• IS ER NIEMAND DIE NOG MEE ZOU WILLEN DOEN?!

    Krullieees schreef op 10 jan 2011 - 22:17:
    Hoi fataal ^^
    Je mag beginnen met je jurywedstrijd!
    Je krijgt één week de tijd om dit te doen,
    groetjes Krull ^^.


    Belangrijke informatie:
    - Dit is een algemene jurywedstrijd, het zal dus niet altijd over één bepaald onderwerp gaan. Er kan muziek, film, boek enz. in voorkomen. Jij beoordeelt naar aanleiding van de opdracht en vervolgens beoordeel ik jou.
    - Het maximale aantal deelnemers is tien.
    - Er zullen vijf rondes zijn, er vallen dus twee deelnemers per ronde af.
    - De deadline is elke keer twee weken nadat de opdracht bekend is gemaakt.
    - Uitstel vragen mag, mits je een goede reden hebt. Laat, zo snel mogelijk als je het weet, weten dat je uitstel wilt. Let wel: de extra tijd die je door het uitstel voor de eerste opdracht gebruikt, gaat van je tijd van de tweede opdracht af. Het is niet de bedoeling dat je hierdoor elke opdracht uitstel vraagt!
    - Lever jij je opdracht niet in en laat je niks van jezelf horen, lig je eruit. De verantwoordelijkheid ligt dus bij jou!
    - Je mag je opdracht inleveren via dit topic, via een pb of via een gb. Zet er wel altijd duidelijk bij over welke opdracht het gaat. Ook bij vragen en/of opmerkingen; stuur mij een berichtje!
    - Verander jij je naam, geef dat dan even aan zodat ik het kan veranderen.
    - Alles draait om je argumentatie, er is geen goed of fout antwoord mogelijk.

    Veel plezier!



    Deelnemers:
    - PARAM0RE
    - VIPpas
    - imlove
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -



    Opdracht 1:
    Uiterste inleverdatum: (Vanaf het moment dat er 10 deelnemers zijn, zal de deadline na 2 weken zijn)

    De Nederlandstalige film ‘Loverboy’ uit 2003 wordt opnieuw verfilmd. Het plot: Denise, een meisje van zeventien jaar oud, is een buitenbeentje. Ze wordt verleid door Michael, een knappe charmante jongen. Haar leven verandert doordat Michael haar overlaadt met de duurste cadeaus en haar een gevoel van eigenwaarde geeft. Dan vertelt hij haar dat hij zichzelf in de schulden heeft gestoken, vanwege haar. Denise gaat nu met mannen naar bed om geld voor Michael te verdienen. Door de ruzies met haar moeder trekt ze uiteindelijk bij hem in om vanaf dan op de tippelzone haar werk te doen. Uiteindelijk komt ze erachter dat Michael op deze manier al heel veel meisjes in de prostitutie heeft gehaald.
    Jij zit als jurylid bij de casting van Michael, welke van deze drie jongens zou jij de rol geven? Let op: Je mag beoordelen op wat jij het belangrijkst vindt!
    - Quinten Schram Vooral bekend van de films ‘Pietje Bell’ en ‘Pietje Bell 2’, waarin Quinten de rol van Pietje vertolkte. Daarna is hij nog te zien geweest in ‘De brief voor de koning’ en ‘Lover of loser’. Hij komt niet uit een onbekende familie, zijn ouders zijn de filmproducenten Dave Schram en Maria Peters. Zij werkte samen aan de bekende Carry Slee verfilmingen. Zijn zus Tessa Schram vertolkte in ‘Afblijven’ de rol van Fleur.
    - Joe Flynn Joe is van afkomst Brits. Zijn vader en twee broers zijn beide ook acteurs. Joe heeft na zijn middelbare school een toneelstuk geregisseerd en heeft bij het jeugdtheater gespeeld. Hij is aangenomen op de Londense toneelschool. Hij heeft de rol van Dolf Vega in ‘Kruistocht in spijkerbroek’ vertolkt.
    - Marius Gottlieb Marius en zijn tweelingbroer Jasper hebben toen ze zes jaar waren samen de rol van Jacob in ‘Karakter’ vertolkt. Inmiddels spelen zij beide in ‘SpangaS’ en hebben hiervan ook een film opgenomen. Marius heeft aanzienlijk meer rollen vertolkt dan Jasper. Ook speelde Marius in ‘Radeloos’, een Carry Slee verfilming.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 21:44 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik doe mee.


    We love because he loved us first - John 4:19

    PARAM0RE schreef:
    Ik doe mee.


    Yay! (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Het zou fijn zijn als er meer deelnemers waren. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik wil misschien wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    Ik wil misschien wel.


    Zal ik je er gewoon bij zetten dan?


    It ain't broke, so don't fix it.

    fataal schreef:
    (...)

    Zal ik je er gewoon bij zetten dan?


    Ja is goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is er dan niemand meer die mee wilt doen?


    It ain't broke, so don't fix it.

    WBitch goes VIPpas


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vrolijk de wedstrijd wel even wat op door mee te doen! :)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    Ik vrolijk de wedstrijd wel even wat op door mee te doen! :)


    Dat vind ik een goed idee, dankje! :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    wat moet je dan precies doen? Je mening geven?