• Hooi! (:

    Ik wilde jullie om een gunst vragen. Zoals jullie weten heb ik een puppy genaamd Sheila. Ze is inmiddels zo'n 5 maandjes oud.
    Nu is het zo dat ze bij de Royal Canin een wedstrijd hebben speciaal voor puppies en kittens. Je zendt een foto in van je puppy of kitten, en de puppy én kitten met de meeste stemmen wint een fotoshoot.

    Natuurlijk voelen jullie mijn vraag nu al wel komen. Ik wil natuurlijk graag die fotoshoot voor Sheila winnen, en ik hoopte dat jullie op haar willen stemmen. Ik zou het echt onwijs leuk vinden als jullie dit voor me willen doen!

    Op onderstaande link kun je stemmen:
    Klik!
    Schijnbaar heb je tenminste 100 stemmen nodig om in de top 10 te komen. Alle stemmen zijn welkom en het is natuurlijk niet verboden om de link te delen zodat andere mensen ook op Sheila kunnen stemmen!

    Alvast heel erg bedankt!



    Edit: Ik geloof dat Sheika helaas niet heeft gewonnen. Evi staat plotseling op de 1e plek, iets wat ik raar vind omdat je allang niet meer stemmen kunt en Evi best laag stond op het laatst.
    Verder hebben we ook geen belletje gehad. Tenzij ik verkeerd gelezen heb en nog een belletje kan verwachten. Maar mijn hoop is helaas niet meer zo groot.
    Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen op Sheila. Ik vind het erg lief van jullie dat jullie me wilden helpen. c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Op dislike geklikt (cat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    We hebben een nieuwe concurrent, hahaha ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Mweh ze staat 5e D:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 19:54 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Mweh ze staat 5e D:

    Nooooooooooooooooooo. D': Hoe krijgen mensen zoveel stemmen? ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Is het waar dat je maar een keer per ip kan stemmen of ben ik gewoon vreemd bezig?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Nooooooooooooooooooo. D': Hoe krijgen mensen zoveel stemmen? ;c


    Hoe krijgen sommige zoveel likes? Ik bedoel, diegene die eerste staat heeft 96,04 %? Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt. (cat)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 19:59 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    (...)

    Hoe krijgen sommige zoveel likes? Ik bedoel, diegene die eerste staat heeft 96,04 %? Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt. (cat)

    Ik weet niet, maar diegene was net nog niet in de top 10 en ineens.. bam; eerste plek. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Misschien dat diegene zijn/haar link ook gedumpt heeft op een site om te vragen voor stemmen? :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sheila is uit de top 10 :c


    That is a perfect copy of reality.

    Naahw onwijs jammer :C

    Als iemamd een idee heeft om Sheila toch genoeg stemmen te krijgen dan zou ik dat erg leuk vinden c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jammer dat het een Nederlandse site is, anders had ik Tumblr kunnen proberen ;c

    but maybe...

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 21:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Le click


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Lizor
    Naahw das vet lief, dankje!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geroblogged en je staat weer in de top 10 hoor.


    Your make-up is terrible

    It works ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.