• Van mij. ^^
    Beginpost please?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Mijn vakantiewerk probleem. Mensen denken blijkbaar dat ik al het aangeboden werk niet leuk vind en dat ik gewoon graag een droombaantje wil, maar dat dat niet te vinden is. Terwijl het andersom is. Er is zóveel werk dat ik niet meer weet waar ik allemaal moet solliciteren en het is vaak erg onduidelijk in wat ze van je willen.
    Gewoon bij een McDonald's, daar zoeken ze altijd mensen :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ik begrijp je probleem wel en waarom zou je opeens zomaar werk moeten aannemen dat je niet eens aanstaat? Werk is pas leuk als het je boeit. Zoek anders op wat alles een beetje inhoudt en dat je dan kan kiezen fzo?

    Precies! Ik heb al sowieso werk en een inkomen, maar mijn ouders wilden graag dat ik er nog iets naast doe in de zomervakantie en daar ben ik het wel mee eens, maar dan wil ik niet iets doen waar ik echt met tegenzin heen ga als het niet eens een noodzaak is dat ik de baan heb. Ik heb nu net gesolliciteerd bij de Blokker, dat sprak me wel aan. Gewoon een beetje rondlopen, helpen en schoonmaken, het is er toch nooit belachelijk druk. Anders ga ik nog solliciteren bij een bedrijf op Schiphol, gewoon omdat ik de sfeer op Schiphol altijd wel erg leuk vind :Y)

    @Jacco Nee dan gaat mijn haar stinken naar frituurvet (cat)


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Precies! Ik heb al sowieso werk en een inkomen, maar mijn ouders wilden graag dat ik er nog iets naast doe in de zomervakantie en daar ben ik het wel mee eens, maar dan wil ik niet iets doen waar ik echt met tegenzin heen ga als het niet eens een noodzaak is dat ik de baan heb. Ik heb nu net gesolliciteerd bij de Blokker, dat sprak me wel aan. Gewoon een beetje rondlopen, helpen en schoonmaken, het is er toch nooit belachelijk druk. Anders ga ik nog solliciteren bij een bedrijf op Schiphol, gewoon omdat ik de sfeer op Schiphol altijd wel erg leuk vind :Y)

    @Jacco Nee dan gaat mijn haar stinken naar frituurvet (cat)


    Zo hoort het. Je moet denken aan hoeveel tijd je op je werk doorbrengt en als dat je niet interesseert is het echt zwaar klote.


    16 - 09 - '17

    Feileacan schreef:
    (...)
    Welke story? :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga m'n bed in. (doeg)
    Morgen hopelijk weer naar school of in ieder geval taart eten..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    Ik ga m'n bed in. (doeg)
    Morgen hopelijk weer naar school of in ieder geval taart eten..


    Slaap lekker


    16 - 09 - '17

    Stil...


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Stil...

    ..te...


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    ..te...


    Idd


    16 - 09 - '17

    Wat een leven is hier altijd, wauw. Dan is het op GS nog beter. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hahaha

    Ik ga slapen, goodnight!


    16 - 09 - '17

    Slaap lekker!
    Beetje late reactie, maar toch haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ga ook slapen, bye babessss love you all xoxoxoxoxoxox <3

    Effa de slower komt weer in me boven omg nee.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ugh.. en ik probeer a de hele tijd te slapen. Dommel ik net even in en gaat het keihard regenen en waaien.. wat fijn een schuin raam.. ;s


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    Ugh.. en ik probeer a de hele tijd te slapen. Dommel ik net even in en gaat het keihard regenen en waaien.. wat fijn een schuin raam.. ;s

    NOG IEMAND ONLINE, NOG IEMAND ONLINE, NOG IEMAND, NOG IEMAND, NOG IEMAND ONLINE.
    Dat was even mijn coole lied voor jou. ^^

    Ach, dat is echt balen! Hier is helemaal geen wind. Of ik ben doof?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.