• Hooi! (:

    Ik wilde jullie om een gunst vragen. Zoals jullie weten heb ik een puppy genaamd Sheila. Ze is inmiddels zo'n 5 maandjes oud.
    Nu is het zo dat ze bij de Royal Canin een wedstrijd hebben speciaal voor puppies en kittens. Je zendt een foto in van je puppy of kitten, en de puppy én kitten met de meeste stemmen wint een fotoshoot.

    Natuurlijk voelen jullie mijn vraag nu al wel komen. Ik wil natuurlijk graag die fotoshoot voor Sheila winnen, en ik hoopte dat jullie op haar willen stemmen. Ik zou het echt onwijs leuk vinden als jullie dit voor me willen doen!

    Op onderstaande link kun je stemmen:
    Klik!
    Schijnbaar heb je tenminste 100 stemmen nodig om in de top 10 te komen. Alle stemmen zijn welkom en het is natuurlijk niet verboden om de link te delen zodat andere mensen ook op Sheila kunnen stemmen!

    Alvast heel erg bedankt!



    Edit: Ik geloof dat Sheika helaas niet heeft gewonnen. Evi staat plotseling op de 1e plek, iets wat ik raar vind omdat je allang niet meer stemmen kunt en Evi best laag stond op het laatst.
    Verder hebben we ook geen belletje gehad. Tenzij ik verkeerd gelezen heb en nog een belletje kan verwachten. Maar mijn hoop is helaas niet meer zo groot.
    Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen op Sheila. Ik vind het erg lief van jullie dat jullie me wilden helpen. c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit die pagina met de top en die met Sheila's foto echt te stalken de hele tijd. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Author schreef:
    (...)

    Er ziin ergens gemene mensjes die bij Sheila op niet leuk stemmen :c. Vast degenen die voor Evi zijn ofzo ;p

    Jaa. D:
    En jij bent ook gemeen, want jij negeert me in GB (cat).


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    (...)
    Jaa. D:
    En jij bent ook gemeen, want jij negeert me in GB (cat).


    Ik negeer je niet. (cat)


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    (...)

    Ik negeer je niet. (cat)

    Waarom reageer je dan niet op mijn gb's? (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Videnda schreef:
    Ik heb gestemd. Op Sheila, natuurlijk. c;


    Zo lief


    Live your live

    Videnda schreef:
    Ik heb gestemd. Op Sheila, natuurlijk. c;


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Naahw dankjullie! :3

    Helaas staat Sheila nu op de 3e plek, met vast teveel dislikes. :C We gaan gewoon weer voor die 1e plaats! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb de link btw op facebook gedeeld.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    Ik heb de link btw op facebook gedeeld.


    Naahw, dankjewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gestemd! (:

    Op Sheila gestemd, ze is tot nu toe derde plaats, met 90,30% populariteit!
    Ze is echt een mega schatje!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 13:08 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Vinden jullie het erg als ik mijn zus haar poes hier ook drop? (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Vinden jullie het erg als ik mijn zus haar poes hier ook drop? (cat)


    Dat is een kitten, en geen puppy. Dus ik vind het niet erg, aangezien ze niet tégen elkaar ''strijden''. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb nogmaals gestemd. Op de iPad van mijn oma. :')
    Ik vind die pup op de eerste plaats gewoon niet leuk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik vind die dislikes eigenlijk een heel slecht idee. Dan kan je iedereen gewoon disliken, zodat jouw hond/kat meer kans maakt om te winnen. :'D

    Ik had al gestemd, wat een schatje!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."