• Hooi! (:

    Ik wilde jullie om een gunst vragen. Zoals jullie weten heb ik een puppy genaamd Sheila. Ze is inmiddels zo'n 5 maandjes oud.
    Nu is het zo dat ze bij de Royal Canin een wedstrijd hebben speciaal voor puppies en kittens. Je zendt een foto in van je puppy of kitten, en de puppy én kitten met de meeste stemmen wint een fotoshoot.

    Natuurlijk voelen jullie mijn vraag nu al wel komen. Ik wil natuurlijk graag die fotoshoot voor Sheila winnen, en ik hoopte dat jullie op haar willen stemmen. Ik zou het echt onwijs leuk vinden als jullie dit voor me willen doen!

    Op onderstaande link kun je stemmen:
    Klik!
    Schijnbaar heb je tenminste 100 stemmen nodig om in de top 10 te komen. Alle stemmen zijn welkom en het is natuurlijk niet verboden om de link te delen zodat andere mensen ook op Sheila kunnen stemmen!

    Alvast heel erg bedankt!



    Edit: Ik geloof dat Sheika helaas niet heeft gewonnen. Evi staat plotseling op de 1e plek, iets wat ik raar vind omdat je allang niet meer stemmen kunt en Evi best laag stond op het laatst.
    Verder hebben we ook geen belletje gehad. Tenzij ik verkeerd gelezen heb en nog een belletje kan verwachten. Maar mijn hoop is helaas niet meer zo groot.
    Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen op Sheila. Ik vind het erg lief van jullie dat jullie me wilden helpen. c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben ik de enige die de foto van Evi juist zo cute vind? >____>

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 14:18 ]


    Ik vind het op zich ook wel jammer dat er alleen maar pups of kittens mee mochten doen. Als er oudere dieren mee hadden mogen doen, had ik Pim of Lucky ook zeker mee laten doen :3


    26 - 02 - '16

    Paracosm schreef:
    Ben ik de enige die de foto van Evi juist zo cute vind? >____>


    Uuh, ik denk het. :p
    Mag ik vragen waarom je 'm zo cute vind? (Please, don't take it the wrong way. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar je mening, aangezien ik je mening niet deel en dus wil weten waarom jij vind wat jij vind. :3 )

    Ik vind het opzich wel schattig dat het een klein hondje is. Maar als je een hond op diens uiterlijk gaat beoordelen, vind ik gewoon dat het koppie een groot effect heeft op de beoordeling. (Zeg ik dit wel juist? Het klinkt zo raar..)
    En bij Evi zie je haar koppie niet, waardoor ik niet weet hoe ze er helemaal uitziet. Misschien heeft ze wel een ongelooflijk lelijk koppie (oke, dat klinkt gemeen), maar dat kun je nu niet zien.

    Daarom dat ik haar juist niet zo cute vind. Maar waarom vind jij van wel dan? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Paracosm schreef:
    Ben ik de enige die de foto van Evi juist zo cute vind? >____>

    Nope, same here.

    Ik denk dat het ook aan de gehele foto ligt, en daarbij zou je het ras op kunnen zoeken, waardoor je een beeld krijgt van het kopje. Het is best lullig om de foto daarop af te kraken.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 14:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    McBride schreef:
    (...)

    Uuh, ik denk het. :p
    Mag ik vragen waarom je 'm zo cute vind? (Please, don't take it the wrong way. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar je mening, aangezien ik je mening niet deel en dus wil weten waarom jij vind wat jij vind. :3 )

    Ik vind het opzich wel schattig dat het een klein hondje is. Maar als je een hond op diens uiterlijk gaat beoordelen, vind ik gewoon dat het koppie een groot effect heeft op de beoordeling. (Zeg ik dit wel juist? Het klinkt zo raar..)
    En bij Evi zie je haar koppie niet, waardoor ik niet weet hoe ze er helemaal uitziet. Misschien heeft ze wel een ongelooflijk lelijk koppie (oke, dat klinkt gemeen), maar dat kun je nu niet zien.

    Daarom dat ik haar juist niet zo cute vind. Maar waarom vind jij van wel dan? c:


    Ik vind het een hele natuurlijk foto – niet te geposeerd. Je ziet dat Evi lekker met haar baasje aan het wandelen is, in een omgeving waar ze het overduidelijk naar haar zin heeft. Daarnaast vind ik de foto heel levendig omdat ze ieder moment achter een vogeltje of achter een gegooide stok aan kan gaan rennen.
    Dat soort foto's vind ik mooier dan die geposeerde foto's waarvan je er dertien in een dozijn hebt.


    Naja, leuk toch dat Yolanda in de top staat uiteindelijk. Alsof Evi nu zielig haar speeltjes pakt en in een hoekje gaat zitten huilen omdat haar foto's niet geliked zijn of omdat mensen haar lelijk noemen :')


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Naja, leuk toch dat Yolanda in de top staat uiteindelijk. Alsof Evi nu zielig haar speeltjes pakt en in een hoekje gaat zitten huilen omdat haar foto's niet geliked zijn of omdat mensen haar lelijk noemen :')

    Daar gaat het helemaal niet om. Bovendien zouden de baasjes het natuurlijk wel leuk vinden, net zoals Yolanda het leuk vindt voor Sheila.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Paracosm schreef:
    (...)

    Ik vind het een hele natuurlijk foto – niet te geposeerd. Je ziet dat Evi lekker met haar baasje aan het wandelen is, in een omgeving waar ze het overduidelijk naar haar zin heeft. Daarnaast vind ik de foto heel levendig omdat ze ieder moment achter een vogeltje of achter een gegooide stok aan kan gaan rennen.
    Dat soort foto's vind ik mooier dan die geposeerde foto's waarvan je er dertien in een dozijn hebt.


    Aah, oke daar heb je inderdaad wel gelijk in. c:
    Nu snap ik wel een stuk beter wat er zo leuk is aan Evi, thank you! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Paracosm schreef:
    Ben ik de enige die de foto van Evi juist zo cute vind? >____>

    Neeu. Die foto is juist ontzettend schattig. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Daar gaat het helemaal niet om. Bovendien zouden de baasjes het natuurlijk wel leuk vinden, net zoals Yolanda het leuk vindt voor Sheila.

    Ik snap nog steeds het probleem niet echt. Als mensen het geen leuke foto vinden, klikken ze op dislike. Jammer, maar waar. En er zullen er een paar zijn geweest die dit deden voor Sheila, maar volgens mij vond de meerderheid gewoon geen leuke foto. Hij heeft ook een poos op nummer 1 gestaan, dus staat dan meer in de spotlight en heeft meer kans om naar beneden getrapt te worden. Als we ons hier druk om gaan maken, kunnen we ons wel om elke foto met een laag percentage daar op die site zorgen maken.


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ik snap nog steeds het probleem niet echt. Als mensen het geen leuke foto vinden, klikken ze op dislike. Jammer, maar waar. En er zullen er een paar zijn geweest die dit deden voor Sheila, maar volgens mij vond de meerderheid gewoon geen leuke foto. Hij heeft ook een poos op nummer 1 gestaan, dus staat dan meer in de spotlight en heeft meer kans om naar beneden getrapt te worden. Als we ons hier druk om gaan maken, kunnen we ons wel om elke foto met een laag percentage daar op die site zorgen maken.

    Evi is simpelweg een voorbeeld voor wat ik probeer te zeggen, aangezien dit hondje meermaals in het topic benoemd wordt. Ik begrijp ook wel dat als iemand een foto niet leuk vindt, diegene op dislike klikt, maar sommigen doen dat opzettelijk. Het is een heel gedoe met vriendjespolitiek, en - sorry Yolanda - ik had gewild dat ik niet had gestemd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik geloof dat Sheila helaas niet heeft gewonnen. Evi staat plotseling op de 1e plek, iets wat ik raar vind omdat je allang niet meer stemmen kunt en Evi best laag stond op het laatst.
    Verder hebben we ook geen belletje gehad. Tenzij ik verkeerd gelezen heb en nog een belletje kan verwachten. Maar mijn hoop is helaas niet meer zo groot.
    Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen op Sheila. Ik vind het erg lief van jullie dat jullie me wilden helpen. c:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 18:29 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Ik geloof dat Sheika helaas niet heeft gewonnen. Evi staat plotseling op de 1e plek, iets wat ik raar vind omdat je allang niet meer stemmen kunt en Evi best laag stond op het laatst.
    Verder hebben we ook geen belletje gehad. Tenzij ik verkeerd gelezen heb en nog een belletje kan verwachten. Maar mijn hoop is helaas niet meer zo groot.
    Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen op Sheila. Ik vind het erg lief van jullie dat jullie me wilden helpen. c:

    Eh whut? Dat is echt weird.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Eh whut? Dat is echt weird.


    Jup, vond ik ook.. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •