• Hooi! (:

    Ik wilde jullie om een gunst vragen. Zoals jullie weten heb ik een puppy genaamd Sheila. Ze is inmiddels zo'n 5 maandjes oud.
    Nu is het zo dat ze bij de Royal Canin een wedstrijd hebben speciaal voor puppies en kittens. Je zendt een foto in van je puppy of kitten, en de puppy én kitten met de meeste stemmen wint een fotoshoot.

    Natuurlijk voelen jullie mijn vraag nu al wel komen. Ik wil natuurlijk graag die fotoshoot voor Sheila winnen, en ik hoopte dat jullie op haar willen stemmen. Ik zou het echt onwijs leuk vinden als jullie dit voor me willen doen!

    Op onderstaande link kun je stemmen:
    Klik!
    Schijnbaar heb je tenminste 100 stemmen nodig om in de top 10 te komen. Alle stemmen zijn welkom en het is natuurlijk niet verboden om de link te delen zodat andere mensen ook op Sheila kunnen stemmen!

    Alvast heel erg bedankt!



    Edit: Ik geloof dat Sheika helaas niet heeft gewonnen. Evi staat plotseling op de 1e plek, iets wat ik raar vind omdat je allang niet meer stemmen kunt en Evi best laag stond op het laatst.
    Verder hebben we ook geen belletje gehad. Tenzij ik verkeerd gelezen heb en nog een belletje kan verwachten. Maar mijn hoop is helaas niet meer zo groot.
    Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen op Sheila. Ik vind het erg lief van jullie dat jullie me wilden helpen. c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die bank heb ik ook, precies dezelfde kleur. :D


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Indis schreef:
    Die bank heb ik ook, precies dezelfde kleur. :D


    Hahahah genius! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga vanavond stemmen! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Done ^^

    Schijnbaar heb je minimaal 100 stemmen nodig om in de top 10 te komen.
    Het is natuurlijk niet verboden om de link te delen zodat meerdere mensen zullen stemmen eh. :3

    En heel erg bedankt iedereen die al heeft gestemd! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gestemd! Wat een schatje (:

    Zoals beloofd ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik zag het al op FaceBook staan dus ik heb gelijk gestemd! Sheila is echt schattig *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gestemd! ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Anakin schreef:
    Tuurlijk stem ik op Sheila. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Gestemd ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bedankt!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awwwh, Sheila is zo schattig :3

    Mijn stem heb je!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Indis schreef:
    Meteen gedaan!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb voor je gestemd! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.