• Van mij. ^^
    Beginpost please?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Kenobi schreef:
    (...)


    Ik had bijna een andere gif gepakt


    Kurt <3
    Ah oke.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Ik zie op wikipedia 2014-2015. En 4 seizoenen begonnen in september dus ik denk ook weer in september? Nog even wachten dus, maar ik moet toch nog t/m seizoen 5 kijken dus dan heb ik tenminste de tijd ghehe. ^^

    Maar @kenobi kijk/keek jij Glee op internet? Nederlands ondertiteld of gewoon Engels gesproken?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    Ik zie op wikipedia 2014-2015. En 4 seizoenen begonnen in september dus ik denk ook weer in september? Nog even wachten dus, maar ik moet toch nog t/m seizoen 5 kijken dus dan heb ik tenminste de tijd ghehe. ^^

    Maar @kenobi kijk/keek jij Glee op internet? Nederlands ondertiteld of gewoon Engels gesproken?

    Seizoen vijf werd op dinsdagen uitgezonden en daarom keek ik het altijd op woensdagen, dus de dagen erna, terug op internet zonder ondertiteling.
    Is ook wel eens goed voor m'n Engels.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 21:24 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi schreef:
    (...)
    Seizoen vijf werd op dinsdagen uitgezonden en daarom keek ik het altijd op woensdagen, dus de dagen erna, terug op internet zonder ondertiteling.
    Is ook wel eens goed voor m'n Engels.


    Oh oke, ja ik kijk ook alles terug op internet zonder ondertiteling. Soms gaat het wel een beetje snel, maar na een tijdje gaat het al beter. ;p


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Volg het niet meer hahah sorry


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben weg.
    Morgen weer naar school. ):


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hmm, wat smaakt die tandpasta die ik van de orthodont heb gekregen lekker naar appel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb welgeteld drie woorden geschreven: 'Mijn hoofd barst.' Nu verdien ik echt applaus.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Klik! Heeft er iemand advies?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    Klik! Heeft er iemand advies?


    Kan je niet helpen, sorry.


    16 - 09 - '17

    Maar ik ga slapen, morgen helaas weer vroeg mn bed uit..
    Weltrusten peepz!


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    Maar ik ga slapen, morgen helaas weer vroeg mn bed uit..
    Weltrusten peepz!


    Goodnight!


    16 - 09 - '17

    Sleep well. :3
    Ik ga nog niet naar bed


    26 - 02 - '16

    En toen lag ik in mijn bedje maar is het snikheet en ben ik nog niet moe genoeg om te slapen.
    Sheila lag net op mijn schouder te slapen op de bank. Zooo lief!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awww, Sheila lijkt me een lieve hond :3
    Ik zit hier snipverkouden te zijn en te skypen met een goede vriend.


    26 - 02 - '16