• Hooi! (:

    Ik wilde jullie om een gunst vragen. Zoals jullie weten heb ik een puppy genaamd Sheila. Ze is inmiddels zo'n 5 maandjes oud.
    Nu is het zo dat ze bij de Royal Canin een wedstrijd hebben speciaal voor puppies en kittens. Je zendt een foto in van je puppy of kitten, en de puppy én kitten met de meeste stemmen wint een fotoshoot.

    Natuurlijk voelen jullie mijn vraag nu al wel komen. Ik wil natuurlijk graag die fotoshoot voor Sheila winnen, en ik hoopte dat jullie op haar willen stemmen. Ik zou het echt onwijs leuk vinden als jullie dit voor me willen doen!

    Op onderstaande link kun je stemmen:
    Klik!
    Schijnbaar heb je tenminste 100 stemmen nodig om in de top 10 te komen. Alle stemmen zijn welkom en het is natuurlijk niet verboden om de link te delen zodat andere mensen ook op Sheila kunnen stemmen!

    Alvast heel erg bedankt!



    Edit: Ik geloof dat Sheika helaas niet heeft gewonnen. Evi staat plotseling op de 1e plek, iets wat ik raar vind omdat je allang niet meer stemmen kunt en Evi best laag stond op het laatst.
    Verder hebben we ook geen belletje gehad. Tenzij ik verkeerd gelezen heb en nog een belletje kan verwachten. Maar mijn hoop is helaas niet meer zo groot.
    Allemaal heel erg bedankt voor het stemmen op Sheila. Ik vind het erg lief van jullie dat jullie me wilden helpen. c:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voted.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat een lieverd (H)
    Ik heb gestemd (:

    Hoef je er alleen op te klikken? Zo ja, dan heb ik zojuist gestemd, heheh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze staat op 1!


    That is a perfect copy of reality.

    Mijn stem heb je! En mocht je het nog niet door hebben, je staat momenteel op de 1ste plaats!!


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Whoop! Proficiat! ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Holy shit, echt?Dat is geweldig!!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Proficiat, wijffie! Dat is zo goed nieuws voor jou en Sheila! Ghihi ^_^
    Maar goed, niet te snel juichen. Wanneer is de wedstrijd over?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tot 13 juni kun je stemmen. Dus helaas kan Sheila van de troon gestoten worden. Maar als jullie me willen helpen de link zo veel mogelijk te delen zodat anderen ook op haar zullen stemmen, zal ze denk ik wel nog een kans maken. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whoo, go Sheila! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sheila staat nu tweede. *O*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wentelteefje schreef:
    Sheila staat nu tweede. *O*


    Er ziin ergens gemene mensjes die bij Sheila op niet leuk stemmen :c. Vast degenen die voor Evi zijn ofzo ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Dat is zo'n schattige foto!!!(H)(H)
    Ik heb gestemd !


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Ook gestemd. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Voted! Goodluck (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.