• Even voor de duidelijkheid: ik heb mijn naam veranderd ;')
    WE BEGINNEN OP HET PUNT WAAR GABRIEL "GABE" OLSON AAN KOMT.
    Het gaat over een kostschool( boarding school in het engels) waarop speciale kinderen zitten.
    Ze hebben allemaal iets. Niet in de vorm van een handicap maar meer een gave of speciale kracht.
    Zoals: van persoon wisselen( dan een muis dan een konijn en dan weer een mens bijv.), telepatie en andere dingen.
    De kinderen zijn in de leeftijdsgroep van 9 jaar tot 17 jaar.

    Bij elkaar op kamer:
    Gabe en Luke,Ashton en Angelo, Indy en Lisa, Demi en Nicoletta, Clary en Cleo, Davina en Melody.

    Vriendje en vriendinnetje: Demi en Ashton
    Vrienden:

    meisjes
    Indy Vandenberg. 14. Klasse 2. Zeemeermin- Creaboek
    Demi Devonne Lucy Jansen. 16 . Klasse 3. Vuurkinese/pyrokineses- Jovantos
    Lisa Golden. 9 klasse 1. Bliksemstralen afvuren- Creaboek
    Nicoletta Erelah Romano. 16 klasse 3 fallen angel - Campeon
    Clarissa "Clary" Davidson 16 klasse 3 illusies - MarkOfCain
    Cleone "cleo" Sam McCain 16 klasse 3 kan geesten zien - Schuld
    Davina Lauren Wallhouse 16 klasse 3 telekinese,vliegen,elementen sturen- Daughters
    Melody Sharp 16 klasse 3 dier - xxjiggerxx


    jongens
    Gabriel "Gabe" Olson. 17. Klasse 3. Reaper. Hij is nieuw- MarkOfCain
    Luke Benedict Golden. 17 klasse 3 kan in de toekomst en in het verleden kijken.- Creaboek
    Ashton Calum Clifford. Ook wel Ash.18.klasse 3 halfgod. Vriendje Demi - Jovantos
    Angelo Roberto Mirror 16 klasse 3 kan kat worden- Squirrelpaw
    -



    Iedereen mag maximaal drie personages besturen zeg maar.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling( 1 is 9 tot 11 jaar. 2 is 12 tot 14 jaar en 3 is 15 tot 17 jaar):
    Kracht/gave:
    Geslacht:
    Ik wil hem/haar ook spelen:
    Uiterlijk(liefst een foto of een link naar die foto):
    Extra(?):

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 15:13 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    [bij bae? c:]


    Spinning around, I'm weightless.

    [Ik ben terug! En zie dat we nog niet echt verder zitten, anders @fiance moeten we misschien aan de volgende dag beginnen?]

    [is goed markofcain]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    hoe begint de volgende dag dan?


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    [Gewoon in de ochtend, denk ik?]


    May StarClan light your path.

    MarkOfCain is nu ProudOfUs


    Davina Lauren Wallhouse - Superhuman Telekinetic

    Zuchtend werd Davina wakker en draaide zich nog een keer om in haar bed. Gisteren was een rare dag geweest met Gabriel. Hij had haar ook erg in de war gemaakt. En daarbij was het een lange tijd geleden dat ze de dag met iemand door bracht. En ergens had ze het leuk gevonden. Maar om nu meteen met hem te gaan zoenen was verkeerd geweest hoe goed het ook voelde. Na die kus waren ze beide al snel hun eigen pad op gegaan dus waarschijnlijk had Gabriel spijt van alles en dat snapte ze. Davina besloot hem daarom ook maar met rust te laten. Ze keek op de klok en zag dat er tijd was voor het ontbijt. Dus wist ze zich uit bed te krijgen en pakte wat kleren waarna ze zich snel douchte en zich terug aan kleden. Na een beetje make-up op te hebben gedaan maakte ze haar haren vast. Pakte een boek en haar mp-3 speler en verliet haar kamer om naar de eetzaal te gaan. Met een beweging van haar vingers draaide ze de deur van binnen uit op slot en deed haar oordoppen in terwijl ze naar beneden liep. Eigenlijk had ze weinig zin in school op dit moment en misschien kon ze een paar lessen overslaan. Of beter gezegd de hele dag. Ze zou zich gewoon buiten de school terrein bezig houden en terug komen zodra de laatste les begon en zich daar bij voegen. Als ze geluk had zou niemand het ook maar door hebben dat ze dingen gemist had. Davina deed haar mp-3 speler aan en drukte meteen op play. Er stond alleen maar haar lieveling nummers op dus ze hoefde nooit maar iets op te zoeken. Davina stopte haar mp-3 speler in haar bh en liep met het boek in haar handen de eetzaal in terwijl ze met haar blik de deuren opende. Ze liep langs het eten heen en gebruikte haar gaven om alles te pakken wat ze hebben wou. Niemand was op dit moment nog in de eetzaal dus ook niemand zou dit kunnen zien. Eenmaal haar eten op haar dienblad liep ze naar haar tafel en nam daar plaats aan. Ze zette het dienblad op tafel. Opende het boek en begon tijdens het eten te lezen.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Angelo Roberto Mirror
    Langzaam werd Angelo wakker van een piepende wekker. Boos sloeg hij hem uit en draaide zich nog eens om terwijl hij aan gisteren dacht. Hij had het leuk gehad met Melody, helaas was de dag al snel om. Hij hoopte dat hij haar vandaag tegen zou komen.
    Na drie minuten stond hij toch op en kleedde zich om. Angelo koos een zwart t-shirt aan met het logo van z'n favoriete band, daarover hetzelfde vest dat hij gisteren aan had, een spijkerbroek en zijn zwarte sneakers. Tot slot hing hij zijn oordopjes over zijn schouders, nadat hij ze uit de knoop had gehaald, en maakte ze vast aan zijn mobieltje die hij in zijn broekzak hield. Daarna liep hij naar beneden naar de eetzaal. Stiekem hoopte hij Melody daar weer tegen te komen, hij had namenlijk geen zin in lessen en ging veel liever weer naar het bos. Helaas zag hij alleen Davina in de eetzaal die een boek aan het lezen was en tegerlijker tijd aan het lezen was. Dus pakte Angelo ook het eten wat hij wou en zette het dienblad op tafel. Aangezien de eetzaal op Davina en Angelo leeg was, was er niemand om mee te praten. Hij had geen zin om Davina te storen terwijl ze een boek aan het lezen was dus pakte hij zijn oordopjes en zette een van z'n lievelingsnummers van Three Days Grace aan terwijl hij af en toe wat van zijn bord at.


    May StarClan light your path.

    [Ik vertrek vannacht weer op reis zo ik post pas na mijn reis]

    Gabriel Olson • Reaper



    Gabriel werd gillend wakker en haalde beverig adem. “O God, niet weer”, zuchtte hij. Hij liep –nog na trillend – naar de badkamer en deed de deur open zonder binnen te kijken. Gelukkig was er niemand. Hij spetterde water in zijn gezicht en zuchtte diep. Hij had de droom al vaak gehad. Hij droomde over zijn moeder, hoe ze gestraft werd. Hij wist nooit hoe het gedaan was, maar zijn droom gaf hem duizend en één verschrikkelijke voorbeelden. Hij haalde adem en liep terug naar zijn kamer. Hopelijk had hij Luke niet wakker gemaakt. Hij had geluk, hij sliep nog. Hij pakte zijn kleding en ging terug naar de badkamer en nam een koude douche om de herinnering weg te spoelen. Hij kleedde zich daarna snel om en liep naar beneden. Hij kwam de keuken even later binnen en zag Davina zitten. De herinneringen spoelde plotseling terug. De kus. Wat had hij gedaan? Met de schuld van zijn moeder en haar verboden relatie in zijn achterhoofd dacht hij nog een tweede keer na. Kon hij zelf een relatie aangaan? Na dit jaar alleszins niet meer. Hij zuchtte en nam het boord, pakte een paar boterhammen en begon er Nutella op te smeren. Daarna zette hij zich recht over Angelo. Hij kon Davina even nog niet onder ogen komen en daarbij was ze aan het lezen, dus liet hij haar liever met rust.

    Clarissa Davidson • Illusies



    Clary werd wakker door haar wekker. Joepie ,een schooldag! Ze zuchtte en stond snel op en liep naar haar kledingkast en nam er een kleedje uit en ondergoed en liep snel naar de badkamer. Het was nog tamelijk vroeg dus ze kon haar tijd nemen in de badkamer en nu was het water tenminste nog lekker warm. Ze kleedde zich lekker traag om en deed wat basic make-up op. Dan liep ze op blote voeten terug naar haar kamer en deed ze haar ballerina’s aan en haar beanie. Ze liep naar de keuken en negeerde de rest en nam een appel en liep dan naar buiten en zette zich op één van de bankjes en genoot van de ochtendzon. Ze sloot haar ogen even en dacht terug aan gisteren. Aan Bae. Ze glimlachte en pakte haar iPod dan en zette Thousand Foot Krutch aan en genoot van de muziek.

    Indy vandenberg

    Mijn ogen gingen open. Owh ja, het was dinsdag. Ik geeuwde en keek naar Lisa die nog diep aan het slapen was.
    Ik swingde mijn benen over de bedrand en stond op. Wankelend liep ik naar de badkamer om mijn tanden te poetsen.
    Ik keek in de spiegel. Een lelijk meisje met stug, vettig haar, diepe wallen, en een paar opengekrabde puistjes.
    Nu snapte ik waarom ik geen vriendinnen had... Ik vond dat ik klaar was en spoelde mijn mond.
    Toen ik terug in mijn kamer was zat Lisa recht op. Plots schoot er een bliksemstraal door de kamer en lichtten haar ogen op.
    Iets was hier niet goed. "Euh... Lisa. Ik ben het!" Meteen kalmeerde ze. Volgensmij vond ze niks aan de andere meiden en dacht ze dat ik iemand anders was.
    Zuchtend liep ik naar de kast om te kijken wat ik nu weer aan moest.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Luke Golden

    Ik werd wakker en keek op de klok. Kreunend stond ik op om iets aan te doen. Zucht...
    Er gebeurde ook nooit iets interessants hier...
    [ik ga straks verder want we gaan pizza halen :') ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Melody sharp
    Ik hoor mijn wekker af gaan en kreun even. Weer een lange dag. Als ik weer aan gister denk moet ik automatisch lachen. Het was een erg leuke dag met angelo. Ik was even vergeten dat ik mijn wekker nog niet had uitgeslagen. Dus ik zet hem uit en hijs mezelf dan uit mijn bed. Ik hoopte dat ik angelo vandaag weer zou zien. Ik voelde stiekem wel wat meer voor hem, maar dat zou ik nooit toegeven, bang om onze vriendschap te verbreken. Dus stopte ik het gevoel gauw weg. Ik hees mezelf even snel in een kort spijker broekje en een leuk shirt met hartjes. Ik doe snel mijn haar en doe een beetje mascara op. Meer doe ik niet op. Ik hoopte dat ik Angelo weer zou zien. Ik ga gauw naar de eetkamer en zie daar de jongen eten. De jongen die ik graag wilde zien, Oftewel Angelo. Ik loop naar hem toe “hoi” zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.

    Angelo Roberto Mirror
    Al snel komen er meer mensen binnen. Indy, Luke, Clary, en de nieuwe jongen Gabriel kwamen allemaal naar beneden. Stiekem wachtte Angelo op Melody. Gelukkig kwam zij ook al snel binnen. Hij zette zijn muziek uit.
    ''Hoi,'' zei ze en glimlacht.
    ''Hoi Melody,'' antwoordde hij en glimlachte ook. Als hij weer een leuke dag had met Melody zou het misschien niet zo slecht zijn. Toen dacht hij aan de lessen waar hij echt geen zin in had. Misschien kon hij er één of twee skippen, maar dan zou hij al snel problemen krijgen en hij had geen idee of Melody dat ook zou doen. Aangezien het al zo stil was aan tafel, begon hij maar een gesprek.
    ''Dus, gisteren was het gezellig of niet?'' vroeg hij glimlachend.


    May StarClan light your path.

    ProudOfUs is MarkOfCain