• Hooi! (:

    Ik wilde jullie om een gunst vragen. Zoals jullie weten heb ik een puppy genaamd Sheila. Ze is inmiddels zo'n 5 maandjes oud.
    Nu is het zo dat ze bij de Royal Canin een wedstrijd hebben speciaal voor puppies en kittens. Je zendt een foto in van je puppy of kitten, en de puppy én kitten met de meeste stemmen wint een fotoshoot.

    Natuurlijk voelen jullie mijn vraag nu al wel komen. Ik wil natuurlijk graag die fotoshoot voor Sheila winnen, en ik hoopte dat jullie op haar willen stemmen. Ik zou het echt onwijs leuk vinden als jullie dit voor me willen doen!

    Op onderstaande link kun je stemmen:
    Klik!
    Schijnbaar heb je tenminste 100 stemmen nodig om in de top 10 te komen. Alle stemmen zijn welkom en het is natuurlijk niet verboden om de link te delen zodat andere mensen ook op Sheila kunnen stemmen!

    Alvast heel erg bedankt!



    Edit: Ik geloof dat Sheika helaas niet heeft gewonnen. Evi staat plotseling op de 1e plek, iets wat ik raar vind omdat je allang niet meer stemmen kunt en Evi best laag stond op het laatst.
    Verder hebben we ook geen belletje gehad. Tenzij ik verkeerd gelezen heb en nog een belletje kan verwachten. Maar mijn hoop is helaas niet meer zo groot.
    Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen op Sheila. Ik vind het erg lief van jullie dat jullie me wilden helpen. c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze staat op 2 :Y)
    Op 1 nog steeds de kontfoto. :')


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    Ik heb Evi gevonden, hier


    Your make-up is terrible

    De post heeft al 18 reblogs :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Le click


    Reblogged!


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)

    Reblogged!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En dan te bedenken dat het stemmen t/m 13 juni duurt. Pfoe, dat duurt nog lang. Ik ben echt enorm benieuwd of Sheila gaat winnen bij de puppies. Ik hoop het zó erg eh! _O_

    Iedereen die tot nu toe gestemd en gedeeld heeft: Dankjulliewel, jullie zijn fantastisch!!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik mag die Evi echt niet en macho ook niet.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 22:44 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Je staat nu weer derde. (no_chears)


    Pretty is just a pretty word.

    Hahaha :')
    Het stomme vind ik nog dat je haar koppie niet ziet. Misschien heeft het hondje een heel lelijk koppie (oke, dat klinkt heel gemeen en ook wat ik nu ga zeggen) en dan vind ik niet echt dat ie een fotoshoot verdient. Maar je ziet het koppie niet dus kun je niet oordelen. En dat is stom :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ze staat weer 2e! Maar het verschil is zeer nihiel though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En opeens is Nova er weer :'D


    That is a perfect copy of reality.

    ^ Oeh, Nikki's linkje is handig. c:
    Laten we al die honden gaan zoeken en downvoten. Ik word zo fanatiek. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nu staat Sheila 4e. Alfred heeft dr ingehaald en zo te zien heeft Sheila weer een dislike gehad dat ze niet meer in de 90% heeft.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Nu staat Sheila 4e. Alfred heeft dr ingehaald en zo te zien heeft Sheila weer een dislike gehad dat ze niet meer in de 90% heeft.


    Haha zo kijk ik ook steeds, van hmm, weer een dislike.
    Alfred ging ineens snel! Ik vind Sheila sowieso wel leuker dan die Sky en Macho (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze staat nu op 6,
    Ik vind die Alfred nou niet heel mooi of zo. :')


    wat was dit ookalweer