• Hooi! (:

    Ik wilde jullie om een gunst vragen. Zoals jullie weten heb ik een puppy genaamd Sheila. Ze is inmiddels zo'n 5 maandjes oud.
    Nu is het zo dat ze bij de Royal Canin een wedstrijd hebben speciaal voor puppies en kittens. Je zendt een foto in van je puppy of kitten, en de puppy én kitten met de meeste stemmen wint een fotoshoot.

    Natuurlijk voelen jullie mijn vraag nu al wel komen. Ik wil natuurlijk graag die fotoshoot voor Sheila winnen, en ik hoopte dat jullie op haar willen stemmen. Ik zou het echt onwijs leuk vinden als jullie dit voor me willen doen!

    Op onderstaande link kun je stemmen:
    Klik!
    Schijnbaar heb je tenminste 100 stemmen nodig om in de top 10 te komen. Alle stemmen zijn welkom en het is natuurlijk niet verboden om de link te delen zodat andere mensen ook op Sheila kunnen stemmen!

    Alvast heel erg bedankt!



    Edit: Ik geloof dat Sheika helaas niet heeft gewonnen. Evi staat plotseling op de 1e plek, iets wat ik raar vind omdat je allang niet meer stemmen kunt en Evi best laag stond op het laatst.
    Verder hebben we ook geen belletje gehad. Tenzij ik verkeerd gelezen heb en nog een belletje kan verwachten. Maar mijn hoop is helaas niet meer zo groot.
    Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen op Sheila. Ik vind het erg lief van jullie dat jullie me wilden helpen. c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Memoria schreef:
    Ik heb niemand gedisliked. Ik vind het echt onzin, om zo iemand te kunnen laten verliezen. :')
    Ik vind het ronduit belachelijk om iemand's anders hondje lelijk te noemen of whatever.
    Ik las in dit topic ook nog eens iets van ''Zo'n hondjes als Evi hebben meestal toch een lelijk kopje''. Dit ras verschilt echt niet veel van Evi hoor :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Sheila staat eerste en Evi is helemaal uit de top. Wow.


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    Sheila staat eerste en Evi is helemaal uit de top. Wow.


    Eindelijk, hehe. Ik vond Evi's kont niet heel geweldig namelijk :')


    wat was dit ookalweer

    Ik geloof dat Sheila heeft gewonnen, want ik kan niet meer stemmen. ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Armastus schreef:
    (...)
    Eindelijk, hehe. Ik vond Evi's kont niet heel geweldig namelijk :')

    Wat heeft iedereen toch met Evi's kont?

    En je kan niet meer stemmen, ik keek namelijk gisteravond al.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Author schreef:
    Ik geloof dat Sheila heeft gewonnen, want ik kan niet meer stemmen. ;p


    Ik dacht dat het stemmen tot 13 juni duurde..
    Ik ga eens kijken. c:


    Edit: Ik lees inderdaad net dat je nu niet meer kunt stemmen, zó awesome! :3

    Helaas lees ik dit ook:
    De winnaars van de fotoshoot (1x pup, 1x kitten) worden bepaald door het aantal stemmen die de foto gekregen heeft tot en met 31 mei 2014 . Echter, Royal Canin heeft het recht de uiteindelijke winnaar te bepalen.


    Het blijft dus nog eventjes spannend. Maar Sheila wordt nu in ieder geval wel gezien door die jury, aangezien ze in de top staat (op nummer 1! :3). Hopelijk wint ze!! _O_

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 13:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb even op Evi's pagina gekeken en zij heeft nu nog maar een populariteit van 0,58%. Dat vind ik best zielig eigenlijk.


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    Ik heb even op Evi's pagina gekeken en zij heeft nu nog maar een populariteit van 0,58%. Dat vind ik best zielig eigenlijk.

    Hoogstwaarschijnlijk omdat bijna iedereen op dislike had geklikt, wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ik begrijp dat jullie Sheila willen laten winnen, maar daarvoor op dislike klikken op het andere hondje. . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Hoogstwaarschijnlijk omdat bijna iedereen op dislike had geklikt, wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ik begrijp dat jullie Sheila willen laten winnen, maar daarvoor op dislike klikken op het andere hondje. . .


    Dat lag echt niet alleen aan ons, want zelfs met onze dislikes bleef Evi op 91% zitten, er zijn dus andere mensen ook bezig geweest met disliken.


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    (...)
    Dat lag echt niet alleen aan ons, want zelfs met onze dislikes bleef Evi op 91% zitten, er zijn dus andere mensen ook bezig geweest met disliken.

    Ik heb het ook niet alleen over jullie, het is simpelweg zielig voor dat hondje. Eerst op 1 en nu zelfs zovaak weg gestemd dat het niet eens in de top 10 staat.
    Jullie zijn er naar mijn mening wel actief mee bezig om Sheila op nummer één te krijgen, waardoor geen andere hond 'goed genoeg' is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nouja, ik zelf gun het Sheila gewoon het meest. Maar goed, dat is natuurlijk omdat het mijn hondje is. :p
    Verder heb ik in ieder geval al uitgelegd waarom ik niet vond dat Evi moest winnen, omdat je haar koppie dus niet ziet.

    Maar eigenlijk is het wel zielig dat ze nu plots zo enorm laag staat inderdaad.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Ik heb het ook niet alleen over jullie, het is simpelweg zielig voor dat hondje. Eerst op 1 en nu zelfs zovaak weg gestemd dat het niet eens in de top 10 staat.
    Jullie zijn er naar mijn mening wel actief mee bezig om Sheila op nummer één te krijgen, waardoor geen andere hond 'goed genoeg' is.


    Valt wel mee toch? Ik en waarschijnlijk genoeg anderen disliken niet. En waarschijnlijk zullen die andere baasjes het ook gedeeld hebben via Facebook, Twitter en weet ik veel wat.
    Yolanda heeft gewoon heel slim gedacht door het hier te zetten. En als we Sheila niet eens leuk vonden, hadden we vast niet zo actief gestemd.


    wat was dit ookalweer

    Het is inderdaad wel sneu dat een foto gelijk zoveel haat krijgt. Al snap ik het to be honest niet echt waarom een foto van een hondje, waarbij alleen de achterkant te zien is, het zover schopt. Daar moet ook wel vriendjespolitiek bij geweest zijn.


    26 - 02 - '16

    Well, om eerlijk te zijn, als ik wist dat er zoveel ophef over dit zou zijn geweest, had ik niet eens gestemd. Niet omdat ik het Sheila niet gun, maar vanwege het vele gezeur eromheen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Well, om eerlijk te zijn, als ik wist dat er zoveel ophef over dit zou zijn geweest, had ik niet eens gestemd. Niet omdat ik het Sheila niet gun, maar vanwege het vele gezeur eromheen.


    Queer zijn is gewoon alles