• Hooi! (:

    Ik wilde jullie om een gunst vragen. Zoals jullie weten heb ik een puppy genaamd Sheila. Ze is inmiddels zo'n 5 maandjes oud.
    Nu is het zo dat ze bij de Royal Canin een wedstrijd hebben speciaal voor puppies en kittens. Je zendt een foto in van je puppy of kitten, en de puppy én kitten met de meeste stemmen wint een fotoshoot.

    Natuurlijk voelen jullie mijn vraag nu al wel komen. Ik wil natuurlijk graag die fotoshoot voor Sheila winnen, en ik hoopte dat jullie op haar willen stemmen. Ik zou het echt onwijs leuk vinden als jullie dit voor me willen doen!

    Op onderstaande link kun je stemmen:
    Klik!
    Schijnbaar heb je tenminste 100 stemmen nodig om in de top 10 te komen. Alle stemmen zijn welkom en het is natuurlijk niet verboden om de link te delen zodat andere mensen ook op Sheila kunnen stemmen!

    Alvast heel erg bedankt!



    Edit: Ik geloof dat Sheika helaas niet heeft gewonnen. Evi staat plotseling op de 1e plek, iets wat ik raar vind omdat je allang niet meer stemmen kunt en Evi best laag stond op het laatst.
    Verder hebben we ook geen belletje gehad. Tenzij ik verkeerd gelezen heb en nog een belletje kan verwachten. Maar mijn hoop is helaas niet meer zo groot.
    Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen op Sheila. Ik vind het erg lief van jullie dat jullie me wilden helpen. c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Armastus schreef:
    Ze staat nu op 6,
    Ik vind die Alfred nou niet heel mooi of zo. :')


    Op plaats 7 nu. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Op plaats 7 nu. :C


    Je kan maar 1x per IP stemmen volgens mij.
    Ik ga kijken als ik op mijn telefoon mijn wifi uitzet en mijn 3G aan of ik dan nog vaker kan stemmen :Y)

    EDIT: Woohoo, nog een keer gestemd :') Kijken hoe vaak het kan ;3

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 12:02 ]


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    (...)

    Je kan maar 1x per IP stemmen volgens mij.
    Ik ga kijken als ik op mijn telefoon mijn wifi uitzet en mijn 3G aan of ik dan nog vaker kan stemmen :Y)

    EDIT: Woohoo, nog een keer gestemd :') Kijken hoe vaak het kan ;3


    Jup, dat klopt. Je kunt maar 1 keer stemmen per IPadres.

    Wel tof dat je met je 3g kon stemmen!! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb ook nog een keer gestemd met mijn 3G :3


    That is a perfect copy of reality.

    Super! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een leukerd! Heb gestemd (:


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    ^ dankje!

    OT: Gedeelde 4e plaats. Nog even en Amy gaat Sheila inhalen. Meh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een cuterd! Ik heb gestemd.


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Ze staat nu op 3 :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ze staat op twee *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben een sneaky lezer die al een hele tijd stiekem heeft gestemd op verschillende computers. (cat)

    Ik ga even kijken of ik met VPN extra stemmen kan geven. :Y)


    Shut up.

    Ik ben bezig met je via Hola Unblocker te liken en die Evi te disliken, maar het gaat nogal traag ...


    Shut up.

    Zie al die reacties bij die Evi ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Wentelteefje schreef:
    Ik mag die Evi echt niet en macho ook niet.

    Waar slaat dit nou weer op?
    Waarom Macho niet?

    Sorry hoor, maar hoe in dit topic gepraat word is absoluut belachelijk. Alsof dit hondje echt 't mooiste op aarde is. Ik begrijp het nog wel van die Evi, omdat haar kopje er niet op staat. Maar waarom verdient Macho het niet?

    w/e Ik stem voor Sky, gewoon omdat ik brede honden veel mooier vind :') En ik hoef hier geen commentaar op, want jullie zeggen ook dat Sheila mooier is dan Macho of whatever :'D

    Ook beetje zeuren over dat ze dislikes krijgt, maar zelf zitten jullie de nummer 1 en 2 te disliken. Nice hoor.
    Doei.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 20:31 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb niemand gedisliked. Ik vind het echt onzin, om zo iemand te kunnen laten verliezen. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."