• Hello!

    Volgende week heb ik een dagje ingepland in Amsterdam en ik ben eens benieuwd welke leuke kledingwinkels in Amsterdam er zijn :')
    Stel, als jullie daar gingen winkelen, welke winkels bij voorkeur gaan jullie naartoe?

    Alvast bedankt!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Als ik naar Amsterdam ga, dan staat Waterstones bovenaan het lijstje en dat is een boekenwinkel uit Engeland.
    Qua kledingwinkels kan ik je niet echt helpen, hoewel de Sting altijd wel leuk is! c:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    forever21 is net geopend in Amsterdam. Monki vind ik ook nog best een leuke winkel.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik weet dat er een The Sting zit, en H&M, en Vans en verder weet ik ook dat er een WC winkel zit maar meer weet ik niet na 3x een excursie Amsterdam.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aloha schreef:
    Als ik naar Amsterdam ga, dan staat Waterstones bovenaan het lijstje en dat is een boekenwinkel uit Engeland.
    Qua kledingwinkels kan ik je niet echt helpen, hoewel de Sting altijd wel leuk is! c:


    WATERSTONES

    die hebben zulke leuke tasjes om om je boeken heen te doen als je ze gekocht hebt :Y)
    tenminste, in Londen dan


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Forever 21, Urban Outfitters, H&M, The Sting, Abercrombie & Fitch, Brandy Melville, The Body Shop. :3

    Zarah, H&M, natuurlijk V&D, The Sting, Desigual en er zijn ook nog kleinere winkeltjes (van wie ik de naam vergeten ben) waar ze meestal leuk jurkjes hebben voor een leuke prijs.


    Physics is awesome

    Vinception schreef:
    (...)

    WATERSTONES

    die hebben zulke leuke tasjes om om je boeken heen te doen als je ze gekocht hebt :Y)
    tenminste, in Londen dan


    Echt? c: Ik denk niet dat ik dat had toen ik er was. :c
    Nog meer reden om terug te gaan? lol

    WATERSTONES IS HEAVEN ON EARTH. :9~


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Volgens mij hebben ze wel elke winkel :')
    Ik woon in Amsterdam maar ik heb niet echt een idee.
    Ga gewoon naar een winkelcentrum en je hebt genoeg winkels om uit te kiezen :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]