• Van mij. ^^
    Beginpost please?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Q is dood..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolan,
    ga naar picmonkey en klik dan op Touch Up. Dan eventjes de foto kiezen die je wilt, en scrol dan helemaal naar beneden toe tot je Highlights ziet. En dan gewoon je haar 'selecteren' en dan de kleur doen die je wilt. Je kan 'm niet opslaan gezien het een premium optie is, maar je kan altijd PrtSc SysRq doen en dan in paint opslaan. c:

    Hello there.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hanaemi schreef:
    Yolan,
    ga naar picmonkey en klik dan op Touch Up. Dan eventjes de foto kiezen die je wilt, en scrol dan helemaal naar beneden toe tot je Highlights ziet. En dan gewoon je haar 'selecteren' en dan de kleur doen die je wilt. Je kan 'm niet opslaan gezien het een premium optie is, maar je kan altijd PrtSc SysRq doen en dan in paint opslaan. c:


    Oh oke, dankje voor de uitleg! Hoewel ik nu niets doen ben, want ik ben op mobiel en draai saai bardienst xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een diepgang heeft de story die op de 5e plek in de top staat zeg.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Wat een diepgang heeft de story die op de 5e plek in de top staat zeg.

    Het maakt me ook zo super emotioneel.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Roku schreef:
    Wat een diepgang heeft de story die op de 5e plek in de top staat zeg.


    Ik wilde het net zeggen, ja. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Gaan we hem melden? Staat al een maand online en heeft 0 woorden ^^


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ladies City Day was saai. Ik heb Matteo gezien, maar je kon er niet bij door al die meisjes die op hem afvlogen.


    16 - 09 - '17

    Een klein toertje joggen is ook joggen, ben best trots op mijn eigen motivatie :p

    Muh, ik heb anderhalf uur bij mijn tandarts gezeten en ze heeft al bij al twee verzegelingen bijgewerkt. Wat kan die vrouw praten... Ik heb nog steeds tandpijn, ik heb één foutje in mijn mond en juist daar, tussen die tanden, waar ze er niet aan kan, heb ik een gaatje dat pijn doet. Nu moet ze eerste een tand laten trekken en dan eens zien of het gaatje op die tand zat, of ze ook nog een vulling moet steken in degene die wel mag blijven staan.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 20:54 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb het idee dat mensen mijn probleem niet helemaal begrijpen :')


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Ik heb het idee dat mensen mijn probleem niet helemaal begrijpen :')


    Welk probleem?.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Welk probleem?.

    Mijn vakantiewerk probleem. Mensen denken blijkbaar dat ik al het aangeboden werk niet leuk vind en dat ik gewoon graag een droombaantje wil, maar dat dat niet te vinden is. Terwijl het andersom is. Er is zóveel werk dat ik niet meer weet waar ik allemaal moet solliciteren en het is vaak erg onduidelijk in wat ze van je willen.


    From these ashes, I will rise

    Roku schreef:
    Wat een diepgang heeft de story die op de 5e plek in de top staat zeg.

    Welke story? :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Mijn vakantiewerk probleem. Mensen denken blijkbaar dat ik al het aangeboden werk niet leuk vind en dat ik gewoon graag een droombaantje wil, maar dat dat niet te vinden is. Terwijl het andersom is. Er is zóveel werk dat ik niet meer weet waar ik allemaal moet solliciteren en het is vaak erg onduidelijk in wat ze van je willen.


    Ik begrijp je probleem wel en waarom zou je opeens zomaar werk moeten aannemen dat je niet eens aanstaat? Werk is pas leuk als het je boeit. Zoek anders op wat alles een beetje inhoudt en dat je dan kan kiezen fzo?


    16 - 09 - '17