzaam hij heeft eigenlijk onneindig veel geduld. Hij kan trouwens ook goed manipuleren omdat hij zo zelfverzekerd is. Dit helpt hem bij wat hij doet in de kliniek.

    Uiterlijk met foto:


    John heeft grijs haar en een grijze snor. Hij heeft ook een bril. John heeft een normale lengte voor zijn leeftijd. Hij ziet er redelijk intimiderend en bazig uit maar eigenlijk is hij dat niet. (Zie innerlijk)

    Hoe lang in dienst: 8 jaar
    Extra's: John is getrouwd met Marianne.

    (Wordt nog verder uitgebreidt.)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 20:20 ]


    Queer zijn is gewoon alles


    • Naam: Caleb Hunter Sullivan. Hij heeft geen bijnaam, maar mensen korten zijn naam vaker af als 'Cal'.

    • Leeftijd: Negentien jaar, geboren op dertien juli.

    • Innerlijk: Caleb wordt beschreven als een opstandige jongeman die zich onverschillig opstelt tegenover de wereld. Op het eerste gezicht lijkt hij zoals ieder ander populair persoon; arrogant, onverschillig en bovenal brutaal. Zijn houding laat vele mensen denken dat hij een rottende persoonlijkheid heeft, maar je zult erachter komen dat Caleb helemaal niet zo onverschillig is als hij lijkt. Hij heeft misschien een grote mond en is recht voor zijn raap, maar hij kan wel om zijn medemens geven. Achter zijn ergelijke houding schuilt namelijk een gevoelig persoon met een klein, gouden hartje. De eeuwige druk die zijn vrienden op hem hebben uitgeoefend heeft ervoor gezorgd dat hij zijn gevoelens altijd opkropt, waardoor hij op cruciale momenten vaak als onstabiel valt te beschouwen. Caleb kan uit het niets verschrikkelijk kwaad worden, en hij vindt het erg moeilijk om zichzelf te leren beheersen. Hij praat niet graag over zijn verleden of zijn problemen, maar als het erop aankomt is hij wel een goede luisteraar. Het kost je misschien veel pijn en moeite, maar als je -je best doet en Caleb's vertrouwen weet te winnen, kun je er zeker van zijn dat je een goede vriend aan de haak hebt geslagen. Hij mag misschien een tikkeltje labiel zijn, maar hij is wel een eerlijk en zorgzaam persoon. Zijn dominante, stoere houding zal hij in het bijzijn van zijn dierbaren altijd laten varen, en hij zal altijd zijn uiterste best doen om je tevreden te stellen. Hij kan heel lief en zachtaardig zijn, en mensen zijn vaak positief verrast als ze erachter komen hoe hartelijk hij eigenlijk is.
    Caleb lijkt heel extravagant te zijn. Hij heeft graag een grote mond en hij vindt het niet eng om zijn mening uitdrukkelijk te vermelden, maar stiekem is hij eigenlijk vrij introvert. Dit zul je snel ontdekken als je logisch nadenkt: Caleb praat nooit over zichzelf, hij spreekt enkel over anderen.
    Al met al is Caleb een gevoelige jongeman die zichzelf verbergt achter zijn rebelse, nonchalante masker. Hij durft zijn stalen schild nog steeds niet te laten zakken voor de buitenwereld, en hij is een tikkeltje bang voor de vooroordelen die iedereen over hem zal vellen. Caleb is een beschermend type, mede omdat hij bang is dat één van zijn dierbaren ooit hetzelfde pad als hem zal bewandelen, en dat is iets dat hij niemand gunt. Hij weet dat hij een emotioneel wrak is, en hij zou niemand hetzelfde willen zien doormaken.

    • Uiterlijk: [FC: Colton Haynes] Caleb heeft hele donkerblonde haren die eerder naar bruin neigen. Zijn haren draagt hij meestal in een warrige, nonchalante kuif. Mensen zeggen dat zijn haar naar vanille ruikt, en dat het zo zacht als zijde is. Zijn ogen zijn gifgroen van kleur, maar door de grootte van zijn pupillen neigen ze vaak naar een donkerdere kleur, zoals bosgroen. Zijn wimpers zijn gitzwart van kleur, maar ze zijn niet langer dan gemiddeld. Caleb's wenkbrauwen zijn daarentegen vrij dik, maar ze hebben wel een mooie vorm. Ze zijn lang, borstelig en donker van kleur, en ze tekenen een groot deel van zijn gezicht. Verder heeft hij een scherpe kaaklijn en ietwat hoge jukbeenderen.
    Caleb heeft een ietwat brede neusbrug, en zijn neusvleugels sluiten daar bij aan. Zijn rozige lippen zijn echter smal, maar weliswaar vol van kleur. Zijn huid is bedekt met verschillende sproeten en is blank van kleur.
    Caleb heeft een atletische bouw. Hij is ongeveer één meter tweeëntachtig lang en is in het bezit van een nette spiermassa, hoewel deze een stuk minder is geworden sinds hij verslaafd is geraakt. Hij doet echter wél zijn best om zijn conditie op peil te houden. Hij heeft brede schouders en stevige arm- en buikspieren, maar zijn overige spieren zijn een stuk afgezwakt.
    Zijn kledingstijl wordt beschreven als nonchalant. Hij draagt graag gebleekte of gescheurde broeken, die hij het liefste combineert met een nonchalant, effen shirt en zijn favoriete sneakers. Zijn favoriete kleding is echter zijn smoking, maar dit zal hij aan niemand vertellen. Caleb staat graag bekend als de nonchalante, knappe jongeman en een prachtige smoking past niet in dat onverschillige plaatje.
    Het meest opvallende kenmerk aan zijn uiterlijk zijn -zijn handen, die hij opvallend genoeg nooit stil weet te houden. Caleb's handen trillen vrijwel altijd, waardoor het lastig is om secure werkjes uit te voeren.

    • Hoe lang verslaafd: Caleb is verslaafd geraakt aan drugs sinds zijn zestiende levensjaar. Hij begon met het gebruik van GHB, maar al snel stapte hij over op LSD. Hoewel Caleb verschrikkelijke doodsangsten uitstaat als de bijwerkingen van LSD optreden, vindt hij de adrenalineboost die hij ervan krijgt geweldig. Hij is nu volledig gestopt met het gebruiken van GHB. Soms gebruikt Caleb speed, maar dit komt niet heel vaak voor, tenzij mensen het hem aanbieden.

    • Extra's: Caleb heeft last van plotselinge woedeaanvallen, waardoor hij soms vanuit het niets uit zijn vel kan springen. Hierdoor kan hij erg agressief uit de hoek komen en denkt hij niet meer logisch na, waardoor er soms onschuldigen getroffen worden door zijn uitval. Achteraf heeft hij er vaak spijt van, maar dan is het meestal al te laat om er nog iets aan te kunnen veranderen.
    Hij heeft tevens last van verschillende nachtmerries, die zijn voortgevloeid uit zijn verslaving voor LSD. Caleb beleeft zijn hallucinaties telkens opnieuw in zijn dromen, waardoor er soms een akelig beeld in zijn gedachte wilt ontstaan. Hij vindt het lastig om hiermee om te gaan, waardoor hij midden in de nacht vaak wakker ligt en zichzelf niet meer in slaap weet te sussen.
    Caleb heeft een jonger zusje, Rosaline. Hij is erg hecht met haar, en zij is ook de enige waarover hij wilt praten als het onderwerp over hemzelf gaat.
    Stiekem is hij biseksueel, maar om de schijn hoog te houden, heeft hij alleen nog maar relaties met meisjes in het openbaar gehad.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 23:49 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Avena schreef:
    (...)

    Nee, want ik had wat op jouw rol gezegd. Als je even terug gaat lezen weet je waarom.


    Oh ja, ik heb nu ff geen tijd om het te veranderen, kan je me dan reseveren?


    "Katy Perry told me i look like the little mermaid" - Ariana Grande

    Vraagje: is iedereen nieuw? Of zitten er al cliënten?


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Descent schreef:
    Vraagje: is iedereen nieuw? Of zitten er al cliënten?


    Iedereen is nieuw, behalve de onderzoekers ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal je erin zetten GrandeGirl


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)

    Iedereen is nieuw, behalve de onderzoekers ^^


    Oh oke :Y)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Ik heb haar uitgebreid, hoop dat het goed is


    "Katy Perry told me i look like the little mermaid" - Ariana Grande

    Caleb is af. Ik moet nog even nadenken over mijn mannelijke psycholoog/psychopaat.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I like Caleb, ik zet hem er in!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GrandeGirl ik vind haar nog altijd heel magertjes. Zou je ook het uiterlijk een beetje willen beschrijven?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    GrandeGirl ik vind haar nog altijd heel magertjes. Zou je ook het uiterlijk een beetje willen beschrijven?

    hoop dat ze nu goed is...


    "Katy Perry told me i look like the little mermaid" - Ariana Grande

    Waarom zijn sommige onderzoekers nog maar iets in de twintig? Als je zoiets wilt doen, ben je tot die leeftijd minstens bezig met studeren.
    OT: Morgen maak ik Christen af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ja, ik had er eigenlijk een minimum op moeten zetten, ahahah. Nu zijn de onderzoekers vrijwel even oud als de cliënten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is gewoon niet leuk om een oud wijf te spelen, hahahah


    "Katy Perry told me i look like the little mermaid" - Ariana Grande