• Verloren gaat over een groep jongvolwassene dat zichzelf is kwijtgeraakt doordat ze in aanraking zijn gekomen met drugs. Ze zijn verslaafd en komen er maar moeilijk vanaf. De een is zwaarder verslaafd dan de ander.
    Hun omgeving wordt er gek van en schrijft hen stuk voor stuk in voor een afkickkliniek. De Drugaway kliniek in Engeland. Ze hebben hier speciale methodes om de personen te helpen.
    Maar wat de folder zegt blijkt binnen in de kliniek helemaal niet zo te zijn; Ze proberen hier in deze kliniek alleen maar drugs uit op de verslaafde om te zien wat het effect ervan is. Deze drugs zijn nog nooit gebruikt op mensen en de 'psychologen' vinden de cliënten een perfect doelwit.


    Speeltopic 1
    Praattopic

    Personages;

    Cliënten; (max 8)
    - Ruedi Rutsaert - 19 - Avena -
    - Barney Ian Moss - Bourne -
    - Gereserveerd - MaIfoy - 30-6
    - Caleb Hunter Sullivan - 19 - Tigresse -
    - Taylor Smith - 19 - MoonEye
    - Christen Maria North - 20 - Hemwin -
    - Ombré Rose Carver - 18 - Descent -
    - Sarah Katharina Rosanna Westfield - 20 - Foreverx -

    - Lijst voor cliënten;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang verslaafd;
    Extra's;


    Oprichter van de kliniek;
    John Michiels

    Psychologen/onderzoekers; (max 6)
    - Bogatyr Rasskazov - 34- Avena -
    - John Michiels - 60 - Debbaut -
    - William Harrison Chandler - 32 - Tigresse -
    - Gereserveerd - Mutatio - 30-6
    - Rose June Hamilton - 31 - Promisess
    - Gwen Sarah Timberland - 23 - GrandeGirl -

    - Lijst voor psychologen/onderzoekers;

    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk met foto;
    Hoe lang in dienst;
    Extra's;



    Algemene regels;
    - Houd jongens en meiden gelijk!
    - Leeftijden graag variëren. Het gaat hier om jongvolwassene, dus we maken de personages niet jonger dan 18 jaar
    - Maximaal 2 personages p.p. Bespeel ze we beiden en verwaarloos ze niet
    - Minimaal 200 woorden per post. Twee personages minimaal 450 woorden
    - Bestuur alleen je eigen personage!
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan, na deze drie dagen krijg je nog één bericht en anders vervalt je reservatie
    - Ik wil uiterlijk volgende week maandag het RPG openen
    - OOC tussen haakjes
    - Let op je ABN, spelfouten etc.
    - Wees beleefd tegen elkaar, ik heb geen zin in ruzies buiten het RPG om
    - Alleen ik open nieuwe topics tenzij anders aangegeven


    Regels voor de kliniek komen nog, net als foto's etc.

    De Drugaway Clinic;
    - Administratie
    - Zitruimte voor cliënten << Hier kunnen ze met elkaar praten, tv kijken, spelletjes spelen etc.
    2
    - Gangen << Alle gangen zien er vrijwel uit als deze
    - Eetzaal << Elke morgen, middag en avond is hier een lopend buffet
    - Slaapruimtes << Deze zijn voor iedere cliënt hetzelfde
    - Badkamers << Deze zijn te vinden aan/in elke slaapruimte
    - Onderzoekruimte << In de onderzoekruimtes worden de onderzoeken me drugs gedaan
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    Onderzoekruimte
    - Buiten << Om het terrein zit een hek, dus de cliënten kunnen niet weg. Dit pad loopt om de hele kliniek heen

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan niet wachten op het speeltopic (baby)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Bij nader inzien schrijf ik me toch uit, ik heb echt geen inspiratie hiervoor.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Er is een plek vrij gekomen bij de vrouwelijke psychologen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb William's innerlijk helemaal herschreven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Okee, is goed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Your mind is the lock, may someone else be the key and unravel its secrets...

    • • •

    Naam;
    Barney Ian Moss


    Leeftijd;
    24, 23 maart
    Innerlijk;
    Barney kent twee stadia van innerlijk, afhankelijk van de hoeveelheid drugs er door zijn aderen stroomt. Enerzijds heb je zijn lieve persoonlijkheid. Deze geeft je een zorgzame en rustige jongen die niets liever doet dan anderen helpen. Hij is daarin ook een beetje een streber en hij wil wel veel, maar kan zichzelf er niet van weerhouden om het te doen. Hij wil afkicken en hij zal weg willen uit de kliniek als hij erachter komt dat ze vuile praktijkjes uitvoeren.Hij blijft echter wel een durver in deze toestand en houdt er van om zich te meten met anderen. Hij zit ook vol weetjes over van alles en nog wat,en komt intelligent over. Hij is vriendelijk en beleefd,

    over een echte gentleman kan je hier zeker spreken. Hij behandeld iedereen met respect, maar geeft vrouwen toch een streepje voor en voelt zich makkelijk schuldig. Maar je zal hem weinig in deze toestand vinden, want dit is als zijn drugs uitgewerkt zijn. En hij is wel vrij vaak high. Als hij onder invloed is wordt de lieve jongen, de agressieve, brutale en arrogante kerel. Het lijkt alsof hij een gespleten persoonlijkheid heeft, maar dat is gewoon een bijwerking die de drugs op hem hebben. Hij durft ook werkelijk alles als er drugs door zijn aderen stroomt en geen uitdaging is hem te wild. Zijn grote mond en hoog zelfvertrouwen brengen hem dan ook wel eens in de nesten. Zijn voordeel hier zijn rijke ouders, je zou kunnen zeggen dat hij naast zijn drugsprobleem ook nog eens last heeft van 'affluenza'. Hij blijft het dan ook opnieuw doen omdat hij uit de problemen blijft door het geld. Onder invloed is hij ook een chronische leugenaar (Pseudologia phantastica), hij kan de werkelijkheid na een tijdje niet meer van de leugen onderscheiden en denkt dus dat zijn leugentje waar is.
    Uiterlijk met foto;Barney heeft bruin haar dat vaak in een kuif gebracht is met gel, de nonchalance van zijn haar ligt vaak aan zijn mentale toestand op het moment. Zijn ogen zijn groen, maar meer naar het midden toe gaat zijn oogkleur toch meer naar bruin. Zijn één meter en 88 centimeter maakt hem tot een relatief grote jongeman en het geeft zijn vriendelijke gelaatstrekken toch een licht intimiderend effect.

    Zijn slungelige kenmerken is hij al een heel aantal jaren kwijt en hij ziet er uit als een volgroeide man. Hij is echter wel slank en zijn postuur doet hem er daarom ook soepel uitzien en geeft hem een lenige uitstraling. Hij heeft een lichte spierontwikkeling, maar je ziet dat niet echt. Zijn gezichtsuitdrukking hangt ook weer af van zijn mentale toestand: een vriendelijke glimlach voor zo goed als clean en een sarcastische trek om zijn mond onder invloed. Zijn wenkbrauwen zijn ietwat borstelig, maar wel mooi gevormd.Zijn linker wenkbrauw is echter iets breder dan de rechter. Zijn neusbrug heeft een gemiddelde grootte en zijn neusvleugels zijn iets smaller. Zijn lippen zijn eerder naar de smalle kant en niet donker, noch licht van kleur. Zijn wimpers zijn donker, vol en omlijsten dan ook duidelijk zijn ogen. Meestal scheert hij zich ook, maar een enkele keer laat hij een baardje en/of een snor staan. Zijn kledingstijl zou je kunnen omschrijven als stijlvol maar simpel. Zijn gebit is ook over het algemeen mooi recht en wit. Zijn schouders zijn afgerond, maar door sommige shirts zien ze er hoekiger uit dan ze echt zijn.


    [FC: Grant Gustin]
    Hoe lang verslaafd; Vijf jaar. Barney zit al sinds zijn 19 jaar aan de drugs. Hij is begonnen met speed, tot hij cocaïne ontdekte. Geld had hij zat, dus het was voor hem geen enkel probleem om er aan te geraken.
    Extra's;Barney is gay, hij mag het misschien wel niet tonen, hij is zeker gay. Hij heeft gewoon geen gaytrekjes en kleedt er zich ook niet naar.

    Barney is klaaaaar :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Barney is goed!


    Uhm, Malfoy, had jij je rollen al af?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Barney is goed!


    Uhm, Malfoy, had jij je rollen al af?


    Damn, helemaal vergeten D:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Speeltopic 1


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik misschien ook nog een psycholoog reserveren?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Van mij mag je, maar je hebt dan op het moment geen cliënt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Van mij mag je, maar je hebt dan op het moment geen cliënt


    Dat is dan wel een beetje onhandig denk ik. Misschien later :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik wil een vrouwelijke client


    A horse of course

    Maak dan maar aan beiden (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Maak dan maar aan beiden (:


    Yeah


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."