• Van mij. ^^
    Beginpost please?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Sheila is ook lief. Maar zooooo ondeugend! :'D wanneer ze eenmaal hyper is en een blok beton voor dr kop heeft (niet letterlijk eh) dan is ze niet meer te stoppen en is ze juist niet lief... wil ze te graag spelen en slaat ze door. :/

    En kut dat je je niet lekker voelt. Beterschap! <3

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 22:40 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankjewel


    26 - 02 - '16

    Lig ik al en tijdje in bed, begin in te denken. Heb ik mijn usb alweer in de computer op school laten zitten.. En daar staat echt ALLES voor school op, hopen dat ie morgen nog in de computer zit...


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Ik maak me echt zorgeb om papa. Vooral nu ik hoor dat de vader van een vroegere vriendin van me vandaag is overleden. Eergisteren al de vrouw van een gast van ons en een paar maand geleden de vader vam een kennis van me.

    Hallo slapeloze nacht...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jeuj ik jank. Whoopwhoop -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oei, das erg Yolanda. Maar waarom huil je? Rustig maar...

    Maar ik ga slapen, ik val zowat in slaap. Goodnight!


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Oei, das erg Yolanda. Maar waarom huil je? Rustig maar...

    Maar ik ga slapen, ik val zowat in slaap. Goodnight!


    Omdat het met papa steeds slechter gaat. En das gwn vet kut. En hij wil maar niet naar de dokter. Gekukkig gaat me ma wel morgen een afspraak bij de dokter maken hij was er vandaag niet). Maar hij is ook door zn rug gegaan en is door het stoppen met roken eb medicatie etc obesitas geworden. En 60 % van de mensen met zo'n zwaar hartinfarct als wat papa had haalt de 2 jaar niet. Financieel gaat het niet goed en papa wil alles op orde krijgen voordat hij dood gaat en dan die recjtszaak shit en dat met daisy en papa na zijn hartinfarct vet chagrijnig geworden en bleeeegh!



    Weltrusten (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heya


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    McBride schreef:
    (...)

    Omdat het met papa steeds slechter gaat. En das gwn vet kut. En hij wil maar niet naar de dokter. Gekukkig gaat me ma wel morgen een afspraak bij de dokter maken hij was er vandaag niet). Maar hij is ook door zn rug gegaan en is door het stoppen met roken eb medicatie etc obesitas geworden. En 60 % van de mensen met zo'n zwaar hartinfarct als wat papa had haalt de 2 jaar niet. Financieel gaat het niet goed en papa wil alles op orde krijgen voordat hij dood gaat en dan die recjtszaak shit en dat met daisy en papa na zijn hartinfarct vet chagrijnig geworden en bleeeegh!



    Weltrusten (:

    Ik weet dat je down voelt en dat je triest bent door alles dat er gaande is, maar ooit zal de zon wel schijnen. Ik hoop van harte dat die dag snel komt. (K)
    I know that some happy gifs won't take your problems away, but I hope that it will cheer you up. Even if it is for a second.













    Oh en voordat ik vergeet: Een grote chocolade taart voor de enige echte Panda *O*


    -

    Mijn naam komt voor in dit liedje, wel iets anders geschreven, maar toch.


    26 - 02 - '16

    @ Gail
    Naahw, dat is erg lief van je. Dankje. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heuiii


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Heuiii

    Hoi *O*


    -

    Hallooo


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eyoo!


    16 - 09 - '17